خبرگزاری کار ایران

بهترین محل برای نگهداری طلا

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۲۵۷

بهترین محل برای نگهداری طلا موضوعی است که در این مقاله آموزشی قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم، همانطور که می دانید امروزه با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و از دست رفتن ارزش پول کشور خیلی از مردم به فکر خرید طلا و جواهرات و دلار هستند و قطعا هدف آنها از این کار هم نگه داشتن ارزش سرمایه شان می باشد.

 یکی از دغدغه‌های اصلی این افراد انتخاب بهترین محل برای نگهداری طلا و جواهرات است به طوری که این محل کاملا امن باشد و خیال آنها را آسوده کند که طلا و جواهرات شان از دسترس انواع سارقین حرفه ای در امان خواهد بود و سرمایه شان در یک جای مطمئن نگهداری می شود.

 در ادامه مطلب ما را همراهی کنید تا اطلاعات کاملی در مورد محل نگهداری طلا و جواهرات در منزل در اختیار شما قرار دهیم.

توجه » در این مقاله آموزشی راه کارهای موثر جهت نگهداری طلا و جواهرات در منزل به شما ارائه می دهیم، یکی از این راه کارهای اساسی گاوصندوق های هوشمند با سیستم ردیاب پیشرفته هستند، که برای آشنایی با این محصولات بهتر است شما همین حالا با شماره تلفن های 09122084335 و 02155625086 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات تخصصی در این خصوص را در اختیار شما قرار دهند.

بهترین محل برای نگهداری طلا

بهترین محل برای نگهداری طلا و جواهرات کجاست؟

شاید در ابتدا اولین چیزی که برای نگهداری طلا و جواهرات به ذهن شما برسد این باشد که طلا و جواهرات خود را در مکانی امن در منزل خود نگهداری کنید، در ابتدا همین شاید این موضوع منطقی به نظر برسد که اگر شما اموال با ارزش خود را در منزل و نزد خود نگه دارید از همه جا مطمئن تر باشد.

 اما نکته‌ای که در اینجا بسیار مهم است این است که در مقاطعی شاید شما قصد رفتن به مسافرت را داشته باشید و مدتی در منزل نباشید در این صورت اگر سارقین حرفه‌ای به منزل شما مراجعه کنند و با استفاده از دستگاه های فلزیاب پیشرفته به راحتی می توانند محل نگهداری طلا و جواهرات شما را شناسایی کرده و آنها را سرقت کنند.

اما در ادامه ما راهکارهایی را به شما ارائه می دهیم تا از سرقت طلا و جواهرات و اشیای با ارزش شما جلوگیری شود.

بهترین محل برای نگهداری طلا

نگهداری طلا در گاوصندوق های هوشمند و ضد سرقت

برای نگهداری طلا و جواهرات یکی از ابزارهایی که خیلی می‌تواند به شما کمک کند داشتن یک گاوصندوق هوشمند و ضد سرقت است، صندوق هوشمند و ضد سرقتی که شما برای نگهداری طلا و جواهرات خود در منزل از آن استفاده می کنید باید ویژگی های زیر را حتما داشته باشد:

  • قفل هوشمند و ضد سرقت
  • قفل گاوصندوق باید اثر انگشتی باشد
  • گاوصندوق باید دارای سیستم ردیاب یا GPS باشد
  • وزن گاوصندوق باید سنگین باشد به طوری که حمل و جابه جای آن برای سارقین غیر ممکن باشد

بهتر است گاوصندوق با استفاده از ابزار آلات مخصوص بر روی دیوار نصب و یا در مکان‌هایی مانند کمد دیواری و زیر زمین جاساز و مخفی شود.

گاوصندوقی که ویژگی‌های ذکر شده را داشته باشد می‌تواند به عنوان یک گاوصندوق هوشمند و ضد سرقت برای نگهداری طلا و جواهرات شما مکانی امن و مناسب باشد، ضمنا شرکت های ایرانی و خارجی مختلفی هستند که گاوصندوق های هوشمند و ضد سرقت را تولید می‌کنند، شرکت‌هایی مانند شرکت گاوصندوق کاوه که یکی از برندهای معتبر و شناخته شده است در این موضوع می‌تواند به شما کمک کند.

نگهداری طلا در فویل آلومینیوم

نگهداری طلا در فویل آلومینیوم یکی دیگر از راهکارهایی است که میتواند به بالا بردن امنیت طلا و جواهرات شما کمک کند، پس از آنکه شما یک گاوصندوق هوشمند و ضد سرقت را خریداری کردید یکی دیگر از فاکتور هایی که میتواند به بالا بردن امنیت داراییهای با ارزش شما کم کند این است که شما باید طلا و جواهرات خود را در فویل آلومینیوم قرار دهید و سپس آن را در مکانی امن درون گاوصندوق منزل خود  جاسازی نمایید.

حال شاید این سوال برای شما مطرح شود که فویل آلومینیوم چه کمکی می‌تواند به محل نگهداری طلا و جواهرات شما نماید؟

یکی از مزیت های استفاده از فویل آلومینیوم برای نگهداری طلا و جواهرات این است که فویل آلومینیوم می تواند دستگاه طلایاب و یا دستگاه فلزیاب را به خطا بیندازد و با کمک فویل آلومینیوم دیگر دستگاه‌های پیشرفته فلزیاب نمی‌توانند محل نگهداری طلا و جواهرات شما را شناسایی نمایند.

نگهداری طلا نی نی سایت

در بخش قبلی با دو راهکار مهم برای نگهداری طلا و جواهرات و در امان ماندن طلا از طلایاب صحبت کردیم که گفتیم شما با استفاده از یک گاوصندوق هوشمند و پیچاندن طلا و جواهرات خود در فویل آلومینیومی می توانید آن ها را در مکانی امن در منزل نگهداری نمایید.

حال شاید یکی از دغدغه های دیگر شما این باشد که قیمت بسیاری از گاوصندوق ها در بازار بسیار گران است و با توجه به افزایش نرخ دلار هم روز به روز قیمت این محصولات افزایش پیدا میکند.

 که در این خصوص هم ما یک راهکار خوب به شما پیشنهاد می کنیم و آن هم این است که شما می توانید از فروشگاه گاوصندوق طباطبایی یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های گاوصندوق در ایران، گاوصندوق را به صورت اقساطی و حتی با اقساط بلند مدت خریداری نمایید.

این فروشگاه بهترین قیمت گاوصندوق را در مقایسه با سایر نمایندگی های معتبر فروش و عرضه گاوصندوق های ایرانی و خارجی به شما ارائه می دهد.

نگهداری طلا در فریزر

یکی دیگر از راهکارهایی که بسیاری از افراد برای نگهداری طلا در منزل و یا جاسازی طلا در منزل پیشنهاد می کنند نگهداری طلا و جواهرات را در فریزر است، در برخی از موارد می‌توان گفت که جاسازی طلا در فریزر هم می تواند کمک کند که دستگاه فلزیاب دچار خطا شود و نتواند محل شناسایی طلا و جواهر را در منزل را شناسایی نماید.

 اما امروزه یک سری از دستگاه های طلایاب حرفه ای هستند که حتی در فریزر هم می توانند محل نگهداری طلا و جواهرات شما را شناسایی کنند، ضمنا یک سری از سارقان حرفه‌ای هم هستند که با توجه به آگاهی که نسبت به این موضوع دارند که خیلی از افراد ممکن است طلا و جواهرات خود را در فریزر نگهداری کنند در زمان مراجعه به منزل شما شاید اولین مکانی را که مورد بازرسی قرار دهند فیزر ساید شما باشد.

نگهداری طلا در بانک

نگهداری طلا در بانک هم یکی دیگر از مواردی است که ممکن است از آن به عنوان بهترین محل برای نگهداری طلا اشاره نمایند، البته این مورد در کشورهای توسعه یافته و کشورهایی که از نظر اقتصادی در شرایط خوبی هستند شاید مورد بسیار خوبی به نظر برسد چون که بانک هم یک مکان امن و مورد اطمینان در هر کشوری است که افراد جامعه می توانند طلا و جواهرات و دارایی های خود را در آن نگهداری کنند.

اما با توجه به شرایط اقتصادی جامعه ما و اتفاقاتی مانند ورشکستگی که برای برخی از بانک‌ها می‌افتد شاید نگهداری طلا در بانک ها نیز چندان مورد اطمینان نباشد.

 به عنوان مثال چند سال گذشته بانکهایی مانند بانک آرمان که دچار ورشکستگی شدند و افرادی که پول و سرمایه خود را در این و بانکها نگهداری کرده بودند بعد از ورشکستگی این بانکها تمام سرمایه خود را از دست دادند، در شرایط فعلی هم همانطور که احتمالاً در جریان هستید بسیاری از مردم دارایی های خود را از بانک‌ها خارج می کنند و بسیاری از بانکهای کشور ما در خطر ورشکستگی قرار دارند‌.

جاسازی طلا در خانه نی نی سایت

با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا در مورد بهترین محل برای نگهداری طلا و جواهرات داده شد یک جمع بندی کلی قصد داریم در انتهای مقاله داشته باشیم تا مکان های مختلف برای نگه داشتن طلا و جواهرات و اشیای با ارزش را با هم بررسی نماییم.

نگهداری طلا داخل خانه

اولین مورد نگهداری طلا داخل خانه بود که در مکان‌هایی مانند:

  • گاوصندوق
  • فویل آلومینیوم
  • کفپوش های چوبی
  • دودکش منزل
  • داخل دیوار
  • لوله کشی کاذب
  • تهویه هوا
  • آکواریوم
  • داخل گلدان های بزرگ
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز