خبرگزاری کار ایران

انواع تابلو لایت باکس تبلیغاتی+راهنمای خرید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۹۹۳

لایت باکس ها به 2 دسته کلی تقسیم میشوند یا برای فضای داخلی (داخل مغازه، مرکز خرید و هر جای سر پوشیده دیگر) استفاده میشوند یا برای فضای خارجی(فضا هایی که در معرض نورخورشید و باد و باران هستند) اینکه چه تابلو لایت باکسی برای شما مناسب است قطعا محل نصب و استفاده شما این مورد را مشخص میکند.

 

لایت باکس فضای خارجی outdoor

این نوع از لایت باکس نیز چند زیر مجموعه دارد: لایت باکس های شهری که در وسط بلوار ها یا در پیاده رو ها به جهت نمایش تبلیغات نصب و اجاره داده میشوند که در 2 حالت ثابت و متحرک که به آن اسکرول لایت باکس نیز گفته میشود که مشابه رول آپ گردن می باشد. لایت باکس هایی که در سر درب مغازه نصب میشوند و همچنین لایت باکس هایی که به اشکال مختلف(دایره، لوگو باکس و ... طراحی و تولید میشوند) اولین نکته مهم در تولید این تابلو لایت باکس ها عدم نفوذ آب در آنها (آب بندی) می باشد که در غیر اینصورت عمر نور لایت باکس که مهمترین جزء لایت باکس می باشد کاسته خواهد شد و سپس نور مناسب در طول روز می باشد که بواسطه تابش نور خورشید باعث میشود نور لایت باکس در صورتی که ناکافی باشد تابلو شما به چشم نمیاید و درپایان عدم تغییر رنگ چاپ لایت باکس شما به دلیل بارش برف و باران و تابش نور خورشید که میتوان گفت بهترین نوع چاپ بهره بردن از تکنولوژی چاپ یو وی می باشد.

لایت باکس های فضای داخل   indoor 

در تولید این نوع از لایت باکس ها در قدیم از مهتابی استفاده می شد ولی الان سالهاست که از LED  یا همان SMD  برای تولید استفاده می کنند. یکی دیگر از چالش هایی که لایت باکس های قدیمی داشتند تعویض سخت و هزینه بر چاپ آنها بود چون نیاز به نصاب و یا یک تابلو ساز داشت برای تعویض چاپ ولی در نوع جدید و تولید صنعتی تابلو لایت باکس ها نیاز به تخصص و یا حتی ابزار هم برای تعویض چاپ وجود ندارد و همچنین عمر نور لایت باکس ها نیز به شدت بیشتر و یکنواخت تر شده است.

تولید انواع تابلو لایت باکس

یکی از کارگاه هایی که در ساخت و معرفی مدل های جدید تابلو لایت باکس فعالیت میکند بانی چاپ است، بانی چاپ تولید کننده تابلو لایت باکس اسنپ فریم، لایت باکس پارچه ای یک طرفه و دوطرفه، لایت باکس مگنتی 1 طرفه و 2 طرفه، لایت باکس فریم لس یا بدون قاب، لایت باکس اسنپ اسلیم، تابلو لایت باکس ایستاده تبلیغاتی، و کریستال لایت باکس(کریستالی) است که در سایز دلخواه مشتری اقدام به تولید و ساخت تابلو لایت باکس در کارگاه خود به قیمت های رقابتی و مناسب می نماید که امکان ارسال به سراسر کشور نیز دارد. همکاران تابلو ساز، شرکت های تبلیغاتی و ... که اقدام به ثبت سفارش تابلو لایت باکس میکنند نیز امکان دریافت قیمت همکاری را نیز از بانی چاپ دارند.

سفارش تابلو لایت باکس

یکی از مزایای همکاری و خرید تابلو لایت باکس از بانی چاپ محاسبه و ارائه قیمت ها بصورت آنلاین می باشد که شما در هر ساعت از شبانه روز بدون نیاز به تماس میتوانید با توجه به سایز و نوع لایت باکس سفارش تابلو لایت باکس خود را بصورت اینترنتی و آنلاین ثبت سفارش نمائید. البته در صورتی که سفارش عمده تابلو لایت باکس دارید پیشنهاد میشود حتما با کارشناسان فروش سایت بانی چاپ ارتباط بگیرید تا بتوانید از تخفیف های ویژه همکاری بهره ببرید.

راهنمای خرید لایت باکس

آیا نیاز به خرید تابلو لایت باکس دارید؟  اگر دقیقا نمیدانید کدام از یک از مدل های لایت باکس برای شما مناسب تر است! اولین قدم پرسیدن 2 سوال از خودتون هست، 1- قرار هست این لایت باکس برای فضای های داخلی استفاده بشه یا فضای های باز ( در معرض نور خورشید و باد و باران ) 2- چه سایز لایت باکسی رو نیاز دارید؟ با پاسخ به این 2 تا سوال تابلو سازی لایت باکس بانی چاپ میتونه کمکتون کنه کدام نوع تابلو لایت باکس بالا برای شما مناسب تر است. در صورتی که سایز شما بزرگتر از 120 * 180 سانتی متر است یا برای فضای باز می خواهید استفاده کنید شما هیچ انتخاب دیگری جز لایت باکس فریم لس پارچه ای ندارید. در غیر اینصورت شما میتوانید با توجه به سلیقه ی خود از سایر 5 مدل لایت باکس دیگر که در زیرمعرفی شده است را استفاده نمائید. این لایت باکس ها صرفا فقط از نظر ظاهر با هم تفاوت دارند و میتوان گفت هیچ تفاوت دیگری در نوع جنس و ساخت ندارند.

انواع تابلو لایت باکس تبلیغاتی+راهنمای خرید

لایت باکس آلومینیومی

تنها لایت باکس که بصورت صنعتی فریم یا قاب آن تولید میشود تابلو لایت باکس آلومینیومی است این نوع از لایت باکس بهترین نوع لایت باکس برای فضای داخل هستند، لایت باکس ایستاده یا لایت باکس پایه دار که در فضای داخل مراکز خرید و برخی از مال ها قرار دارد از این نوع فریم بهره می برند. تنها لایت باکس که فریم آن آلومینیوم نیست یا در واقع بهتر است بگوییم اصلا فریم ندارد لایت باکس پلگسی یا لایت باکس کریستالی می باشد.

لایت باکس چوبی

در گذشته غالبا با ام دی اف و چوب فریم و قاب هایی تولید میکردند که بر روی آن چاپ کشیده میشد که به آن لایت باکس چوبی گفته میشد ولی در حال حاضر اصلا هیچ منطقی ندارد که از این نوع لایت باکس ها تولید و نصب و استفاده کرد زیرا نصب چاپ بر روی آنها سخت است و حتما باید نصاب و یا تابلو ساز این کار را انجام دهد. البته پیشنهاد میشود در صورتی که مصر هست همچنان لایت باکس چوبی داشته باشید بخاطر دکوراسیون خود میتوانید لایت باکس با فریم آلومینیومی را درون لایت باکس چوبی قرار دهید.

قیمت تابلو لایت باکس

قیمت تابلو لایت باکس با توجه به سایز و نوع آن مشخص میشود، در لایت باکس های فضای داخل کریستال لایت باکس قیمت بالاتری نسبت به سایر لایت باکس ها دارد دلیل آن نیز استفاده از پلگسی های ضخیم در تولید آن می باشد. غالبا پلگسی هایی که در تولید لایت باکس ها استفاده میشود وارادتی هستند و دلیل قیمت بالای لایت باکس همین پلکسی ها می باشد.

تابلو لایت باکس فروشگاهی

برای استفاده لایت باکس در فروشگاه و مرکز خرید دو نوع لایت باکس ثابت و پرتابل وجود دارد که در حالت پرتابل لایت باکس دارای پایه می باشد.

لوازم تولید تابلو لایت باکس

در ساخت و تولید لایت باکس های فضای داخل از لوازم فوق استفاده میشود: نور ( smd یا led)، فریم آلومنیوم، تخته یا ام دی اف 3 میل، پلگسی یا پلکسی(آکرلیک)، درایور یا آدابتور، سیم، کامپوزیت و کارتن پلاست که با توجه به نوع لایت باکس از برخی از این متریال استفاده میشود.

چاپ لایت باکس

برای چاپ لایت باکس متریال های متفاوتی وجود دارد: 1- بک لیت طلقی ( چاپ با دستگاه پلاتر، اکوسالونت و یو وی) 2- پارچه بک لایت ( چاپ با دستگاه پلاتر و یو وی) 3- فلکسی ( چاپ با دستگاه سالونت و یو وی) 4- متریال های کشسان(چاپ با دستگاه یو وی) در واقع میتوان گفت بهترین نوع چاپ لایت باکس چاپ UV می باشد.

منبع: https://www.banichap.com/light-box/light-box

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز