خبرگزاری کار ایران

اولین تعامل ریاست اتحادیه خشک شویی با مدیران خشک شویی های آنلاین؛

9 مهر ماه در سمینار رایگان رقابت‌های استارت آپی

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۰۵۵

رجب زاده ریاست اتحادیه خشک شویی با اعلام حضور در سمینار رقابت های استارت آپی افزود: از خشک شویی آنلاین‌های دارای مجوز اتحادیه حمایت می‌شود.

ابوالفضل رجب زاده ریاست اتحادیه خشک شویی در گفت‌وگوبا ایلنا گفت: سعی داریم تا با ایجاد فضایی تعاملی از خشک شویی های با عنوان مناسب دلیوری آنلاین، حمایت کنیم.

وی ادامه داد: چنانچه یک خشک شویی آنلاین واحد صنفی تعریف شده ای داشته باشد، بدون هیچگونه مشکلی می تواند از حمایت اتحادیه در جهت توسعه کسب و کار خودش استفاده کند.

رجب زاده افزود: بهتر است تا خشک شویی های آنلاین در مسیر دلیوری و حمل و نقل آنلاین فعالیت کنند و فرآیند شستشو و خشک شویی را به اعضای صنف بسپارند.

وی خاطرنشان کرد: سعی داریم تا با پیشرفت تکنولوژی و ظهور این استارت آپ ها، منافع خشک شویی ها را نیز حفظ کنیم و چنانچه یک استارت آپ بتواند سفارش های خود را به واحد های مجاز خشک شویی بسپارد، دغدغه اصلی ما در بیکار شدن واحدهای صنفی برطرف می شود.

 رییس اتحادیه خشک شویی بیان کرد: اینکه ما رابط بین خشک شویی های و استارت آپ ها باشیم، فرآیند پیچیده ای است که نیاز به مطالعات بیشتری دارد، تا نارضایتی در صنف ایجاد نشود.

وی افزود: هر فردی وقتی تخصص داشته باشد، می تواند ایرادات کار را بگویید. وی افزود: تخصص من خشک شویی است و تخصص دوستان در استارت آپ ها مدیریت حمل و نقل، و می بایست به زودی با یک تعامل مناسب فضای کسب و کار را در این حوزه مناسب تر کنیم.

دکتر محمدرضا مجمع نیز به ایلنا گفت: رقابت های استارت آپی سمیناری است موفق در حوزه معرفی کسب و کارهای نوپا که تا به امروز 6 سری از آن برگزار شده است و امیدواریم تا با حمایت دانشگاه شمسی پور و دانشگاه فنی حرفه ای این سمینارهای معرفی استارت آپی کماکان ادامه یابد و بتوانیم در طول 2 سال 42 حوزه استارت آپی را بررسی و معرفی کنیم. ایشان از همه علاقه مندان به کسب و کار دعوت کردند تا با ثبت نام از طریق مراجعه به https://evand.com/events/5666  کاملا رایگان در جدیدترین  رویداد از این رقابت های استارت آپی جذاب شرکت کنند.

وی افزود: این سمینار دوشنبه 9 مهر از  ساعت 16 الی 20در دانشگاه شمسی پور برگزار می گردد ولی رقابت های استارت آپی فقط یک سمینار نبوده و در ماه های آینده نیز در حوزه های جدید با سمینارهای جدید با علاقه مندان به کسب و کارهای نوپا در ارتباط خواهیم بود.

مجمع تصریح کرد: در انتهای سمینار عکس دست جمعی از ماشین های همه این خشک شویی آنلاین برای معرفی خدماتشان گرفته می شود.

حسام بصیری مدیرعامل واش لین هم در گفت و گو با ایلنا گفت: سفارش خشکشویی به ساده‌ترین شکل ممکن و از روش‌های مختلف منطبق با ویژگی و نیاز کاربران امکان پذیر گردیده است. افراد می‌توانند از طریق وب سایت یا اپلیکیشن موبایل خشکشویی آنلاین واش لین سفارش دهند. کاربر در زمان سفارش کافی است که آدرس و زمان دریافت و تحویل البسه را تعیین نماید. بقیه کارها توسط تیم خشکشویی‌آنلاین واش لین صورت می‌گیرد. این روش سفارش دهی ، سبب سهولت مشتریان گردیده و سادگی و سرعت بالاتری دارد. خشکشویی آنلاین واش‌لین سرویس رایگان دریافت و تحویل درب منازل همشهریان عزیز ارائه می‌نماید که با حذف مراجعه افراد به خشکشویی‌ها ، ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه ، ارزش قابل توجهی برای مشتریان خلق شده است.

 در ادامه مجید یساری مدیر عامل پاکلین به ایلنا گفت: امروزه هر چقدر هم که برنامه ریزی داشته باشیم، برای انجام بعضی از کارهای روزمره وقت کافی نداریم. اینجاست که سرویس های آنلاین به کمک ما می آیند. خشکشویی آنلاین پاکلین شرکت ارائه کننده خدمات خشکشویی آنلاین است که همشهریان عزیز تهرانی  میتوانند از هر نقطه ای و در هر ساعتی از شبانه روز درخواست خدمات خشکشویی خود را به صورت آنلاین ثبت و در سریع ترین زمان از این خدمات استفاده کنند.

9 مهر ماه در سمینار رایگان رقابت‌های استارت آپی

میلاد رضایی مدیر روابط عمومی لاوسته هم به ایلنا گفت : تیم لاوسته با توجه به نیاز و مکان مشتری با ارسال پیک به موقع نسبت به تحویل لباس اقدام می کند. لاوسته پس از بررسی بازار و شناسایی نیاز افراد پرمشغله امروزی و با توجه به تجربه چند ساله درزمینه خشکشویی   تصمیم به ارایه خدمات خشکشویی انلاین به همشهریان عزیز تهرانی گرفت.

وی افزود: هدف ما کاهش دغدغه های روزمره شما عزیزان میباشد که با خیالت راحت به امور اصلی زندگی بپردازید. تخصص لاوسته شست و شوی لباس های حساس با دستگاههای هیدروکربن است تا به بهترین نحو لکه های پاک نشدنی پارچه های ظریف را بدون استفاده از آب پاک کنیم. لاوسته سیستم شستشوی جداگانه لباس ها را نیز انجام می دهد.  شست و شوی لباس های حساس لکه بری سفید شویی و رنگرزی تخصصی و بدون دخالت دست و این خدمات بصورت بیست و چهار ساعته و در تمام طول هفته انجام می شود .

وحید هاشمی مدیرعامل خشک شویی آنلاین ببر و بشور در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: به عنوان یک فعال در حوزه دات کام، از تمامی مدیران و مسئولین تقاضا داریم تا در شرایط فعلی و با توجه به موفقیت این شرکت ها و موسسات آنلاین در حوزه خشک شویی، هماهنگی ها و همکاری های لازم با آنها صورت بگیرد تا علاوه بر ایجاد شغل، محلی مناسب برای شکل گیری ایده های نو ایجاد شود. ایشان افزودند: امیدواریم تا با انجام حمایت های لازم همه جوانان بلند پرواز به اهداف شان برسند.

9 مهر ماه در سمینار رایگان رقابت‌های استارت آپی

میلاد پیرزاده مدیر عامل خشک شویی آنلاین حباب هم در گفت و گویی با ایلنا گفت: خشکشویی و اتو پرس آنلاین حباب خشکشویی به صورت آنلاین می باشد که از طریق سایت و اپلیکشین تخصصی و ساده خود میتواند نیازهای مربوط به شستشو و اتوی لباس را رفع کند وهمچنین در مصرف آب و برق و4 در وقت و هزینه صرفه جویی میشود .

محمد رهی بنیانگذار و مدیر عامل خشک شویی آنلاین زودشور نیز به ایلنا اظهار داشت: زودشور، اپلیکیشن و سامانه هوشمند درخواست خدمات خشکشویی یا خشکشویی آنلاین است. کاری که ما در زودشور انجام میدهیم ایجاد یک شیوه کاملا جدید برای مدیریت لباسها و برای شستشو و خشکشویی است ،چیزی که سالهاست درسبک زندگی مردم تغییر نکرده است. هدف اصلی ما این است که مشتری را از شستن و اتو کردن لباسها خلاص کنیم و با این کار ارزشی خلق کنیم. خشکشویی یک صنعت است که هنوز توسط دیجیتال لمس نشده و آماده رونق و نوآوری است، ما افتخار میکنیم که برای اولین بار این تکنولوژی و نوآوری را به این صنعت آورده ایم.

کاربر میتواند از طریق اپلیکیشن یا وب سایت خدمات مربوط به خشکشویی لباسهایش را مشاهده و قسمت خدمات را ببیندوبعد انتخاب کند به این صورت که :

1-تعداد لباسها را مشخص کند

2-آدرس و لوکیشن  و مشخصات خود را وارد کرده

3-زمان دریافت و زمان تحویل را مشخص نموده

 4- پرداخت (آنلاین،اعتبار یا پرداخت در محل ) را انجام میدهد.

تیم زود شور بعد از ثبت سفارش و هماهنگی های لازم در زمانی که مشخص کردید به مکان شما میان و با کیف های مخصوص ما برای خشک شویی یا اتوبخار که جدا هستند (کیف های مخصوص شستشو با کیف های اتو باید جدا باشد چون نباید لباسهایی که تمیز نیستند با لباسهایی که تمیزند در یک جا باشند )لباسهایتان را تحویل میگیرند و 24 تا 48 ساعت بعد با هماهنگی های لازم تحویل شما می دهند.

9 مهر ماه در سمینار رایگان رقابت‌های استارت آپی

مهدی عطاران مدیر عامل لاندر اَپ هم به ایلنا بیان کرد:  لاندر اَپ راه کاری مدرن و منحصر به فرد برای پاکیزگی با لاندراَپ دارد. لاندر اَپ یک اپلیکیشن ، یک سایت و کلا یک سامانه برای دسترسی آسان و سریع شما به خدمات خشکشویی و سفید شویی می باشد ما از جدید ترین و برترین دستگاههای روز دنیا برای سرویس دهی به شما بهره می گیریم تا شما در کنار ما آرامش خاطر داشته باشید. ما در لاندراپ مجموعه ای متعهد متخصص را برای سرویس دهی گردآوری کرده یم و از مواد درجه یک و عالی برای شستشو استفاده می کنیم و کلیه سفارشات شما را بیمه می کنیم .

9 مهر ماه در سمینار رایگان رقابت‌های استارت آپی

وحید خلیلی مدیرعامل واش ماش در گفت و گو با ایلنا گفت: واش ماشی‌ها در روز و ساعتی که شما مشخص کرده اید به درب منزل و یا محل کار شما می آیند و کیسه مخصوص واش ماش حاوی البسه و سایر را از شما دریافت می کنند. خشکشویی و اتوشویی آنلاین واش ماش اولین و معتبرترین خشکشویی آنلاین با تضمین حفظ سلامت و کیفیت البسه و با بالاترین کیفیت روز اروپایی در تهران فعالیت می نماید. خدمات خشکشویی آنلاین واش ماش٫ با هدف کمک به مشکلات مختلف از لحاظ زمان و آلودگی محیطی به شهروندان تهران تاسیس گردیده است. ما در تیم خشکشویی آنلاین واش ماش سعی داریم با درنظر گرفتن اهداف فوق و در کنار همراهی همه دوستاران طبیعت٫ به تعالی و کمال در امر خدمت رسانی رسیده و خشکشویی را به سبک امروزی تر ارائه نماییم.

9 مهر ماه در سمینار رایگان رقابت‌های استارت آپی

 در ادامه نسیم پرواز مدیرعامل تمیزشو در گفت و گو با ایلنا گفت: تمیزشو اپلیکیشن جامع درخواست خشکشویی و قالیشویی در نزدیکترین محل به مشتری می باشد. ایشان افزودند: ما با خود صاحبان اصناف خشک شویی کار می کنیم و در کارگاه شخصی نیستیم از این جهت در راستای فعالیت های حمل و نقل آنلاین در حوزه خشک شویی تمرکز کرده ایم. ایشان افزودند: خشک شویی ها و قالی شویی ها می توانند در مجموعه ما عضو شده و ما واسط کار هستیم.

9 مهر ماه در سمینار رایگان رقابت‌های استارت آپی

9 مهر ماه در سمینار رایگان رقابت‌های استارت آپی

9 مهر ماه در سمینار رایگان رقابت‌های استارت آپی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز