خبرگزاری کار ایران

الست گروپ و مهندس مهدی ورقایی؛ تحولی بزرگ در صنعت مهاجرت

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۴۵۴

الست گروپ که با شعار اعتماد را تجربه کن تاسیس شده است معتقد است که مهاجرت راهی در جهت پیشرفت و توسعه کشورمان است

شاید تاکنون شما هم اقدام به مهاجرت کرده باشید و قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی یا کانادا و آمریکا را داشته اید. احتمالا اگر کمی در مورد آن پرس و جو کرده باشید، با این چالش بزرگ مواجه می‌شوید که چگونه می توان به شرکت های مهاجرتی اعتماد کرد و تمام زندگی آینده خود و خانواده‌تان را به این شرکت ها بسپرید.

همین مسئله باعث شد تا ایده تاسیس گروه مشاورین مهاجرتی الست از سال ها پیش به ذهن مهندس مهدی ورقایی خطور کند. مهندس مهدی ورقایی معتقد است که اعتماد در فضای مهاجرت گم شده است و همواره در تلاش بوده است که این حس اعتماد را به مردم بازگرداند.

الست گروپ که با شعار اعتماد را تجربه کن تاسیس شده است معتقد است که مهاجرت راهی در جهت پیشرفت و توسعه کشورمان است، چرا که بسیاری از جوانان ایرانی با روش های مختلفی مانند تحصیلی یا کاری در توسعه یافته ترین کشورهای دنیا تجربه و علم کسب می کنند و همین دانش و تجربه را می توانند به کشورمان وارد کنند و در راه توسعه کشور قدم بگذارند.

مهندس مهدی ورقایی که حدود 30 سال است که در حوزه های مختلف تجارتی فعال است؛ می توان گفت الست گروپ را به یکی از خوشنام ترین شرکت های بین المللی و مهاجرتی ایرانی تبدیل کرده است.

این روزها با توجه به شرایط مناسبی که در مهاجرت به آلمان و کانادا فراهم است، الست گروپ علاوه بر سایر کشورهای اروپایی تمرکز ویژه و تخصصی آلمان و کانادا دارد و معتقد است هر کسی با هر شرایط و استعدادی می تواند به آلمان یا کانادا وارد شود و زندگی آینده خود را بسازد.

یکی از روش های مهاجرت به آلمان که این روزها بسیار محبوب شده است، مهاجرت از طریق دوره های فنی حرفه ای یا همان آوسبیلدونگ است. به گفته مهندس مهدی ورقایی شما با هر استعداد و هر مدرکی که دارید می توانید پس از گذراندن دوره ای سه ساله در آلمان بطور تضمینی کار داشته باشید و حقوق مناسبی را دریافت کنید.

در یکی از کنفرانس های خبری که مهندس مهدی ورقایی حضور داشتند، از دغدغه های مردم در رابطه با شانس پایین شاغل شدنان بعد از مهاجرت صحبت کرد. وی معتقد است که قبل از مهاجرت و پیش از آنکه تمام زندگی خود را تحت تاثیر مهاجرتتان قرار دهید، باید در کشور مقصد کار و زندگی خود را ایجاد نموده و با خیالی آسوده به آن کشور مهاجرت کنید.

به گفته مهندس ورقایی، الست گروپ درصدد این نکته است که در پرونده های مهاجرتی، قبل از ترک ایران باید کار و درامد فرد در کشور مقصد تضمین شده باشد و سپس شخص اقدام به مهاجرت نماید و به همین خاطر همواره به دنبال پیشنهاد بهترین و بهینه ترین راه برای اشخاص است که هرکدام با توجه به شرایط ویژه ای که دارند، به بهترین شکل ممکن مهاجرت کنند.

جالب این است که آوسبیلدونگ تنها یکی از راه های مهاجرت به آلمان است و به کمک روش های دیگری مانند سرمایه گذاری در آلمان یا ثبت شرکت در آلمان و حتی بدون مدرک زبان و با هزینه ای معقول  می توان برای مهاجرت به آلمان اقدام کرد و چنانچه تنها قصد تحصیل دارید، به راحتی می توانید با هزینه های معقولی در بهترین دانشگاه های آلمان در هر رشته ای که دوست دارید؛ تحصیل کنید.

چنانچه نگرانی هایی نیز در رابطه با جابجایی ارز و تحریم ها وجود داشته باشد، نگران این مسائل نباشید، چراکه به راحتی می توانید با خرید تتر یا بیت کوین، درامدی را که در آلمان یا هرکجای دنیا کسب کرده اید، به ایران منتقل کنید.

همچنین الست گروپ برنامه ویژه ای برای پزشک ها، پرستاران و رشته های زیرمجموعه پیراپزشکی مانند مامایی، میکروبیولوژی، اتاق عمل و ... دارد که با شرایطی باورنکردنی میتوانند به آلمان مهاجرت کنند. برای اطلاع بیشتر از این شرایط می توانید به وب سایت الست گروپ مراجعه کنید و یا مستقیما با کارشناسان گروه مهاجرتی الست تماس بگیرید و در رابطه با این روش ها، اطلاعات جامعی کسب کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز