خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع آمریکا:

ایران و متحدانش طی ۲ سال، ۸۳ بار آمریکایی‌ها را در سوریه هدف قرار دادند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۰۳۳

وزیر دفاع آمریکا گفت که در دوران رئیس‌جمهوری فعلی این کشور، نیروهای ایران و هم‌پیمانان آن، ۸۳ بار نیروهای آمریکایی در سوریه را هدف حمله قرار داده‌اند.

به گزارش ایلنا، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا گفت که در دوران «جو بایدن» رئیس‌جمهوری فعلی این کشور، نیروهای ایران و هم‌پیمانان آن، ۸۳ بار نیروهای آمریکایی در سوریه را هدف حمله قرار داده‌اند. 

وی که در کمیسیون نیروهای مسلح سنا حاضر شده بود در پاسخ به پرسش «تام کاتن» سناتور تندوروی جمهوری‌خواه، مبنی بر تعداد دفعات حمله نیروهای ایرانی و هم‌پیمانان آن به نیروهای آمریکایی در سوریه، شمار این حملات را ۸۳ مورد در طی دو سال اعلام کرد و گفت که نیروهای ایالات متحده چهار عملیات گسترده علیه نیروهای وابسته به ایران انجام داده‌اند. 

آستین در پاسخ به پرسش دیگر تام کاتن مبنی بر این‌که فکر می‌کنید این مساله که ایران از زمان آغاز به کار دولت جو بایدن ۸۳ بار به ما حمله کرده است و ما تنها چهار بار به این حملات پاسخ داده‌ایم، چه پیامی به تهران می‌فرستند، گفت: «وقتی پاسخ می‌دهیم، می‌خواهیم مطمئن شویم که به دنبال عناصری هستیم که مسئول آن اقدام بوده‌اند، بنابراین کمی طول می‌کشد تا برای این حمله برنامه‌ریزی شود». 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز