خبرگزاری کار ایران

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل: مرجع آموزش تعمیر موبایل در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۱۰۱

امروزه با پیشرفت تجهیزات و لوازم دیجیتالی نیاز به متخصص در زمینه تشخیص خرابی ها و تعمیر این وسایل وجود دارد. آموزشگاه های مختلفی در حوزه آموزش تعمیرات موبایل فعالیت می کنند؛ ولی باید از بین آن ها بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را انتخاب کرد. مجموعه توبیکس یکی از معتبرترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل، تبلت و لپ تاپ است که کلاس ها و دوره های آموزش تعمیر سخت افزار موبایل و نرم افزار را ارائه می دهد. در ادامه بیشتر با خدمات آموزشگاه توبیکس آشنا می شویم.

آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس

در طول چندین سال گذشته آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس موفق شده هزاران هنرجو را در زمینه آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و سخت افزار تربیت کند و آن‌ ها را به صورت متخصصانی حرفه‌ای وارد بازار کار نماید. مجموعه ی توبیکس دوره آموزش تعمیرات موبایل را به شکل تخصصی برگزار می کند؛ به طوری که اساتید مجربی تمام مباحث و سرفصل های دوره را به کارآموزان یاد می دهند.

برای اینکه هنرجو بتواند در زمان کمتری به نتیجه دلخواه خود برسد کارشناسان توبیکس بعد از اتمام دوره به صورت اختصاصی راهنمایی هایی را برای نحوه ورود به بازار کار به آن‌ ها ارائه خواهند داد. یکی از مزایای شرکت در کلاس تعمیرات موبایل توبیکس در صورت واجد شرایط بودن کارآموز، دریافت وام خرید ابزار تعمیرات موبایل و ایجاد کسب و کار تا سقف 50 میلیون تومان بدون ضامن و در اقساط 24 ماهه است.

به کارگیری بهترین و حرفه‌ای ترین اساتید، ارائه تجهیزات لازم و کاربردی برای آموزش صحیح و دقیق از رموز موفقیت توبیکس است که باعث رضایت هنرجویان از این مجموعه شده است. با شرکت در این دوره ها کارآموز مسیر آموزش  تا اشتغال را آسان تر طی می کند و به شکل تخصصی با ساختار انواع گوشی و قطعات آن، کارکرد هر یک از قطعات و نحوه عیب یابی و تعمیر و تعویض آن ها از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری آشنا می شود.

خدمات و امکانات آموزشگاه توبیکس

توبیکس شرایط خوبی را برای متقاضیان شهرستانی فراهم آورده تا به راحتی بتوانند در دوره ها و کلاس های آموزش تعمیرات موبایل شرکت نمایند؛ به همین دلیل 70 درصد هنرجویان از شهرهای مختلف ایران هستند. علت این امر ارائه خوابگاه به کارآموزان شهرستانی در طول دوره و اعطای مدرک فنی حرفه ای دوره آموزش تعمیرات موبایل است. این مدرک در بیش از 70 کشور دنیا معتبر است و با استفاده از آن می توان به جستجوی کار در کشورهای مختلف اقدام نمود و ویزای اقامت به کشور دلخواه خود را گرفت.

از خدمات مهم آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس می توان به آموزش تعمیر سخت افزار موبایل و تشخیص عیوب آن ها با نقشه و بدون نقشه اشاره کرد. کلاس تعمیرات موبایل در توبیکس به صورت حضوری و توسط اساتید بین المللی برگزار می شود. همچنین آموزش ویدئویی و PDF  سرفصل ها، به روزرسانی رایگان و مادام العمر ویدئوها و فایل های آموزش تعمیرات موبایل و آموزش با بهترین و به روزترین ابزار و فناوری روز دنیا از خدمات بی نظیر توبیکس به عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل می باشد. در دوره آموزش تعمیر نرم افزار موبایل کارآموز با نحوه تعمیر موبایل های آب خورده و سوخته شده نیز آشنا می شود.

آموزشگاه توبیکس آموزش تعمیرات موبایل را طی چهار دوره شامل دوره های عادی از شنبه الی چهارشنبه، دوره های مشاغل پنج شنبه و جمعه و دوره های فشرده همه روزه و 4 ساعته برای کارآموزان برگزار می کند که هنرجویان بسته به شرایط خود می توانند در یکی از این دوره ها شرکت نمایند.

 بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل: مرجع آموزش تعمیر موبایل در تهران

ویژگی های آموزشگاه تعمیرات موبایل خوب

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل برای اینکه بتواند مهارت ها و دانش های مفید و کاربردی را به کارآموز انتقال دهد باید یک سری ویژگی ها داشته باشد؛ از این رو برای فراگیری آموزش تعمیرات موبایل باید دقت زیادی نمود تا بتوان از هزینه و زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

1.استاد مجرب آموزشگاه تعمیرات موبایل

استفاده از استاتید توانمند برای تدریس کلاس تعمیرات موبایل می تواند نشان دهنده کیفیت آموزش در آن آموزشگاه است. افرادی که به عنوان مدرس برای آموزش تعمیرات موبایل در یک آموزشگاه فعالیت می کنند باید تجربه کافی و مهارت لازم برای آموزش قطعات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل را داشته و دارای مدرک آکادمیک و دانشگاهی در زمینه الکترونیک باشد.

2.سرفصل های دقیق و کامل دوره آموزش تعمیرات موبایل 

برای فراگیری آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و نرم افزار آن باید سرفصل ها و عناوین به طور دقیقی مشخص شده باشند تا کارآموز بداند در دوره آموزش تعمیرات موبایل چه چیزی یاد خواهد گرفت. این موضوع اصلی ترین عامل و تفاوت بین شرکت در آموزشگاه یا فراگیری آن در یک مغازه است. سرفصل ها و عنوان هایی که در آموزشگاه تعمیرات موبایل که به صورت تخصصی به کارآموز آموزش داده می شود طبق عناوین ارائه شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای است. البته هر آموزشگاهی بسته به تجربه و دانش اساتید خود در زمینه برگزاری دوره و کلاس تعمیرات موبایل مواردی را اضافه یا کم می نماید.

3.تعداد شرکت کنندگان هر کلاس تعمیرات موبایل 

تعداد کارآموزانی که در یک کلاس تعمیرات موبایل آموزشگاه شرکت می کنند می توانند تعیین کننده سطح کیفیت آموزش را تعیین نمایند. در صورتی که اساتید متخصص و قوی در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل حضور داشته باشند؛ ولی تعداد افراد یک کلاس زیاد باشد روی کیفیت یادگیری هنرجویان تاثیر منفی خواهد داشت؛ زیرا امکان سوال و جواب در کلاس به دلیل کمبود وقت وجود ندارد. همچنین در صورتی که استاد بخواهد به طور دقیق به سوالات هنرجویان پاسخ دهد زمان کمتری برای ارائه مطالب بیشتری آموزشی خواهد داشت.

 بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل: مرجع آموزش تعمیر موبایل در تهران

4.امکانات و خدمات آموزشگاه تعمیرات موبایل

به طور یقین انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل به خدمات و امکانات آموزشی آن بستگی دارد؛ از این رو هنگام ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و یا سخت افزاری انواع گوشی باید ابتدا اطمینان حاصل کنید که آموزشگاه مورد نظر مباحث و سرفصل های مفیدی را با در اختیار قرار دادن امکانات و تجهیزات مورد نیاز به هنرجو آموزش می دهد. آموزشگاه توبیکس به عنوان بهترین مرجع آموزش تعمیر موبایل در تهران از تمام شهرهای ایران کارآموز می پذیرد و برای این کارآموزان امکانات و خدمات با کیفیت و خوبی را ارائه می دهد تا آن ها به بهترین شکل تعمیرات موبایل را فراگرفته و تبدیل به یک متخصص در خوزه تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری انواع گوشی شوند.

5.بررسی تجربه شرکت کنندگان قبلی و فارغ التحصیلان آموزشگاه

برای انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل یکی از روش ها مطالعه نظرات شرکت کنندگان قبلی است که دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه مورد نظر شرکت کرده اند. پرسیدن نظر و آگاهی از نتایج این افراد می تواند به شما در تهیه دوره ها یا شرکت در کلاس تعمیرات موبایل معتبر و با کیفیت کمک نماید. همچنین می توانید از فارغ التحصیلانی که دوره آموزش تعمیرات موبایل را در آموزشگاه انتخابی شما گذارنده اند درباره تجارب و سطح دانش و مهارتی که به دست آورده اند سوال نمایید.

با توجه به ویژگی هایی که برای یک آموزشگاه تعمیرات موبایل خوب برشمردیم و مقایسه آن ها با خدمات و امکانات موجود در آموزشگاه توبیکس، پیشنهاد می کنیم در دوره ها و کلاس های این مجموعه شرکت نمایید و از مزایای آن بهره ببرید تا آینده شغلی خود را تصمین نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز