خبرگزاری کار ایران

بهترین مرکز فروش لوازم طلا سازی در تهران

بهترین مرکز فروش لوازم طلا سازی در تهران
کد خبر : ۱۳۳۶۹۱۲

اگر مایل به خرید لوازم طلاسازی هستید یا به‌تازگی وارد این حرفه شده یا در آن یک متخصص شناخته می‌شوید احتمالاً می‌دانید که اهمیت کیفیت، اصالت و استاندارد بودن این تجهیزات بسیار حیاتی است و در کنار تخصص و تجربه خودتان شناخت بهترین مرکز فروش لوازم و ابزار طلاسازی می‌تواند تأثیر زیادی روی کیفیت خروجی محصولتان بگذارد.

با تمامی این تفاسیر به‌ هرحال طلاسازی و یا فعالیت‌های پردازش و ریخته‌گری روی انواع متریال طلا کارهایی مانند سمباده کشیدن، طرح‌دادن، ذوب کردن، تغییر شکل‌دادن، تعمیر و ترمیم جواهرات می‌تواند درآمد بسیار خوبی داشته باشد و در مقابل، انتظار می‌رود افراد فعال در این زمینه حتماً اقدام به تهیه و خرید انواع لوازم باکیفیت طلاسازی کنند. در این مسیر ما قصد داریم در ادامه یک راهنمای کلی در مورد نحوه خرید تجهیزات ساخت طلا را در اختیار شما قرار دهیم.

تشخیص کیفیت لوازم طلاسازی و زرگری

توجیه این نیست که هرچه قیمت لوازم طلاسازی و زرگری بالاتر باشد، در نتیجه گزینه ایده‌آل‌تری خواهند بود. بحث چیز دیگری است.

سوال مهم؛ آیا تمامی تجهیزاتی که در فروشگاه‌های لوازم طلاسازی عرضه می‌شوند، کیفیت یکسانی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که به طبع خیر، برخی از آن‌ها وارداتی، برخی محصولات باکیفیت تولید داخلی و نمونه‌هایی نیز چینی درجه چند و بدون دوام فنی هستند.

همین‌طور برخی از این تجهیزات نیز اثر منفی روی کار شما می‌گذارند و به طبع ضررهای مالی را نیز در جریان ساخت و طراحی المان‌های طلا ایجاد می‌کنند.

از مهم‌ترین مواردی که باید در بحث خرید لوازم طلاسازی به آن دقت کنید موارد زیر است:

  • متریال مورد استفاده در ساخت لوازم

  • نوع طراحی

  • سبک بودن (در صورتی که باید در دست گرفته و حمل شود)

  • ویژگی‌های فنی و ظاهری

  • قیمت تجهیزات مورد نیاز برای طلاسازی که روی کیفیت نهایی محصول بسیار تأثیرگذار است

  • و...

بسته به نوع ابزار طلاسازی می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه طلا تولز از نظر جنس بدنه، نوع و شکل طراحی، شماتیک فنی، وزن، ویژگی‌های فنی و... مقایسه کنید و در آخر خریدی مطمئن داشته باشید.

مهم‌ترین و اصلی‌ترین لوازم طلاسازی که باید بشناسید!

اگر به دنبال یک خرید جامع هستید پیشنهاد می‌کنیم که نخست یک آشنایی کلی با لوازمی که در طلاسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند داشته باشید.

بخش مهم از تجهیزاتی هستند که شما پیش از ورود به این حرفه حتی به‌عنوان کارآموز، بهتر است که آن‌ها را تهیه کنید:

  1. انبر

  2. اره طلا بر

  3. چاقو

  4. سوهان سوزنی مربع، گرد و نیم‌گرد

  5. ابزار شفت

  6. فرز و ست فرز

  7. ابزارهای تکمیلی مانند برس، برس، برس و برس نیکل.

  8. سنبه‌های طلا

  9. ابزار ایمنی - عینک، محافظ چشم، محافظ شنوایی

  10. مته

  11. ابزار، لوازم و مواد لحیم‌کاری

  12. لوپ

  13. گیره نیمکتی.

  14. آهن‌ربا

  15. میزکار جواهرسازی

بهترین مرکز فروش لوازم طلا سازی در تهران

اره‌های مخصوص طلاسازی

اره طلاسازی یا زرگری، ابزاری فوق‌العاده در ساخت جواهرات است. دلیل اهمیت کیفیت آن، نیاز مداوم و برش مواد بدون خمیدگی منظم است. آنها می‌توانند فلز، چوب، فایبرگلاس و مواد مختلفی را که به طور منظم در طلاسازی مورداستفاده قرار می‌گیرند را به‌راحتی برش دهند. قیمت لوازم طلاسازی باتوجه ‌به کیفیت متریال، میزان مقاومت ساختاری و البته دوام فنی آن‌ها تعیین می‌گردد. در هنگام خرید اره طلا و زرگری، حتماً به اصالت برند تولیدکننده ابزار توجه کنید.

سیم بر طلا، دم‌باریک

سیم بر یک دستگاه باارزش در هنگام کار با مواد ساخت جواهرات است. سیم‌برها در برش تکه‌های سیم نسبت به قیچی‌های معمولی بسیار موفق‌تر هستند.

شفت زرگری

شفت به‌عنوان یک ضمیمه به یک مته عمل می‌کند که به سازنده جواهرات اجازه می‌دهد تا سوراخ‌کاری را تمام کند و بدون نیاز به نگه‌داشتن یک مته عظیم، تمام مدت کارها را انجام دهد.

کولیس ورنیه و کولیس تقسیم‌کننده طلاسازی

هر دو ابزار اندازه‌گیری مفیدی برای ساخت جواهرات و آهنگری طلا هستند. این می‌تواند به شما اجازه دهد که فواصل کوچک را بادقت بالا اندازه‌گیری کنید.

چکش بنچ طلاسازی

چکش بنچ ابزاری عالی برای شکل‌دادن به مواد است. انواع مختلفی از چکش‌های جواهرات موجود است که برای مقاصد دیگر مناسب هستند. شما می‌توانید با استفاده از این چکش، کارهای موردنیاز خود را انجام دهید.

مشعل‌های اتصال

مشعل‌های اتصال، فلزی یا کامپوزیت هستند که باید در دمای کمتری نسبت به فلز در حال اتصال ذوب شوند.

انبر طلاساز

انبردست یک دستگاه دستی است که عمدتاً برای اقلام کوچک استفاده می‌شود. آنها از فلز ساخته شده‌اند. انبرطلاساز معمولاً از یک اتصال پیوسته تشکیل شده است که برای پرداخت و کنترل مواد روی صفحه، دستگاه برش و... نیز لازم است.

ابزار حکاکی روی طلا

ابزار حکاکی برای ساخت جواهرات در اشکال مختلف قابل‌دسترسی است. این ابزارها می‌توانند به شما این امکان را بدهند که اشکال مختلف را در سنگ‌ها تراشیده یا تراش دهید.

انواع چاقوهای طلاکوبی

یکی دیگر از مهم‌ترین ابزارهایی که در طلاسازی و زرگری مورداستفاده قرار می‌گیرند، چاقوهای طلاکوبی است، این تجهیزات را می‌توان برای حک‌کردن اشکال در یک جواهر و ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد بر روی مواد مختلف استفاده کرد.

فرز طلاسازی

فرزها دستگاه‌های فولادی هستند که برای شکل‌دادن و پیکربندی طرح‌ها بر روی سنگ‌ها و سایر موارد استفاده می‌شوند. آنها به طور منظم در طلاسازی مورداستفاده قرارمی گیرند.

لوپ مخصوص طلاساز

استفاده از لوپ یا شیشه تقویت‌کننده هنگام شمارش یا شکل‌دادن قطعات جواهرات می‌تواند فشار روی چشمان شما را کاهش دهد و به شما کمک کند تا ظرافت و بافت‌های کوچک را با وضوح بیشتری ببینید.

دقت فرمایید که لیست ابزار و لوازم زرگری و طلاسازی گسترده است و اگر در مورد آن‌ها چیز زیادی نمی‌دانید یا قصد خرید تجهیزات بروز را دارید، می‌توانید در این مورد با متخصصان ما در طلا تولز در این حوزه مشورت کنید تا راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

بهترین مرکز فروش لوازم طلا سازی در تهران

راهنمای خرید ست کامل تجهیزات زرگری و جواهرسازی

همان‌طور که پیش‌ازاین هم اشاره شد، طلاسازی یک شغل پردرآمد و بسیار جذاب چه برای خانم‌ها و چه آقایان است. طلا فلزی باارزش می‌باشد که باید بادقت، روی آن فلزکاری انجام شده و در نهایت دقت و با بهره‌گیری از بهترین ابزارآلات المان‌های جذاب از آن طراحی شود.

طلا تولز، مرکز خرید انواع تجهیزات و لوازم ست طلاسازی و زرگری در بازار ایران است. اگر ساکن استان تهران نیستید؛ اما به تجهیزاتی احتیاج دارید که سطح بالایی از کیفیت در آن‌ها وجود داشته باشد این مجموعه نخست مشاوره‌های تخصصی در مورد خرید را در اختیار شما قرار داده و سپس به شما امکان خرید دستگاه‌های طلاسازی و ابزارها در کم‌ترین زمان ممکن را می‌دهد.

منبع : طلا تولز

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز