خبرگزاری کار ایران

آشنایی با 10 نفر از بهترین سئوکار ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۸۷۳

اگر به دنبال بهترین سئوکاران ایران هستید که پروژه های خود را به آنها بسپارید و یا علاقه مند هستید در پروژه های خود با بهترین های سئو ایران مشاوره داشته باشید، این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.

آیا می خواهید سئوی وب سایت خود را بهبود بخشید و به دنبال بهترین سئوکار ایران هستید؟ در ادامه لیستی از متخصصان برتر سئو ارائه شده است. شما می توانید این متخصصان را دنبال کرده تا بینش بهتری در مورد سئو کسب کنید و تکنیک های آن ها را برای به دست آوردن نتایج بهتر به کار ببرید. بسیاری از کارشناسان سئو در سراسر جهان در دسترس هستند که بینش و تجربیات خود را برای کمک به بهبود شما به اشتراک می گذارند. سئو عامل مهمی است که به شما کمک می کند تا برند خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید و رتبه بالا در نتایج جستجو داشته باشید.

ممکن است این سوال از ذهن شما عبور کرده باشد که چگونه بهترین سئوکار ایران را پیدا کنیم. یک شرکت برای سئو وب سایت خود مبلغ زیادی را پرداخت می کند. بنابراین، پیدا کردن کسی که واقعاً ارزش آن مقدار را داشته باشد ضروری است. 5 ویژگی برتری که باید در یک متخصص سئو جستجو کنید عبارت است از: تجربه در زمینه سئو، درک سطوح سئو، سابقه اثبات شده موفقیت در زمینه سئو، هوش بازاریابی، اشتیاق برای اجرا

معرفی بهترین سئوکار ایران

1- میلاد شولی

همه ما سایت های دیجی کالا و دیجی استایل را می شناسیم و می دانیم که یکی از قوی ترین وب سایت های فروشگاهی در کشور می باشند. میلاد شولی، از بهترین سئوکار ایران محسوب می شود که سرپرستی تیم سرچ ترافیک دیجی کالا را بر عهده دارد. اگر او را در لینکدین دنبال کنید، می توانید نکات و ترفندهای مرتبط با سئو را به صورت رایگان دریافت کنید.

  • زمینه های کاری و تخصص

سئو و بهینه سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا و دیتا ساینس

  • سایت های سئو شده

سئو فروشگاه اینترنتی بامیلو، دیجی کالا، دیجی استایل، دیوار

2- محمد شهپری

سئوکار دیگری که در لیست بهترین سئوکار ایران قرار دارد محمد شهپری است. در حال حاضر مدیر ارشد مارکتینگ در صرافی اوکی اکسچنج و موسس شاهراه دیجیتال است که با هدف کمک به کسب و کارهای دیجیتال راه اندازی شد. از جمله خدماتی که در شاهراه دیجیتال ارائه می شود، می توان به سئو و افزایش رتبه سایت، تبلیغات در گوگل، تبلیغات آنلاین و مشاوره تخصصی اشاره کرد.

  • زمینه های کاری و تخصص

متخصص سئو، طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

  • سایت های سئو شده

گرین وب، تبلیغ دات کام، چاپیروس، آسمونی، مکتبستان، مبین نت، الوپیک، ایران سرور و...

3- علی عابدین زاده

آشنایی با 10 نفر از بهترین سئوکار ایران

علی عابدین زاده یکی دیگر از افراد موفق در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو است که از شروع فعالیت خود تا به الان به خوبی توانسته ثابت کند که از بهترین های سئو بودن به زندگی در تهران بستگی ندارد. او ساکن شهر مشهد و بنیان گذار و مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ اتود از شرکت های فعال در زمینه سئو در مشهد می باشد.

  • زمینه های کاری و تخصص

 سئو و بهینه سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ و متخصص بازاریابی و کسب و کار

  • همکاری با برندهای:

دانشگاه فردوسی مشهد، شرکت تحقیق و توسعه یسنا پارس، شرکت نرم افزار حسابداری کاوش فردا، اساطیر زبان، canada makeup ،saiwa

4- محسن طاووسی

محسن طاووسی یکی از بهترین سئوکار ایران است و به خاطر آموزش ها و پاسخ به سوالات و نکاتی که در زمینه سئو منتشر می کند طرفداران زیادی پیدا کرده و از محبوبیت خاصی برخوردار است. زمینه فعالیت او به صورت تخصصی در زمینه سئو است و همچنین مقالات مختلفی را جمع آوری و ترجمه کرده و با استناد به منابع داخلی و خارجی به چاپ رسانده است.

  • زمینه های کاری و تخصص

متخصص سئو

  • سایت های سئو شده

SEO Manager سابق علی بابا، ورزش ۳، نماشا، تماشا، آنتن، بازار

5- علی حسینی

علی حسینی موسس و بنیان گذار سئو لب در سال 1398 می باشد و در لیست بهترین سئوکار ایران قرار دارد. او سئو لب را به عنوان یک آزمایشگاه تولید دانش سئو و با هدف ارتقای سطح علمی علاقمندان به سئو تأسیس کرد.

  • زمینه های کاری و تخصص

دیجیتال مارکتینگ و سئو

  • سایت های سئو شده

مشارکت در سئو سایت های همچون کلید، علی بابا، دیجی کالا

6- امین اسماعیلی

عامل مهمی که موجب شده امین اسماعیلی به عنوان یکی از بهترین سئوکار ایران شناخته شود این است که ثمره تجربیات و دانش خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و مطالب را به دیگران آموزش می دهد. یکی دیگر از مهمترین پارامترهای که امین اسماعیلی را در لیست بهترین سئوکار ایران قرار داده است افتخارات اوست که می توان به دوره جامع هیولای سئو (SEO MONSTER) حاصل سال ها فعالیت حرفه ای در حوزه سئو است اشاره کرد.

  • زمینه های کاری و تخصص

سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، توسعه دهنده وب، متخصص بازاریابی محتوا

  • سایت های سئو شده

سایت های کلید، علی بابا، دیجی کالا، کانون ایران نوین، دیجی استایل

7- محمد افشار

محمد افشار در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعال است که در سال های اخیر در حوزه سئو برتری خود را نشان داده است. او در لیست بهترین سئوکار ایران قرار دارد و در این سال ها کتاب ها  مقالات ارزشمندی را تالیف و به چاپ رسانده است. از افتخارات او می توان به وب سایت علی بابا در کلمات کلیدی حوزه گردشگری، به رتبه 1 گوگل برساند اشاره کرد.

  • زمینه های کاری و تخصص

توسعه وب، گوگل ادز و سئو

  • سایت های سئو شده توسط محمد افشار

سایت های علی بابا، جاباما، زورق، کارگزاری مفید، چاپ آقا، بیمه ازکی

8- امین مهدوی

عاملی که موجب شده امین مهدوی در لیست بهترین سئوکار ایران قرار بگیرد سابقه کاری طولانی در سئو سایت های مهاجرتی و به اشتراک گذاشتن جدید ترین اطلاعات دنیای سئو در اختیار عموم است. در حال حاضر او مدیر الوکانتنت و مدیر سئو مجموعه آموزشی مدرسان شریف می باشد.

  • زمینه های کاری و تخصص

سئو و بهینه سازی سایت، متخصص بازاریابی محتوا و مدیریت سایت.

  • سایت های سئو شده

سایت های الوکانتنت و مدرسان شریف

9- مهران منصوری فر

آشنایی با 10 نفر از بهترین سئوکار ایران

یکی از معروف ترین و پرآوازه ترین فعالان حوزه کسب و کار اینترنتی مهران منصوری است. از افتخارات او می توان به نگارش اولین دیکشنری تخصصی کسب و کار اینترنتی و فروش ۱۰۰ میلیون تومانی و در ایران مارکت سنتر در سال ۱۳۹۰ به عنوان فروشنده برگزیده اشاره کرد.

  • زمینه های کاری و تخصص

بازاریابی آنلاین و راه اندازی کسب و کار اینترنتی، تجارت الکترونیک، آنالیز سئو سایت، آموزش سئو، گوگل آنالیتیکس

  • سایت های سئو شده

تحلیل سایت های دیجی کالا و اسنپ، همکاری با سایت ایران صنعت، آچیلان صنعت، صاایران و...

10- شایان داوودی

شایان داوودی را می توان یکی از بهترین سئوکار ایران دانست. خصوصیت برتر او این است که یک استراتژیست کسب ترافیک موتورهای جست و جوگر مبتنی بر CR، متخصص در تجارت الکترونیک، گردشگری و سایر ‌سایت‌ های مبتنی بر پلتفرم می باشد.

  • زمینه های کاری و تخصص

سئو، دیجیتال مارکتینگ و توسعه وب

  • سایت های سئو شده توسط شایان داوودی

مسئول سئو سایت شب، سایت های ویلا، لندو، بیشتر از یک، بامیلو، نماشا

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز