خبرگزاری کار ایران

خدادادی در گفت‌و‌گو با ایلنا:‌

تفکیک و ادغام مشکلات هیچ وزارت‌خانه‌ای را حل نمی‌‌کند/ جداسازی وزارت تعاون با اقبال نمایندگان مواجه نمی‌شود/ تصمیم‌گیری نادرست حق‌الناس بر گردنمان می‌‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۶۳۶

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص تصمیم دولت مبنی بر تفکیک وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: ما پیش از این هم این موضوع را تجربه کردیم که از راه تفکیک و ادغام مشکلات هیچ وزارت خانه‌ای حل نمی‌شود.

سلمان خدادادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به تصمیم دولت برای تفکیک وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی گفت: بنده معتقدم اگر مشکلی هم در وزارت‌خانه وجود دارد، راه حل آن تفکیک نیست. ما پیش از این هم این موضوع را تجربه کردیم که از راه تفکیک و ادغام مشکلات هیچ وزارت‌خانه‌ای حل نمی‌شود.

وی افزود: بایستی شیوه مدیریتمان را متحول کنیم، چرا که در بسیاری از کشورها تعداد وزارت‌خانه‌ها محدود است اما به خوبی اداره می‌شوند. آیا در این کشورها محدودیت وزارت‌خانه باعث به وجود آمدن مشکل شده یا روند کارها تسریع شده است.

خدادادی تاکید کرد: من مشخصا در خصوص تفکیک وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی خوشبین نیستم و در مجموع آن را به صلاح نمی‌دانم. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌ پیش از این هم زمانیکه دولت لایحه تفکیک دو وزارت خانه دیگر را به مجلس فرستاد، نمایندگان مخالفت کردند و معتقد بودند در این برهه زمانی تفکیک وزارت‌خانه‌ها به صلاح نیست و رای نیاورد؛ با این تحلیل فکر می‌کنم این لایحه هم با اقبال نمایندگان مواجه نخواهد شد. 

خدادادی با تاکید بر حساسیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به اینکه این وزارت‌خانه به این علت که دارای بنگاه‌ها و سازمان تامین اجتماعی را در بر می‌گیرد و معمولا با قشر کارگر و ضعیف جامعه سر و کار دارد، عدم تصمیم‌گیری درست در این رابطه حق الناسی به گردن نمایندگان خواهد گذاشت و قطعا مشکلات عدیده‌ای را به وجود می‌آورد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز