پس از سفری کوتاه به مسقط؛
هیئت «میناب ۱۶۸» راهی تهران شد
هیئت مذاکره کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» عمان را به مقصد کشورمان ترک کرد.
به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده «میناب ۱۶۸» و هیئت همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شد.
در پی سفر هیئت «میناب ۱۶۸» به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفتوگو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزئیات بیشتری از آن در بیانیه مشترکی که منتشر خواهد شد، ارائه میشود.