خبرگزاری کار ایران

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۰۵۹

لوازم یدکی خودرو برای سالم نگه داشتن وضعیت خودرو لازم هستند. طبیعی است وقتی خودرو دارید، می خواهید خودرو در وضعیت خوبی باقی بماند. تلاش برای حفظ عملکرد خودرو را می توان با تعمیر و نگهداری معمول انجام داد و چندین لوازم یدکی خودرو باید به طور منظم تعویض شوند.

لوازم یدکی خودرو باید به صورت مداوم تعمیر و نگهداری شوند. با این کار می‌شود از آسیب های مختلف لوازم یدکی خودرو  جلوگیری کرد. اگر خودرو را در شرایط مناسب نگه داریم و به سلامت لوازم یدکی خودرو توجه کنیم، خودرو در شرایط سالم و با دوام باقی می‌ماند.

انواع لوازم یدکی خودرو

انواع لوازم یدکی خودرو لوازمی است که شامل قطعات مختلف در یک خودرو است که هر کدام عملکرد خاصی دارند. انواع مختلفی از لوازم یدکی خودرو وجود دارد. تمامی وسایل نقلیه از این قطعات استفاده می‌کنند. بنابراین آنها انواع نیز بسیار متنوع دارند.

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما

لوازم یدکی خودرو مطمئناً کاربردهای خود را دارند، اما سیستم های کاری وجود دارند که با سایر قطعات مرتبط هستند. حداقل چندین نوع از لوازم یدکی خودرو  وجود دارد که دانستن و یادگیری در مورد سیستم کار بسیار مهم است.

 

لوازم یدکی خودرو اصل

Origin Equipment Manufacturer یا OEM اصطلاحی است که یک محصول اصلی را توصیف می کند. محصولات اصیل معمولا کیفیت خوبی دارند و انواع زیادی از محصولات اصیل را می توان در صنعت خودرو پیدا کرد. محصولات اصلی اغلب توسط سازنده اصلی یا توسط شرکت های دیگر که توسط سازنده مشخص شده است تولید می شوند. خودروها وسایل نقلیه اصلی با صدها قطعه خودرو هستند.

همه انواع قطعات خودرو توسط سازنده ساخته یا تولید نمی شوند، بنابراین انواع زیادی از قطعات خودرو وجود دارند که برون سپاری می شوند، اما هنوز توسط سازنده خودرو تعیین می شوند. اگرچه شرکت های دیگر این کار را انجام می دهند، اما قطعات تولید شده همچنان اورجینال هستند زیرا طبق استانداردهای اعمال شده توسط سازنده تولید می شوند.

لوازم یدکی پس از فروش برای خودروهای تولید کنندگان دیگر

قطعات تعویضی خودروهای تولید شده توسط شرکت‌های غیرتولیدکننده از انواعی هستند که توسط شرکت‌های قطعه‌سازی برای بخش‌های خاصی تولید می‌شوند، بنابراین برای نیازهای عادی یک خودرو تولید نمی‌شوند.

شرکت های غیر تولیدی شرکت هایی هستند که قطعات خودرو را برای سرگرمی، سفارشی سازی، مسابقه و اهداف مختلف دیگر تولید می کنند. حتی تولیدکنندگان قطعات غیرخودرو نیز می توانند به سفارش مشتری ساخته شوند.

قطعات خودروهای غیر سازنده معمولاً هیچ ارتباطی با سازنده خودرو ندارند و به آنها مربوط می شود، اما معمولاً قبل از تولید قطعات، به غیر تولیدکنندگان مجوز داده می شود.

قطعات غیر تولید کننده می توانند به خوبی نتایج سازنده یا حتی بهتر از قطعات خودرو OEM باشند.

لوازم یدکی خودرو چانگان

چانگان ماموریت دارد وسایل نقلیه ای بسازد که مردم می خواهند و به آن نیاز دارند. چانگان با تولید خودروهای کارآمد، ایمن، شیک و مقرون به صرفه، کسب و کار بسیاری از مشتریان راضی و محبوبیت بسیاری از کارمندان را به دست آورده است.

طی شش سال گذشته، چانگان نزدیک به 80 میلیون یوان به کمپ فناوری کمک کرده است که به جوانان در مورد صنعت خودرو و آخرین فناوری‌های آن آموزش می‌دهد.

لوازم یدکی خودرو چانگان شامل موارد زیر است:

  • لوازم یدکی چانگان مربوط به چراغ‌ها شامل: چراغ جلو سمت راست و چپ چانگان، چراغ خطر چپ و راست، چراغ‌های مه شکن جلو، چراغ‌های مه شکن عقب، چراغ‌های راهنما چانگان و... است.
  • لوازم یدکی خودرو چانگان مربوط به بدنه و ایمنی خودرو شامل: کیسه هوا و ایربگ چانگان، آینه بغل خودرو سمت راست و چپ چانگان، دستگیره‌های بیرونی و درونی درب های خودرو چانگان و... است.
  • لوازم یدکی خودرو چانگان مربوط به سپرها شامل: سپر جلو چانگان، سپر عقب چانگان، براکت سپر جلو، گلگیر سمت چپ و راست چانگان، دیاق سپر جلو و سپر عقب چانگان و... است.

لوازم یدکی خودرو اچ سی کراس

لوازم یدکی خودرو اچ سی کراس شامل موارد زیر است:

  • لوازم یدکی خودرو اچ سی کراس شامل چراغ‌ها می‌توان به : چراغ جلو سمت راست و چپ اچ سی کراس، چراغ خطر اچ سی کراس، چراغ‌های مه شکن جلو خودرو و عقب اچ سی کراس، چراغ‌های راهنما و... اشاره کرد.
  • لوازم یدکی مربوط به بدنه و ایمنی خودرو اچ سی کراس شامل: کیسه هوا خودرو اچ سی کراس و ایربگ اچ سی کراس، آینه بغل خودرو سمت راست و چپ و... است.
  • لوازم یدکی مربوط به سپرهای خودرو اچ سی کراس شامل: سپر جلو خودرو و سپر عقب اچ سی کراس، براکت سپرهای اچ سی کراس، گلگیر چپ و راست اچ سی کراس و... است.

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما

 

لوازم یدکی خودرو لیفان

لوازم یدکی خودرو لیفان شامل موارد زیر است:

  • لوازم یدکی خودرو مربوط به چراغ‌های لیفان شامل: چراغ جلو و چراغ خطر لیفان، چراغ خطر روی گلگیر، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب لیفان، چراغ‌های راهنما، چراغ راهنمای روی آینه و... است.
  • از لوازم یدکی خودرو لیفان مربوط به بدنه و ایمنی خودرو می‌توان به این موارد اشاره کرد: کیسه هوا لیفان و ایربگ لیفان، آینه های بغل سمت راست و چپ خودرو لیفان و...
  • لوازم یدکی مربوط به سپرهای خودرو لیفان شامل: سپر جلو خودرو لیفان و سپر عقب لیفان، براکت سپر جلو و عقب، جلو پنجره لیفان، دیاق سپر جلو و عقب لیفان و... است.

لوازم یدکی خودرو تویوتا

لوازم یدکی خودرو تویوتا شامل موارد زیر است:

  • لوازم یدکی خودرو تویوتا مربوط به چراغ‌ها شامل: چراغ جلو و چراغ خطر تویوتا، چراغ خطر روی گلگیر، چراغ خطر روی صندوق لیفان، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب تویوتا، چراغ‌های راهنما تویوتا، چراغ راهنمای روی آینه و... است.
  • لوازم یدکی خودرو تویوتا مربوط به بدنه و ایمنی خودرو شامل: کیسه هوا و ایربگ تویوتا، آینه بغل خودرو تویوتا سمت راست و چپ، فیس لیفت لندکروز دستگیره‌های بیرونی و درونی درب های خودرو تویوتا و... است.
  • لوازم یدکی خودرو تویوتا مربوط به سپرهای این خودرو شامل: سپر جلو و سپر عقب تویوتا، براکت سپر جلو و سپر عقب تویوتا، توری سپر جلو، دیاق سپر جلو و دیاق سپر عقب تویوتا و... است.

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما

 

سخن پایانی

بهترین راه برای خرید لوازم یدکی خودرو انتخاب یک مرکز معتبر است. فروشگاه تیکوما با آدرس اینترنتی ticoma.ir به لطف سال ها تجربه و هزاران مشتری راضی یکی از پیشروترین فروشگاه های آنلاین قطعات خودرو است. خودتان ببینید و تحت تاثیر خدمات و قیمت های عالی ما قرار خواهید گرفت.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز