خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی در نطق میان دستور

انتخابات پیش رو امتحان مردم است

 انتخابات پیش رو امتحان مردم است
کد خبر : ۱۴۹۲۵۳۴

یک نماینده مجلس گفت:مسائل مهمی از جمله انتخابات ریاست جمهوری بزرگترین امتحانی خواهد بود که ملت ما با آن مواجه هستند، قطعاً همانند همه امتحانات الهی که پیش روی مردم ما بوده، مردم نیز از این امتحان هم سربلند بیرون خواهند آمد.

به گزارش ایلنا، نادرقلی ابراهیمی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: هفته جهاد کشاورزی، هفته موثرترین اقشار یعنی ۴ میلیون کشاورز تولید کننده که برای امنیت غذایی کشور همه نوع محدودیت‌ها و فرصت‌ها را در پیش رو دارند و افتخاری برای ایران اسلامیش و امنیت قضایی و امنیت ملی هستند، تبریک می گویم.

وی تاکید کرد:لازم است سالروز تشکیل نهاد مقدس جهاد سازندگی و هفته جهاد کشاورزی را به همه عزیزان تبریک عرض کنم به ویژه تولید کنندگان و از وزیر جهاد کشاورزی برای حضور در مجلس  آنهم برای مذاکرات جهت ایجاد شرایط بهتر در تولید، تشکر کنم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده از استان فرهیختگان، دانشمندگان و سرآمدان ایران اسلامی، یعنی استان مرکزی به همه ملت ایران به واسطه شکرگزاری حضور در همه عرصه‌ها تشکر و قدردانی دارم.

ابراهیمی با بیان اینکه استان مرکزی استان اثرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود، ادامه داد: اعتماد مردم در شهرستان‌های اراک، کمیجان و خنداب به حقیر را بزرگترین سرمایه و ره توشه خود می دانم.از همه عزیزان و همه شهروندان و مردم عزیز این شهرستان‌ها قدردانی و تشکر می‌کنم؛ انشاالله با همراهی این عزیزان همه مسائل و مشکلات و نظام مسائل شهرستان‌های مربوطه با مشارکت و همراهی و خرد جمعی، احصا و با همت  مدیران و کار جمعی و کار گروهی و جهادی، مسائل حل و فصل خواهد شد.

وی با اشاره به  شعار سال که مزین به سال «جهش تولید با مشارکت مردم در اقتصاد» است تاکید کرد: قطعاً در تحقق این شعار باید اقدامات موثری  صورت گیرد به خصوص در مقطع برنامه هفتم توسعه که باید پیرامون آن خیلی از مسائل مربوط به تغییر شاخص‌های مربوط به زندگی، معیشت و مسائل بهداشتی و درمانی و تولیدی و نیازهای مردم نیز باید پاسخ داده شود.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به مواجه با توحشگری رژیم اشغالگری غاصب و صهیونیستی به همراهی رژیم غاصب آمریکا، گفت: امیدواریم با انسجام جبهه مقاومت هرچه زودتر شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد:مسائل مهمی از جمله انتخابات ریاست جمهوری بزرگترین امتحانی خواهد بود که ملت ما با آن مواجه هستند، قطعاً همانند همه امتحانات الهی که پیش روی مردم ما بوده، مردم نیز از این امتحان هم سربلند بیرون خواهند آمد و کشتی انقلاب اسلامی به سمت هدف خود در اقیانوس متلاطم دنیای امروز پیش خواهد رفت و انشالله با رهبری و هدایت رهبری به اهداف خود خواهد رسید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مسائل حوزه انتخابیه خود ادامه داد:از مسئولین محترم و آنهایی که ادعای تبعیت از جایگاه شهید رئیسی و خدمت در این جهت را دارند خواهش می‌کنیم به این موارد رسیدگی کنند.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به مشکل آلودگی هوای اراک گفت:اقدامات اساسی برای رفع این مشکل از جمله مهم‌ترین مسئله شهر و شهرستان اراک است؛ لازم است از همه امکانات و فرصت‌های که در کارخانجات تولیدی در شهرستان اراک وجود دارد، استفاده شود به خصوص خرید دستگاه‌های راهسازی از کارخانه هپکو، واگن از واگن پارس و سایر امکاناتی که در سایر شرکت‌های استان وجود دارد تا از خریدهای خارجی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: حتما در انسجام جبهه انقلاب اسلامی در استان و کشور اجازه نفوذ عوامل بیگانه داده نمی‌شود و جبهه انقلاب منسجم بر پای انقلاب و حضور در انتخابات خواهد بود و استان مرکزی و شهرستان های اراک و کمیجان نیز از این موضوع مستثنا نیستند.

ابراهیمی تاکید کرد: مباحث مربوط به راه‌های دسترسی به عنوان کریدور شمال و جنوب و بار بزرگ ترافیکی در مسیرهای استان مرکزی به ویژه در شهر اراک وجود دارد که از مطالبات جدی ما از حوزه راه و شهرسازی است. همچنین  مباحث بهداشت و درمان با توجه به اینکه قسمت اعظم هزینه بهداشت درمان استان‌های مجاور در اراک انجام می‌شود، از جمله مطالبات ما قلمداد می‌شود که مسئولین باید این مشکلات را برطرف کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مباحث مربوط به حوزه کشاورزی به خصوص در حوزه خرید به موقع محصولات کشاورزی، تامین آب و تامین نهاده‌های دامی از مهم‌ترین ضروریات بخش کشاورزی است چرا که استان مرکزی از جمله استان‌های پیشرو در تولیدات کشاورزی همراه با صنعت است. این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:حتماً. حتما مباحث دیگری در رویکرد مجلس دوازدهم برای گره  گره گشایی  از مسائل مردم ایران و از جمله استان مرکزی مدنظر قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز