خبرگزاری کار ایران

توضیحات وزیر کشور در خصوص ماجرای آرمیتا گراوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۱۴۰

وزیر کشور گفت: خانواده دختری گه در مترو دچار حادثه شد خیلی روشن و شفاف همه موارد را گفتند. کسانی که نه به جان این دختر و نه پدر و مادرش اهمیت می‌دهند، تلاش کردند این ماجرا را به اغتشاش تبدیل کنند که البته ناموفق بودند و دروغگویی‌های آنها رسوایی بزرگی برایشان رقم زده است.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور در مورد حادثه پیش آمده برای یک دانش‌آموز به نام «آرمیتا گراوند» با تاکید بر اینکه این مساله کاملا روشن و شفاف است، عنوان کرد: این اتفاق، حادثه‌ای است که امکان دارد هر روز و در هر نقطه‌ای از کشور رخ دهد. دشمنان و افرادی که نمی‌خواهند آرامش روحی و روانی برای مردم وجود داشته باشد، به خصوص شکست‌خوردگانی که تلاش کردند کشور را به آشوب بکشانند و از ملت تو دهنی خوردند، قصد داشتند هر حادثه‌ای که ممکن است در کشور اتفاق بیفتد را به ماجرایی تبدیل کرده و به نفع خودشان سوءاستفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در مورد این دخترخانم جوان هم تلاش‌هایی برای بهره‌برداری به نفع خود انجام دادند که البته مورد اعتنا قرار نگرفت. ملت ما به دروغگویی‌ها و ساختن داستان‌هایی برای التیام درد شکست‌های آنها عادت کرده‌اند.

وزیر کشور با عجیب توصیف کردن رفتار دشمنان ایران یادآور شد: دشمنان بعد از هر ماجرایی به جای همدردی با خانواده‌های این افراد، آنها را وجه مصالحه سوءاستفاده‌های خودشان قرار می‌دهند که بسیار زشت و زننده است.

وی عنوان کرد: ماجرا کاملا روشن و شفاف است ضمن اینکه به موقع به این حادثه رسیدگی شد، شهرداری تهران، دستگاه‌های مربوطه و خانواده این دخترخانم خیلی روشن و شفاف همه موارد را گفتند. کسانی که نه به جان این دخترو نه پدر و مادرش اهمیت می‌دهند، تلاش کردند این ماجرا را به اغتشاش تبدیل کنند که البته ناموفق بودند و دروغگویی‌های آنها رسوایی بزرگی برایشان رقم زده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز