خبرگزاری کار ایران

نمایندگی اسنوا اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۱۰۱

احتمالا تا کنون بارها از محصولات اسنوا دیدن کرده‌اید و راجع به این برند ایرانی چیزهای بسیاری شنیده‌اید. همه ما در خرید لوازم خانگی برقی وسواس و حساسیت‌های خاصی داریم. هر چند این وسواس کاملا طبیعی است و پیدا کردن یک برند معتبر و به‌نام در حوزه خرید لوازم برقی حق همه خانواده‌هاست. برند اسنوا به عنوان یک برند معتبر با قدمت نه چندان طولانی حضور درخشانی در حوزه تولید و عرضه لوازم خانگی دارد. آوازه این برند خود گواه روشنی بر کیفیت محصولات آن است.

آنچه در این بین مورد توجه افراد قرار می‌گیرد، اطمینان از ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات است. نمایندگی اسنوا اصفهان دقیقا خدمات خود را در این راستا یعنی جلب اعتماد مشتری بهینه ساخته است. در ادامه راجع به خدمات نمایندگی اسنوا اصفهان و محصولات آن صحبت خواهیم کرد.

اهمیت خرید از نمایندگی اسنوا اصفهان

همه شما به خوبی می‌دانید که لوازم خانگی برقی به خصوص یخچال، لباسشویی، تلویزیون و مانند آن از قیمت بالایی برخوردارند. از طرفی با توجه به استفاده مداوم و روزانه از این محصولات به هیچ عنوان نمی‌توان اهمیت استفاده از آن‌ها را نادیده گرفت. چه بسا اکثر خانواده‌ها سعی می‌کنند این لوازم برقی بزرگ را از برند معتبر حتی با قیمت بالاتر انتخاب کنند که میزان خرابی آن‌ها به حداقل برسند و بازدهی بیشتری ارائه دهند‌.

از طرفی وقتی افراد هزینه قابل توجهی را به خرید این محصولات اختصاص می‌دهند، انتظار دارند که بتوانند با اطمینان بر خدمات پس از فروش آن حساب کنند. در واقع گارانتی و خدمات پس از فروش نوعی گواهی بر تأیید کیفیت این محصولات شناخته می‌شود و رضایت مشتریان را به دنبال دارد. نمایندگی اسنوا اصفهان نیز در تلاش است که ضمن ارائه لیست کاملی از محصولات اسنوا بهترین خدمات پشتیبانی را ارائه دهد.

خدمات نمایندگی اسنوا اصفهان

کمپانی اسنوا در تمام شهرهای ایران نمایندگی دارد. در بندهای قبل نیز اشاره کردیم که آنچه در بررسی محصولات اسنوا مورد توجه قرار می‌گیرد، خدمات پس از فروش و پشتیبانی حرفه‌ای است. نمایندگی اسنوا اصفهان در این شهر، پس از فروش محصولات خود نیز همیار و همراه شماست. از خدمات این نمایندگی می‌توان به نصب و راه‌اندازی لوازم خانگی، تأیید سلامت محصول و سپس تأیید گارانتی آن، سرویس دوره‌ای و تعمیر آن، در نهایت تعویض لوازم برقی در شرایط خاص اشاره کرد. تمامی محصولات قابل عرضه اسنوا در نمایندگی آن در اصفهان دارای ده سال گارانتی موتور لوازم و دو سال گارانتی محصول است.

به این نکته توجه کنید، ارائه خدمات نصب و راه‌اندازی لوازم برقی اسنوا یک ضرورت محسوب می‌شود؛ چون برگ گارانتی آن تنها در صورتی مهر می‌شود که نصب دستگاه توسط تکنسین نمایندگی انجام شود. اگر نصب دستگاه توسط خود شما انجام شود، گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگی اسنوا اصفهان به لوازم برقی‌تان تعلق نمی‌گیرد. اگر پس از نصب هر یک از انواع لوازم خانگی اسنوا مشکلی در عملکرد دستگاه به وجود آید، نمایندگی آن در اصفهان در اسرع وقت مشکل دستگاه را مرتفع می‌کند. معمولا تا زمانی که گارانتی لوازم برقی اسنوا اعتبار داشته باشد، هزینه تعمیرات بیشتر بر عهده خود نمایندگی است. پس از اتمام اعتبار کارت گارانتی نیز، این نمایندگی هزینه آنچنانی برای تعمیر دریافت نمی‌کند‌.

نمایندگی اسنوا اصفهان

 

نمایندگی یخچال اسنوا اصفهان

یخچال یکی از پرطرفدارترین محصولات برند اسنواست که در مد‌ل‌ها و ظرفیت‌های مختلف به تولید می‌رسد. انواع یخچال‌های اسنوا سال‌هاست که جایگاه خود را در بین لوازم برقی خانگی پیدا کرده‌اند. نمایندگی اسنوا اصفهان انواع یخچال این برند را با تضمین کیفیت، ظاهر و استایل زیبا، در رنگ‌های نقره‌ای و سفید عرضه می‌کند. شما می‌توانید بر حسب نیاز و سلیقه خود مدل خاصی از یخچال‌های اسنوا را انتخاب کنید.

نمایندگی لباسشویی اسنوا اصفهان

لباسشویی اسنوا نیز از دیگر محصولات پرطرفدار این برند است که با تکنولوژی روز دنیا تولید شده است، ظاهر بسیار شیک و جذابی دارد. لباسشویی این برند در ظرفیت‌ و مدل‌های مختلف وجود دارد. اگر در انتخاب مدل لباسشویی خود شک و تردید دارید، می‌توانید از کارشناسان فروش نمایندگی اسنوا اصفهان کمک بگیرید.

نمایندگی تلویزیون اسنوا اصفهان

تلویزیون‌های اسنوا در کیفیت‌های فوق‌العاده با وضوح تصویر بالا در نمایندگی این کمپانی در اصفهان به فروش می‌رسند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که مدام پای تلویزیون و مشغول تماشای آن هستید، تلویزیون اسنوا انتخاب عاقلانه‌ای برایتان خواهد بود؛ چون صفحه نمایش و تمام آپشن‌های روز آن بر اساس نیاز کاربران بهینه‌سازی شده است. نمایندگی اسنوا اصفهان تمامی مدل‌های تلویزیون خود را با بهترین قیمت ارائه می‌دهد.

تعمیرات نمایندگی اسنوا اصفهان

همانطور که گفتیم تعمیرات لوازم برقی اسنوا یکی از مهم‌ترین خدمات این نمایندگی در اصفهان است. ارائه چنین خدماتی بیشتر برای اعتماد و اطمینان مشتری است. البته این جمله بدان معنی نیست که نمایندگی اسنوا خدمات تعمیر را ارائه نمی‌کند. محصولات اسنوا از سطح کیفی بالایی برخوردارند؛ اما به هر حال لوازم برقی جزو محصولات مصرفی هستند و در درازمدت دچار فرسودگی و خرابی می‌شوند. حتی ممکن است در کوتاه‌مدت نیز به دلیل وجود نویز در جریان برق شهری و فاکتورهایی از این قبیل با خرابی مواجه شوند.

نمایندگی اسنوا اصفهان

اگر به هر دلیلی لوازم برقی شما دچار مشکل شود، نمایندگی رسمی اسنوا در اصفهان خود را موظف می‌داند که تعمیرات دستگاه شما را انجام دهد. تمامی تعمیرکاران نمایندگی اسنوا اصفهان دوره دیده، مجرب و متعهد هستند و خدمات تعمیر را در محل انجام می‌دهند. در صورتی که لوازم برقی مورد نظر شما به تعویض قطعه نیاز پیدا کند، تکنسین کارآزموده این نمایندگی با استفاده از باکیفیت‌ترین قطعات یدکی، کارایی مجدد و عملکرد بهینه دستگاه شما را ممکن می‌سازند.

جمع بندی

اسنوا به عنوان یک کمپانی ایرانی نزدیک به دو دهه است که در حوزه تولید لوازم برقی خانگی فعالیت دارد. این کمپانی در تمام شهرها نمایندگی رسمی دارد. نمایندگی اسنوا اصفهان به عنوان یکی از نمایندگی‌های مجاز این کمپانی ضمن عرضه انواع لوازم خانگی برقی خدمات پس از فروش شامل: نصب، راه‌اندازی، سرویس دوره‌ای، تعمیر و تعویض قطعات آسیب‌دیده را ارائه می‌دهد. در کنار تمام مزایایی که برای خرید از این نمایندگی تعریف شده است، باید بگوییم نمایندگی مجاز اسنوا در اصفهان تمامی محصولات خود را با قیمت اقتصادی و مناسب عرضه می‌کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز