خبرگزاری کار ایران

خشکشویی آنلاین واش‌لین با سرویس رایگان و تحویل درب منازل

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۱۸۰

نوآوری و توسعه فناوری سبب تغییرات شگرفی در ارائه محصولات و خدمات به مشتریان گردیده است. خشکشویی آنلاین واش لین با ایده سهولت دسترسی هموطنان عزیز به خدمات خشکشویی از سال 1396 با حضور جمعی از فعالان حوزه استارت آپی فعالیت خود را در تهران آغاز کرده است.

خشکشویی‌های آنلاین، مزایای قابل توجهی در مقایسه با روش‌های سنتی دارند. از جمله این مزایا می‌توان به قیمتهای اقتصادی‌تر، سیستم کنترل و مدیریت کیفیت، خدمات 24 ساعته و 7 روز هفته به همراه سهولت درخواست خدمات و پیگیری سفارشات و پشتیبانی مشتریان در کنار حذف سفرهای درون شهری برای خدمات خشکشویی اشاره کرد.

این موضوع سبب گردید تا خشکشویی آنلاین واش‌لین با وجود عمر کوتاه خود مورد توجه و استقبال گسترده‌ی مشتریان قرار گیرد.

خدمات خشکشویی ، شستشو و اتو با بهترین مواداولیه با دستگاه‌های تخصصی و مکانیزه بروز ، برای کلیه البسه و منسوجات خانگی با قیمت‌هایی اقتصادی و کیفیت بالا ارائه می گردد.

سفارش خشکشویی به ساده‌ترین شکل ممکن و از روش‌های مختلف منطبق با ویژگی و نیاز کاربران امکان پذیر گردیده است. افراد می‌توانند از طریق وب سایت یا اپلیکیشن موبایل خشکشویی آنلاین واش لین سفارش دهند.

کاربر در زمان سفارش کافی است که آدرس و زمان دریافت و تحویل البسه را تعیین نماید. بقیه کارها توسط تیم خشکشویی‌آنلاین واش لین صورت می‌گیرد. این روش سفارش دهی ، سبب سهولت مشتریان گردیده و سادگی و سرعت بالاتری دارد.

خشکشویی آنلاین واش‌لین سرویس رایگان دریافت و تحویل درب منازل همشهریان عزیز ارائه می‌نماید که با حذف مراجعه افراد به خشکشویی‌ها ، ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه ، ارزش قابل توجهی برای مشتریان خلق گردیده است.

همه همشهریان عزیز می‌توانند با عضویت و درخواست اولین سفارش از هدیه خشکشویی رایگان نیز بهره‌مند شوند و کافی است که به وبسایت خشکشویی آنلاین واش لین مراجعه کنند و از طریق وبسایت یا با دانلود اپلیکیشن موبایل ثبت نام کرده و اولین سفارش خود را بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز