خبرگزاری کار ایران

تری دی پانل دکوراتیو چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۹۱۶

تری دی پانل توانست در صنعت ساختمان سازی جایگاه ویژه ای کسب کند، همچنین توانست جایگزین مناسبی در جهت بکارگیری سایر مصالح قدیمی شود، و اما خود ساختار تری دی پانل به چه صورت می باشد؟ در واقع پانل ها دارای انواع مختلفی می باشند که می توان به تری دی پانل دکوراتیو اشاره نمود. پانل ها در واقع در زمینه دیوارهای پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرند که بهترین راهکار در جهت دیوار چینی می باشد.

می توان گفت که 3d پانل از یک لایه عایق تشکیل شده است که جنس آن از جنس فوم پلی استایرن می باشد که به عنوان یونولیت نسوز کاربرد دارد. اما دقیقا تری دی پانل چیست و چه کاربردی دارد؟

پانل به عنوان یک لایه عایق برای جلوگیری از ورود گرما و یا سرما به داخل و همچنین خروج دما از داخل به خارج می باشد. یکی دیگر از ویژگی ها دیگر آن جلوگیری از نفوذ آلودگی صوتی می باشد. جالب است بدانید که تری دی پانل دکوراتیو کمی متفاوت می باشد. همانطور که از نامش مشخص است برای طراحی و پیاده سازی دکوراسیون منزل بکار می رود. به زبان ساده به آن دیوارپوش سه بعدی نیز می گویند. پانل دکوراتیو توانست جایگزین مناسبی برای دیوارپوش های معمولی و همچنین کاغذ دیواری ها شود، همچنین در سقف نیز کاربرد دارد.

نصب تری دی پانل دکوراتیو بسیار ساده می باشد و دردسر زیادی ندارد. این نوع دیوارپوش سه بعدی را در راه پله ساختمان های مسکونی، دیوارهای منازل می توان استفاده کرد. یکی از ویژگی این پانل دکوراتیو این می باشد که حمل و نقل آسانی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است. در واقع پانل یک پوشش عالی برای دیوارها و سقف خانه ها می باشد.

آشنایی با تری دی پانل دکوراتیو

این پانل یکی از جدید ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی می باشد که در سال های اخیر مورد استفاده بسیاری از طراحان قرار گرفته است. وقتی یک محصول تازه با این حجم از استقبال عمومی رو به رو می شود و قابلیت خود را در سازگاری با تمام سبک های دکوراسیون نشان می دهد، می تواند ثابت کند که ایده ای ارزشمندی برای دکوراسیون خانه می باشد. از این پانل ها به عنوان دیوارپوش هایی شیک و بسیار جذاب استفاده می شود، همچنین استفاده از این محصولات فواید بسیار زیادی نسبت به سایر دیوار پوش ها دارد. شما نیز برای اطلاع از قیمت تری دی پانل می توانید به سایت پایکار بنیان پانل مراجعه کنید.

 شما با خرید 3d پانل نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی می کنید، بلکه در مصرف انرژی و کاهش آن قدمی بزرگی را خواهید برداشت. از این پانل ها در مکان های زیادی استفاده می شود. علاوه بر این دیوارپوش های 3 بعدی، سقف کاذب نیز نوع دیگری از تری دی پانل دکوراتیو است که در طراحی داخلی نیز کاربرد دارد.

تری دی پانل دکورایتو/ سقف کاذب

سقف کاذب دارای انواع مختلفی می باشند. اینگونه سقف ها، بسیار سبک بوده و ظاهری شیک تر از سقف معمولی دارند. از سقف کاذب در مکان هایی به اصطلاح لاکچری استفاده می شود. نصب و راه اندازی سقف کاذب بسیار سریع و آسان می باشد و می توان بدون داشتن تخصصی آن را عملی کرد.

ویژگی های تری دی پانل دکوراتیو

تا اینجا گفتیم پانل های سه بعدی محبوبیت زیادی نزد طراحان و دکوراسیون دارند، به گونه ای که به یکی از عناصر شیک و مدرن تبدیل شده و می توان آن ها را در گروه اکسسوری های مدرن قرار داد. این محصولات ویژگی هایی دارند که در قسمت های بعدی با این ویژگی ها آشنا خواهیم شد:

تری دی پانل دکوراتیو چیست؟

  • رنگ بندی متنوع:

یکی از ویژگی ها مثبتی که تری دی پانل دکوراتیو دارد، تنوع رنگ بندی این محصول می باشد که باعث شده با هر سلیقه و دکوری قابلیت ست شدن داشته باشد.

  • ضد آب و قابل شستشو:

اگر نگران لک افتادن و کثیف شدن این محصول می باشید، باید بگویم که اصلا جای نگرانی نیست. تری دی پانل دکوراتیو ضد آب می باشد و بدون هیچ مشکلی می توان شست و شو داد، البته توجه داشته باشید که هنگام شست و شو این محصولات از مواد شوینده اسیدی استفاده نکنید چون منجر به تخریب چوب و پی وی سی می شود.

  • هزینه پایین هنگام خرید و نصب:

بسیاری از افراد هنگامی که قصد دارند تغییری در دکوراسیون خود دهند، ابتدا آن را از نظر مالی بررسی می کنند. هزینه های بالا باعث شده که بسیاری از صاحب خانه ها نتوانند پوشش جذابی برای دیوار خانه خود انتخاب کنند. خوشبختانه پانل های دکوراتیو توانست که این مشکل را حل کند. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و در مقایسه با دیوارپوش ها قیمت منصفانه تری دارد.

  • زیبایی چشم گیر:

پانل های دکوراتیو یک پیشنهاد فوق العاده می باشد که می توانید آن در چیدمان خانه جای گذاری کنید. این محصول در تمامی قسمت خانه مانند پذیرایی، اتاق خواب و حتی دیوارهای اصلی نیز قابل استفاده می باشد.

  • نصب سریع و آسان:

نصب و راه اندازی تری دی پانل سه بعدی بسیار آسان و راحت می باشد. برای همین خودتان نیز می توانید این دیوار پوش ها را نصب کنید، ولی ما به شما پیشنهاد می دهیم که برای نصب و اجرای این پانل های دیواری از متخصصین این حوزه شرکت پایکار بنیان پانل کمک بگیرید، چون ممکن است با یک اشتباه کوچک تمامی کار با مشکل رو به رو شود.

  • قابلیت ترمیم موقع آسیب دیدگی:

یکی دیگر از ویژگی هایی که این پانل را به محصولی ممتاز تبدیل کرده است، قابلیت ترمیم موقع آسیب دیدگی است. بسیاری از دیوار پوش ها اگر با مشکلی رو به رو شوند دیگر قابل تعمیر نخواهند بود؛ ولی پانل های سه بعدی در صورت آسیب دیدگی قادر به تعمیر و ترمیم می باشند. به خاطر داشته باشید که اگر قصد خرید این محصول را دارید حتما از گارانتی و خدمات پس از فروش آن مطمئن شوید.

از تری دی پانل در چه مکان هایی استفاده می شود؟

مکان های زیادی هستند که این پانل ها کاربرد دارند. از فضاهای مسکونی گرفته تا محیط های تجاری، همگی آن ها جز مکان هایی هستند که پنال سه بعدی در آن جا کاربرد دارد.

تری دی پانل دکوراتیو چیست؟

 در خانه، ادارجات، مراکز تفریحی، مراکز بهداشتی و درمانی، فضاهای آموزشی، هتل و مهمانسرا، سالن های پذیرایی و غیره.... شامل این موارد می باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز