تغییر خاویار از غذای لوکس به عادی

زمانی که فست فود برگر کینگ اعلام کرد خاویار را با ناگت در رستورانهای فرانسوی خود میفروشد، یک کودتای بازاریابی محسوب شد و برخی آن را دروغ آوریل دانستند، اما پس از عرضه واقعی، معلوم شد چگونه تصویر خاویار به عنوان یک محصول لوکس دور از دسترس به سرعت در حال تغییر است.
مردم توانستند با ۱۹ یورو (۲۲ دلار)، هفت ناگت، سس مایونز و ۱۰ گرم خاویار بخورند.
قیمتهای بالا به دلیل کمیاب بودن و سرمایه گذاری زیاد تولیدکنندگان در ماهیان خاویاری است که تنها پس از ۸ یا ۱۰ سال شروع به تولید تخم میکنند.
اما اولیویه کابارو، رئیس برند فرانسوی Prunier که رستوران خاویاری آن یکی از معروفترین رستورانهای جهان است، ایده تبدیل شدن آن به یک محصول معمولی را رد کرد