خبرگزاری کار ایران

زارعی در یادداشتی مطرح کرد:

در «نمایش تصرف مجلس» شرکت نکنید

در «نمایش تصرف مجلس» شرکت نکنید

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فراخوان برخی نمایندگان برای حضور مقابل مجلس، این اقدام را «نمایش تصرف مجلس» خواند و مدعی شد طراحان آن با اهداف انتخاباتی و در آستانه رقابت‌های شورای شهر تهران به دنبال بهره‌برداری سیاسی از حضور نمایندگان شهرستان‌ها هستند.

به گزارش ایلنا، مجتبی زارعی در یادداشتی نوشت:

 به نمایندگان محترم و دلسوز شهرستان ها ! در تئاتر و نمایش تصرف مجلس برای روز یکشنبه شرکت نکنید ؛ این حزب به قاب عکس اردوکشی خیابانی نمایندگان شهرستانی برای پیروزی در انتخابات شورای شهر تهران نیاز دارد؛ این فراخوان یک سرمایه گذاری است!

تهران و ما ادرائک تهران !

عزیزان ! ۳۴ سال است در تهران زندگی می کنم ؛ مردمش بیست ، غیور ، انقلاب ساز و حماسه ساز هستند ؛ اما برخی باندها و حزب هایش فرصت سوز و تفرقه انداز و خرابکار !

می دانم در فشار هستید ؛ برخی از شما نمایندگان به خود من گفتید؛ شاهد هم دارم که بخاطر ارعاب و فشار سرکرده ی فراخوان و ستاد پیامکی اش برای تصرف مجلس در روز یکشنبه در فشار هستید و...

 یادتونه که یکی از نمایندگان مردمی و محترم شمال کشور در صحن مجلس مدام به شوخی و جدی به بهانه سباسی کاری برخی نمایندگان تهران می گفت و می گوید:ای نمایندگان بی درد تهران !!!!؟

حالا همون وقته !وقتِ فراخوان تصرف مجلس از طرف این حزب سه _ چهار نفره ی تهرانی که سودای فتح انتخابات شورای شهر تهران را با عکس برداری از شما نمایندگانِ شریف شهرستان ها مقابل مجلس را در سر می پروراند !

 آیا بین شما و ما کسی هست که مخالف باز گشایی صحن علنی باشد ؟! هرگز ! پس؛ پشت صحنه را مراقبت کنید این فراخوان یک سرمایه گذاری است !

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز