خبرگزاری کار ایران

کوچکی نژاد عملکرد سالهای اخیر را تشریح کرد

رشد قابل توجه تولید فولاد و فعالیت مدنی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۷۵۶

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به افزایش صادرات محصولات فولادی در مقایسه با سال گذشته گفت:  تولید فولاد و فعالیت مدنی در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اظهارات جعفری  رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) مبنی بر رشد 30 درصدی صادرات محصولات فولادی در فروردین امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر تولید فولاد و فعالیتهای مدنی رشد قابل قبولی داشته است و این امر هم به نفع اشتغال داخلی است و هم موجب رشد سرمایه در داخل می شود.

 وی با بیان اینکه فولاد و معادن هم در داخل و هم در خارج خریداران خوبی دارد، تصریح کرد: باید به تولید و صادرات محصولات فولاد و معادن توجه ویژه شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: رشد و توسعه صادرات محصولات فولادی و معدنی موجب افزایش سرمایه ملی و تقویت بنیه اقتصادی کشور می شود.

کوچکی نژاد اضافه کرد: البته انتظار داریم صادرات محصولات معدنی و فولادی با فرآوری محصولات باشد و از خام فروشی محصولات جلوگیری گردد.

وی افزود :اگر مسئولان در راستای فرآوری محصولات فولادی و معدنی همت کنند و بعد آن محصولات را صادر و بفروشند باید در مورد تشویق هم قرار گیرند.

جعفری رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از رشد 30 درصدی صادرات محصولات فولادی در فروردین امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز