خبرگزاری کار ایران

عسگری در تذکری:

اگر قرار به جهش تولید با مشارکت مردم است، اعمال تعرفه بر صادرات محصولات کشاورزی درست نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۴۸

نماینده مردم داراب در مجلس با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در این رابطه لازم است دستگاه‌های متولی به صورت ویژه امورات مربوط به بخش کشاورزی را مدنظر قرار دهند و در حوزه جهش تولید لازم است بخش کشاورزی حمایت شود.

به گزارش ایلنا، محمدجواد عسگری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران به همه سبزپوشان سپاه گفت: از حرکت ارزشمند هوافضای سپاه در راستای پاسخ دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی تشکر و اعلام می‌کنیم اگر رژیم بخواهد حرکتی انجام دهد به طور قطع با پاسخ دندان‌شکن مواجه خواهد شد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: در این رابطه لازم است دستگاه‌های متولی به صورت ویژه امورات مربوط به بخش کشاورزی را مدنظر قرار دهند و در حوزه جهش تولید لازم است بخش کشاورزی حمایت شود.

وی افزود: با توجه به برداشت گندم نیاز است دولت هرچه سریعتر نسبت به پرداخت پول گندمکاران اقدام کند.

عسگری با اشاره به اعمال تعرفه بر صادرات محصولات کشاورزی ادامه داد: اگر قرار است جهش تولید با مشارکت مردم انجام شود اعمال تعرفه درست نیست؛ همچنین در مورد قطع برق الکتروپمپ‌های بخش کشاورزی در سنوات گذشته اتفاقاتی افتاد و در نشستی با حضور وزیر نیرو مقرر شد در راستای جلوگیری از قطع برق چاه‌های کشاورزی اقداماتی انجام و بخش کشاورزی به صورت ویژه دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز