خبرگزاری کار ایران

تشک فنری متصل بخریم یا منفصل؟ کدامیک و چرا؟

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۰۷۷

در وصف اهمیت و نقش تشک در زندگی همین بس که بگوییم روز خوب از خواب خوب شروع می شود. خرید تشک غیراستاندارد می تواند زمینه ساز بیماری های عضلانی مختلفی ازجمله دیسک کمر شود. از این رو نیاز به یک راهنمای خرید دارید تا شما را با انواع و کاربردهای تشک های مختلف آشنا سازد که بتوانید بهترین تشک را متناسب با نیاز خود خریداری نمائید.

یکی از انواع تشک که ازجمله پرفروش‌ترین‌های بازار نیز محسوب می‌شود، تشک فنری است. تشک‌های فنری در دو نوع فنری متصل و فنری منفصل به بازار عرضه می شوند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های این نوع تشک های مقرون به صرفه بیشتر آشنا سازیم.

تشک فنری متصل

تشک های فنری متصل از قدیمی ترین و پرمصرف ترین تشک های فنری موجود در بازار محسوب می شوند. در این مدل از تشک ها از فنرهای کربنی استفاده می شود که در سراسر تشک به شکل یک ساختمان به هم گره خورده اند. در این نوع از تشک ها یک میله مرزی طراحی شده است تا بتواند حالت تشک را به خوبی حفظ کند. سطح تشک های فنری متصل به حالت صفحه به یکدیگر متصل می باشد و فشار ناشی از وزن کاربر در سراسر تخت پخش می شود؛ بدین صورت که وقتی در یک طرف تشک نشسته باشید و یا آن را به حرکت درآورید، سمت دیگر نیز حرکت کرده و تأثیر آن حرکت را بخوبی حس خواهید کرد. این ویژگی در تشک های دونفره در هنگام نشست و برخواست، کاملاً احساس می شود. این نوع از تشک ها در مقایسه با انواع دیگر بسیار سبک و نرم می باشند. نرمی بیش از حد برای تعدادی از افراد مطلوبیت خاصی را به ارمغان آورده است. در مقابل افرادی که دچار نارسایی های مرتبط با کمر و ستون مهره ها می باشند، از نرمی بیش از حد تشک های فنری متصل به عنوان یک ویژگی نامطلوب یاد می کنند. علت نیز آن است که همزمان با فرو رفتن قسمت های زیرین باسن و شانه ها، بخش های دیگری که بدن شما روی آن قرار دارد نیز فرو می رود و عملاً زیر کمر و ستون مهره ها خالی می شود. اگر به دنبال تشکی اقتصادی هستید، این مدل از تشک می تواند حداقل هزینه را برایتان به همراه داشته باشد، در غیر این صورت اگر مشکل مالی برای خرید تشک ندارید با ادامه مطلب همراه ما باشید تا مدلی دیگر از تشک های فنری را معرفی کنیم. جهت مشاهده مشخصات جدیدترین مدل های تشک فنری ازجمله تشک خوشخواب ، تشک رویا و سایر برندهای معتبر بازار می توانید به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نمایید.

تشک فنری متصل بخریم یا منفصل؟ کدامیک و چرا؟

تشک فنری منفصل (پاکت اسپرینگ)

تشک های فنری منفصل، جدیدترین تکنولوژی فنر در ساخت تشک به حساب می آیند. چینش مجزا موجب می شود که هر یک از فنرها به صورت جداگانه عمل کند و روی یکدیگر تأثیر نگذارند. عملکرد جداگانه فنرها علاوه بر بالا بردن طول عمر مفید تشک، باعث می شود که تشک بر اساس شکل بدن کسی که روی آن می خوابد، شکل بگیرد و از این رو پشتیبانی بهتری از کمر و ستون فقرات انجام شود. اگر برای جهزیه خود نیاز به تشک دونفره دارید، خاطر نشان می کنیم در تشک های فنری منفصل آرامش بیشتری در مقایسه با فنری از نوع متصل خواهید داشت. در این مدل ها، ارتعاش و لرزش ایجاد شده توسط یک نفر بر نفر کناری منتقل نمی شود. یکی دیگر از مزیت های تشک های فنری منفصل، تنفس بهتر لایه های زیرین است. شاید این موضوع برایتان جالب به نظر برسد. احتمالاً تا بحال برایتان اتفاق افتاده است در حالی که روی تخت دراز کشیده اید، احساس کنید که تشک داغ شده و به علت بالا رفتن دمای بدن، خواب خوبی نداشته باشید. این مشکل در تشک های فنری منفصل رفع و باعث شده که از خواص آنتی باکتریال و ضدحساسیت بهتری در مقایسه با تشک های فنری متصل برخوردار باشند. مجموع این عوامل باعث شده است که این نوع تشک ها در مقایسه با تشک های فنری متصل از درجه طبی بالاتری برخوردار باشند.

تشک فنری متصل بخریم یا منفصل؟ کدامیک و چرا؟

در حالت کلی می توان گفت که خرید تشک فنری منفصل بر تشک فنری متصل ترجیح دارد مگر آن که مایل باشید هزینه کمتری متحمل شوید و سراع مدل فنری متصل بروید. اگر قصد خرید تشک دارید می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل سر بزنید و به  مشخصات بهترین برندهای تشک موجود در بازار و قیمت تشک از جمله قیمت تشک خوشخواب ، قیمت تشک رویا و دیگر برندها دسترسی داشته باشید و همچنین این برندها را با هم مقایسه نمائید. این فروشگاه اینترنتی به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در کشور، افتخار چندین سال ارائه خدمت انحصاری "تضمین بهترین قیمت" را در کارنامه خود دارد. این خدمت تنها یکی از خدمات انحصاری این فروشگاه اینترنتی در بین سایر فروشگاه های اینترنتی و نیز فروشگاه های سطح شهر می باشد. این فروشگاه به مشتری محترم این اطمینان خاطر را می دهد که اگر تا ده روز بعد از خرید، فروشگاه معتبر دیگری را یافت که محصول را با قیمت پایین تر عرضه می کرد، ما به التفاوت را پرداخت نماید. این خدمت نشان از تضمین قیمت عالی این فروشگاه اینترنتی است. گارانتی اصالت، مغایرت و عودت از دیگر خدماتی است که زنبیل جهت تأمین حداکثر رضایت خاطر مشتری محترم درنظر گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز