خبرگزاری کار ایران

بهترین امداد خودرو هیوندای و تویوتا در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۰۵۵

امداد خودرو تویوتا و هیوندای از جمله خدمات تخصصی است که امداد خودرو 1190 به وسیله کادری از متخصصین امور امداد رسانی خودرو ارائه می دهد. این خدمات شامل جرثقیل حمل خودرو تویوتا و هیوندای، خودروبر کفی و یدک کش، تعمیر خودروهای هیوندای و تویوتا در محل و امداد باتری سیار می باشد. در صورتی که در هر نقطه ای گرفتار شدید یا در هر زمان و مکانی خودروی شما به نقص فنی دچار شد، با یک تماس ساده با تعمیرگاه مجاز هیوندای و تویوتا 1190، کارشناسان ما نزدیکترین امدادگر را به موقعیت شما ارسال میکنند.

امداد خودرو هیوندای و تویوتا 1190 چه خدماتی دارد؟

همان طور که می دانید احتمال خرابی هر خودرو ایرانی و یا خارجی در حین رانندگی وجود دارد. در این شرایط مراجعه به بهترین امداد خودرو هیوندا و تویوتا در تهران می تواند کار هوشمندانه ای باشد. شما با کمک این نیرو ها می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن خودرو خود را تعمیر کرده و آن را برای استفاده دوباره آماده کنید. امداد خودرو های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که به ارائه خدمات به مشتریان مشغول هستند اما امداد خودرو هیوندای و تویوتا 1190 یکی از برترین نمونه ها از این مراکز می باشد.

چرا باید مجموعه امداد خودرو هیوندای و تویوتا 1190 را انتخاب کنیم؟

 

تعمیر و نگهداری خودروهای مدرن با بهره‌گیری از بروزترین فناوری‌های جهان یک چالش بزرگ است. در ایران، تعدادی مجموعه تعمیراتی وجود دارند که توانایی تعمیر خودروهای وارداتی در قالب امداد خودرو هیوندای، امداد خودرو تویوتا، امداد خودرو لکسوس، امداد خودرو کیا را دارند. مجموعه امداد خودرو 1190 یکی از معتبرترین شرکت‌های تعمیراتی برای خودروهای این چهار برند خارجی در ایران و تهران است. این مجموعه، با داشتن تیم فنی و مجرب و استفاده از بهترین ابزارهای تعمیراتی، خدمات فنی و مکانیکی کارآمد و موثری را به همراه خدمات اضطراری جاده‌ای برای خودروهای وارداتی ارائه می‌دهد. فرآیند امدادرسانی به خودروها، در این مجموعه از چندین مرحله تشکیل شده است.

در ابتدا، پس از تماس با امداد خودرو 1190، نوع مشکل خودرو از متقاضیان پرسیده می‌شود و آدرس ایشان دریافت می‌شود. سپس فرآیندهای امدادرسانی آغاز می‌شود و نزدیک‌ترین تیم امداد به محل مشکل اعزام می‌شود. پس از بازدید میدانی، با توجه به نیاز خودرو، تعمیرکار هیوندای یا تویوتا برای تعمیر اعزام می‌شود. تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات موجود در بازار هستند و در صورت نیاز به تعویض در این تعمیرگاه‌ها، تعمیرکاران ماهر و مجرب با استفاده از ابزارهای تعمیراتی به روز و قطعات اورجینال، خودروهای هیوندای و تویوتا را با دقت و کیفیت بالا تعمیر می‌کنند.

در نتیجه، با انتخاب مجموعه امداد خودرو 1190، شما می‌توانید از تجربه و دانش متخصصان ماهر و امکانات فنی بروز و خدمات کارآمد و موثر در تعمیر و نگهداری خودروی هیوندای و تویوتا بهره‌مند شوید.

 در کلیه مراحل تعمیر خودرو شما از قطعات اورجینال که توسط کارخانه هیوندای و تویوتا تایید شده‌اند، استفاده می‌شود. در این تعمیرگاه‌، تعمیرکاران ماهر و مجرب با استفاده از ابزارهای تعمیراتی به روز و قطعات اورجینال خودروهای هیوندای و تویوتا را با دقت و کیفیت بالا تعمیر می‌کنند.

در نتیجه، با انتخاب مجموعه امداد خودرو هیوندای 1190، شما می‌توانید از تجربه و دانش متخصصان ماهر و امکانات فنی به روز و خدمات کارآمد و موثر در تعمیر و نگهداری خودروی هیوندای و تویوتا بهره‌مند شوید.

بهترین امداد خودرو هیوندای و تویوتا در تهران

سرویس دوره ای در امداد خودرو هیوندا و تویوتا در تهران

 

گاهی اوقات اتومبیل شما خراب نشده است و شما برای انجام سرویس های دوره ای به امداد خودرو احتیاج دارید. معمولا اتومبیل ها نیاز دارند که در فواصل زمانی مشخصی مورد بررسی قرار گرفته و سرویس شوند. مدت زمان استاندارد برای انجام سرویس های دوره ای به نوع اتومبیل شما بستگی دارد که معمولا توسط تولید کنندگان تعیین می شود. امداد خودرو تویوتا و هیوندا 1190 در این زمینه خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

 

  • تعویض روغن موتور و فیلتر روغن
  • تعویض فیلتر هوا و فیلتر سوخت
  • تنظیم فشار باد لاستیک ها
  • بررسی و تعویض فرمان و تسمه ها
  • بررسی و تعویض دیسک ها و سیستم ترمز
  • بررسی و تعویض سیستم تعلیق
  • بررسی سیستم تهویه و فیلتر هوای کابین و تعویض آن ها در صورت نیاز
  • بررسی سیستم ترمز و روانکار و تعویض آن ها در صورت نیاز

 

تعمیرگاه هیوندای تویوتا عاملیت مجاز 1190

 

تعمیرگاه هیوندای تویوتا در تمام ساعات شبانه ‌روز در دسترس است. برای رانندگانی که در ساعات شبانه‌روزی و یا در روزهای تعطیل نیاز به تعمیرگاه هیوندای یا تویوتا دارند، انتخاب مجموعه امداد خودرو هیوندای و تویوتا 1190 پیشنهاد می‌شود. این مجموعه به صورت بیست و چهار ساعته، هفت روز هفته و بدون تعطیلی، خدمات تعمیرگاهی را به مالکین خودروهای هیوندای و تویوتا در سراسر تهران ارائه می‌کند.

تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا از قطعات یدکی اورجینال استفاده می‌کنند و تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات گواهی اصالت دارند. همچنین، تیم فنی و تعمیرگاهی هیوندای و تویوتا می‌تواند خدماتی مانند صافکاری، سرامیک بدنه، نقاشی و پولیش را با بهترین مواد خارجی و کیفیت بی‌نظیری برای متقاضیان انجام دهد. به همین دلیل، برای تعمیرات خودروهای هیوندای و تویوتا، انتخاب تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا 1190 پیشنهاد می‌شود.

بهترین امداد خودرو هیوندای و تویوتا در تهران

دیگر خدمات امداد خودرو هیوندای تویوتا 1190

 

 تعمیرگاه مجاز 1190 تویوتا و تعمیرگاه مجاز 1190 هیوندای با برنامه‌ریزی 24 ساعته و بدون هیچ فوت وقتی، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهند. امداد خودرو تویوتا و امداد هیوندای همچنین خدمات تخصصی و جامعی را برای تعمیر و نگهداری از این خودروها ارائه می‌دهند که شامل موارد زیر است:

  • خدمات تعمیر و عیب‌یابی تخصصی در محل
  • خدمات تعمیر حرفه‌ای و اصولی توسط تیم فنی و تعمیرکاران آموزش‌دیده
  • خدمات سرویس دوره‌ای در محل مورد نظر مالکین خودروهای هیوندای و تویوتا یا در تعمیرگاه هیوندای و تویوتا
  • خدمات سرویس دوره‌ای با انتقال خودرو توسط تیم امداد خودرو هیوندای و تویوتا به تعمیرگاه عاملیت مجاز 1190
  • خدمات تخصصی و اصولی نقاشی، صاف کاری، پولیش، سرامیک بدنه به وسیله کارشناسان زبده مجموعه
  • خدمات تعمیر موتور و گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه عاملیت مجاز 1190
  • بازدید و تعمیر جلوبندی، میزان فرمان، تمامی بخش‌های فنی و مکانیکی و همچنین سیستم اگزوز در محل یا در تعمیرگاه‌های اختصاصی نمایندگی هیوندای تهران ، تویوتا و کیا
  • خدمات تعمیر و عیب‌یابی سیستم خنک کن

 

servicehyundaitoyota.com

تلفن: 02188107147-09124755755-

آدرس: تهران ، اتوبان چمران، ورودی مهمانان هتل استقلال، مجتمع تعمیرگاهی بلک استار، تعمیرگاه خودرو عاملیت مجاز 1190

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز