خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور:

فیلم راهزنی از مسافران اتوبوس در اهواز قدیمی است/ راهزنان دستگیر شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۴۲۵

رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور تاکید کرد: فیلم منتشر شده در فضای مجازی از یک راهزنی مسلحانه از مسافران اتوبوس مسیر اهواز، مربوط به گذشته است و سارقان آن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایلنا، صیدال فعال روز شنبه گفت: در ساعات نخستین بامداد امروز ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ کلیپی با ادعای راهزنی جدید از اتوبوس مسیر مسجدسلیمان به اهواز یا مسیرهای دیگری در فضای مجازی و برخی سایت‌های خبری منتشر شد که در بررسی‌ها مشخص شد این کلیپ در ارتباط با راهزنی مسلحانه، مربوط به ماه گذشته و متعلق به محل دیگری بوده است.

وی ادامه داد: اصل  موضوع سرقت مسلحانه مربوط به خرداد ۱۴۰۱، از اتوبوس مسافربری بوده که خوشبختانه با تلاش ماموران فراجا، اعضای باند اصلی با هویت‌های معلوم، شناسایی و دستگیر و پس از اعتراف به جرمشان، سلاح ها و ابزار مورد استفاده کشف و ضبط شد. 

به گفته رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور، چنین اخبار کذبی توسط ناآگاهان و بعضا در  راستای تشویش اذهان عمومی و خدشه‌دار ساختن امنیت روانی جامعه تولید یا بازنشر می‌شود.

فعال افزود: البته شهروندان فهیم ایران اسلامی، با درک بالای خود قدرت تشخیص و تحلیل پدیده‌ها را دارند و همواره دوشادوش خدمتگزاران و مدافعان خدوم نیروی انتظامی، در راستای اعتلا و ارتقای امنیت کشور در صحنه هستند.

وی اضافه کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی کشور حافظ امنیت شهروندان و در تلاش برای حفظ نظم و آرامش در جامعه هستند و با هرگونه ناامنی و سلب آرامش شهروندان به شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز