خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی:

سامانه اس- ۳۰۰ آماده مقابله با عملیات اسرائیل است/ ایران به آسانی از سوریه عقب‌نشینی نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۵۹۴

نیروی هوایی اسرائیل اعلام کرد که سامانه موشکی روسی اس-۳۰۰ در سوریه فعال شده و ارتش اسرائیل تهدید کرده است که برای خنثی کردن آن به منظور دستیابی به آزادی حرکت در هر نقطه در جنگ احتمالی آماده می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه «معاریو» با تهدید به هدف قرار دادن سامانه موشکی اس- ۳۰۰ در سوریه گفت: ‌«هر باتری موشک‌ها آزادی فعالیت ما را تهدید می‌کند و مأموریت ما در مراحل تکمیل ممکن است مورد حمله قرار گیرد».

وی افزود: «درست نیست هنگامی که سامانه اس- ۳۰۰ توسط سوریه اداره و در حال فعالیت است یا اینکه توسط روس‌ها کنترل می‌شود، دست روی دست بگذاریم. در هر حالتی ما باید این موضوع را درنظر داشته باشیم که سامانه اس- ۳۰۰ آماده مقابله با عملیات ما در هر لحظه است».

بار تأکید کرد که مسیر آموزش و تمرین پرسنل سوریه برای نحوه استفاده از این سامانه پایان یافته و این موضوع مستلزم آموزش خدمه دیگر است. 

این افسر صهیونیستی گفت: «ارتش اسرائیل تلاش می‌کند تا حزب الله یا نیروهای ایران در این منطقه حضور پیدا نکنند. تمام اقدامات لازم را انجام می‌دهیم تا دیگر ایران نتواند در خاک سوریه حضور پیدا کند». 

وی تأکید کرد که ایران همچنان اصرار دارد که در سوریه پایگاه داشته باشد و به آسانی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز