خبرگزاری کار ایران

آموزش فارکس در مشهد با استراتژی متفاوت در سال 2023

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۱۹۸

افرادی که ذهن بازی دارند همیشه به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند با کمک آن زندگی راحت‌تری داشته باشند یکی از این راه‌ها کسب درآمد دلاری و خرج کردن ریالی است! بهترین آموزش فارکس در مشهد کجاست و برای شروع این مهارت باید از چه گام‌هایی برداشت؟

افرادی که ذهن بازی دارند همیشه به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند با کمک آن زندگی راحت‌تری داشته باشند یکی از این راه‌ها کسب درآمد دلاری و خرج کردن ریالی است! با آموزش مهارت معامله‌گری در بازار فارکس و حرفه‌ای شدن در این مهارت می‌توانید زندگی ایده آلی برای خود و خانواده‌تان تشکیل دهید. اما بهترین آموزش فارکس در مشهد کجاست و برای شروع این مهارت باید از چه گام‌هایی برداشت؟

در ادامه مقاله به معرفی بازار فارکس و مهم‌ترین مفاهیم آموزشی در فارکس و مراحل معامله‌گری می‌پردازیم.

فارکس چیست؟

فارکس ( FX یا Forex) مخفف عبارت Foreign Exchange با معنای تبادل ارز خارجی است. بازار فارکس، یک بازار مالی بین‌المللی با ماهیت غیرمتمرکز است که در آن ارزهای کشورهای توسعه‌یافته مانند آمریکا، کانادا، کشورهای اروپایی و ... تبادل می‌شود.

فرض کنید شما برای بازدید از برج ایفل به پاریس رفته‌اید و در آنجا که نمی‌توانید از ریال برای خرید استفاده کنید، باید ریال را به یورو ارز رایج فرانسه تبدیل کنید. با این تبادل دو ارز یک معامله فارکس انجام داده‌اید.

یک مثال دیگر؛ فرض کنید کشور ما قصد واردکردن کالای چین را دارد نمی‌تواند با ریال بهای آن را بپردازد باید یوان چین داشته باشد با تبدیل ریال به یوان یک معامله فارکس با حجم بالا در سطح بین‌المللی انجام‌شده است.

بدین ترتیب در بازار فارکس ارزهای مهم دنیا مانند دلار آمریکا (USD)، دلار کانادا (CAD)، دلار استرالیا (AUD)، یورو اروپا (EUR)، پوند انگلستان (GBP)، فرانک سوئیس (CHF)، ین ژاپن (JPY) نسبت به یکدیگر ارزش‌گذاری و در نرخ مشخصی که دارای نوسان است، معامله می‌شوند.

هر ارز یک نماد مشخص برای خود دارد که از ابتدای نام کشور و نام ارز آن کشور تشکیل‌شده است مثلاً: در دلار آمریکا US از ابتدای کلمه United State و D از ابتدای Dollars گرفته‌شده است.

در بازار فارکس چه چیزهایی معامله می شود؟

1- جفت ارزها: همان‌طور که بیان شد در بازار فارکس ارزهای مهم دنیا به‌صورت جفت ارز در مقابل هم تبادل می‌شوند. مثلاً در جفت ارز یورو/دلار ما نرخ برابری این دو ارز در مقابل هم را معامله می‌کنیم.

2- کامودیتی‌ها: یکی از نمادهای پرطرفدار برای معامله در بازار فارکس انواع کامودیتی ها است. در بازار فارکس می‌توان طلا، نقره، مس، نفت و ... را معامله کرد.

3- شاخص‌های مهم بورس دنیا: شاخص‌هایی مانند نزدک، S&P 500، داوجونز و ... را معامله کرد.

4- ارزهای دیجیتال رایج: در برخی از بروکرهای فارکس حتی می‌توان ارزهای دیجیتال رایج مانند بیت کوین و اتریوم را نیز مبادله کرد.

در بازار فارکس شما باید بتوانید جهت حرکت قیمت را پیش‌بینی کنید. فرض کنید پس از تحلیل به این نتیجه می‌رسید که احتمال رشد قیمت بیشتر از ریزش آن است بنابراین معامله خرید باز می‌کنید اگر پیش‌بینی و تحلیل شما درست باشد و قیمت رشد کند سود خواهید کرد و اگر قیمت ریزش کند متضرر خواهید شد.

مزایای معامله کردن در بازار فارکس

1- کسب درآمد دلاری

2- امکان معامله در دو جهت Buy و Sell

3- پنج روز هفته به‌طور 24 ساعته بازار باز و قابل معامله است.

4- امکان استفاده از اهرم

5- امکان استفاده از حساب مجازی

6- کارمزد کم در معاملات

برای دریافت مشاوره رایگان درباره دوره آموزش فارکس و آموزش ارز دیجیتال در مشهد که به‌صورت حضوری، خصوصی، آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود با پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید. اطلاعات تکمیلی درباره هر یک از دوره‌های آموزشی همیار کریپتو را می‌توانید در سایت همیار کریپتو مشاهده کنید.

آموزش فارکس در مشهد با استراتژی متفاوت در سال 2023

سرفصل‌های دوره آموزش فارکس در مشهد

مجموعه همیار کریپتو سرفصلی جامع از تمامی مباحث موردنیاز برای معامله‌گری در فارکس ارائه می‌دهد. شما پس از گذراندن دوره جامع آموزش فارکس، هیچ نیازی به دیگر دوره‌های آموزشی نخواهید داشت. به‌طورکلی مباحث آموزشی پنج مبحث اصلی بازارهای مالی را پوشش می‌دهد.

بخش اول: مفاهیم و مباحث مقدماتی

بخش دوم: تحلیل فاندامنتال

بخش سوم: تحلیل تکنیکال

بخش چهارم: مدیریت سرمایه

بخش پنجم: روانشناسی بازار

اطلاعات دوره آموزش فارکس در مشهد

1- دوره آموزش فارکس در مشهد همیار کریپتو به‌صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود همچنین افرادی که امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند می‌توانند از تدریس خصوصی فارکس بهره‌مند شوند.

2- در حین دوره توسط استاد پشتیبانی خواهید شد تا هر مفهوم را کاملاً یاد گرفته سپس به مطلب بعدی بروید. در این راستا یکسری آزمون‌ها در طی دوره برگزار می‌شود تا نقاط ضعف شما شناسایی و رفع شود.

3- در حین دوره از کانال سیگنال فارکس به‌طور رایگان عضو خواهید شد تا علاوه بر تمرین معامله‌گری، درآمد دلاری داشته باشید و عملاً هزینه آموزش به شما برگردانده شود.

آموزش فارکس در مشهد با استراتژی متفاوت در سال 2023

چرا آموزش فارکس در مشهد همیار کریپتو؟

1- کلاس‌های VIP: تعداد دانش‌آموخته‌های کلاس آموزش فارکس در مشهد حداکثر 6 نفر خواهد بود. زمانی که تعداد دانش‌آموختگان کم باشد، امکان و زمان کافی برای رفع اشکال تمامی افراد وجود دارد.

2- ساعت معقول برای هر جلسه: هر جلسه فقط 2 ساعت خواهد بود چراکه تجربه برگزاری دوره‌های متعدد نشان داده زمانی که ساعت آموزش از 2 ساعت بیشتر می شود، کیفیت یادگیری افراد حاضر بسیار کاهش می‌یابد؛ بنابراین در همیار کریپتو هر جلسه آمورشی حداکثر 2 ساعت خواهد بود.

3- پشتیبانی توسط استاد: آموزش مهارت معامله‌گری تنها قدم اول این تجارت است برای حرفه‌ای شدن و کسب سود مداوم نیاز به تثبیت مهارت با تکرار و تمرین و رفع نقص‌ها و تقویت نقاط قوت است. در این راستا شما نیاز به یک مربی دارید؛ شخصی که در این راه تجربه کافی دارد. در همیار کریپتو هنگام آموزش و پس از پایان دوره توسط استاد پشتیبانی می‌شوید و معاملات شما چک شده تا بتوانید معاملات بعدی را بهتر انجام دهید.

4- کامل ترین سرفصل های آموزشی در فارکس:

5- کوچینگ گروهی بعد دوره: پس از پایان دوره می‌توانید در جلسات گروهی شرکت کنید تا از جو آموزشی دور نبوده و بتوانید در یک گروه به تبادل نظر بپردازید و سؤال‌هایتان را استاد بپرسید.

6- دریافت سیگنال رایگان فارکس: در حین آموزش در کانال سیگنال فارکس به‌طور رایگان عضو خواهید شد و حتماً باید حتی با حجم کم یا در حساب دمو معامله کنید تا خطاها و سؤالات خود را در عمل پیدا کنید و در حین آموزش آن‌ها را رفع کنیم.

7- آپدیت رایگان دوره آموزشی: هرگونه آپدیت در استراتژی آموزشی رخ دهد به‌طور رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

8- پرداخت قسطی: امکان پرداخت قسطی برای علاقه‌مندان دوره‌های آموزشی مجموعه همیار کریپتو مانند آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس وجود دارد.

9- تضمین کیفیت: در همیار کریپتو هر مفهوم و بخشی که در دوره وجود دارد از قبل برنامه‌ریزی‌شده تا از کاربردی بودن آن اطمینان حاصل کنند؛ بنابراین امکان بازگشت ۱۰۰ درصدی وجه تا پایان جلسه اول وجود دارد.

10- مدرس شدن: اگر شخصی هستید که به تدریس علاقه‌مندید، در همیار کریپتو پس از آموزش اولیه می‌توانید به‌عنوان کارآموز فعالیت خود را آغاز کنید تا نهایتاً زمانی که کاملاً به مفاهیم مسلط شده و به‌طور مستمر معاملات سودآور داشتید، بتوانید تدریس کنید.

جمع بندی

معامله‌گری یکی از مشاغل پرطرفدار در حال حاضر و در آینده است. شما با یادگیری مهارت معامله‌گری در هر جای دنیا که باشید فقط بااتصال به اینترنت می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. بااین‌حال آموزش این مهارت از یک مجموعه قابل‌اعتماد مانند همیار کریپتو ضروری است.

برای کسب اطلاعات جامع راجع به دوره آموزشی به وب‌سایت همیار کریپتو (https://www.hamyarcrypto.com) مراجعه کرده یا با شماره (۰۹۳۰۹۱۲۷۴۷۴) تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز