خبرگزاری کار ایران

کارخانه ی بلوک مانا، تولید کننده انواع بلوک سبک و فوق سبک

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۹۶۸

تاریخچه تولید بلوک سبک در کارخانه بلوک مانا

مجموعه صنعتی، تحقیقاتی و تولیدی مانا بلوک به مدیریت امیرحسین پوراکبری نائینی با هدف تولید انواع بلوک سبک در سال 1388 فعالیت خود را آغاز نمود و توانست با تکیه بر کیفیت محصولات خود که حاصل بهره گیری از نیروی متخصص، ماشین آلات پیشرفته و طرح اختلاط اختصاصی می باشد به نامی آشنا در میان مهندسین و سازندگان پروژه های عمرانی تبدیل شود.

این مجموعه با اتکا بر سیاست های خود از قبیل افزایش و کنترل مستمر کیفیت محصولات، ارتباط صمیمانه با مشتریان  با رویکرد رفع نیازهای آنان و پیگیری انتقادات و پیشنهادات سازندگان که همگی منجر به افزایش رضایت می شود، موفق شد ظرفیت تولید خود را به بیشترین میزان تولید از انواع بلوک های سیمانی سبک و سنگین برساند.

حوزه فعالیت مجموعه

مجموعه مانا بلوک زمینی بالغ بر 20000متر مربع و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک به تولید انواع  بلوک سیمانی سبک و سنگین با تاییدیه استاندارد و منطبق با جدیدترین آیین نامه های داخلی و بین المللی می پردازد. در این مجموعه کلیه فرایند تولید و عمل آوری به صورت مکانیزه یا نیمه مکانیزه بوده و تا حد امکان از دخالت نیروی انسانی با هدف دقت در محصولات، جلوگیری بعمل آمده است. در این مجموعه برای رسیدن به بیشترین کیفیت ممکن، کارشناسان و مهندسان به ارزیابی دقیق و روزانه فرایند تولید پرداخته و با استفاده از آزمایشگاه مستقر در واحد تولیدی، به تحقیق برای دستیابی به طرح اختلاط  مطلوب با رویکرد اقتصاد و افزایش مقاومت مشغول می باشند.

دراین باره مهندس محمد شاه وردی، کارشناس و مدیریت کنترل کیفیت ذی صلاح از سازمان ملی استاندارد ایران می گوید: ((این روز ها ساخت و ساز به نسبت قبل بسیار علمی تر شده و همکاران و مهندسین ما می کوشند تا بهترین کیفیت ساخت و ساز در کشور اجرایی شود. به طور کل می توان گقت مقوله کیفیت به نسبت گذشته بسیار حائز اهمیت گشته و ما نیز بر حسب وظیفه خود همواره در تلاشیم تا با انجام پژوهش و تحقیقات خود به این مجموعه کمک رسانیم تا شاهد افزایش کیفیت در صنعت ساختمان ایران باشیم.))

ازدیگر سو خط تولید و دستگاه های بکار گرفته شده در آن نقش بسزایی را در کیفیت محصولات ایفا می کند. این مسئله باعث شد تا واحد صنعتی مانا بلوک آغاز به کار کند و با رفع ایرادات دستگاه های تولید بلوک سبک و فرایند تولید، سعی بر مهندسی معکوس و ساخت دستگاه های بسیار پیشرفته تر و کاملا مستقل از انسان نماید.

ارائه گواهی ملی استاندارد برای محصولات تولیدی در این مجموعه باعث گردیده تا خریداران در کنار تامین مصالح مورد نیاز خود، نسبت به کیفیت آنها آسوده خاطر باشند.

واحد تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت بلوک سبک مانا  باتلاش و نظارت مستمر خود توانسته است تولیدات این کارخانه را منطبق بر کلیه استاندارد های لازم  در تولید بلوک سبک و مصالح ساختمانی سازد.

بلوک سبک بتنی مانا دارای تاییدیه و مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره 7782 می باشد.

 بلوک های پوکه ای این کارخانه از پوکه معدنی سفید تبریز و پوکه ی معدنی قروه با طرح اختلاط مورد تایید واحد تحقیق و توسعه بلوک سیمانی مانا  به صورت دانه بندی شده استاندارد که بهترین نوع پوکه برای بلوک سیمانی می باشد و سیمان تیپ 2 استاندارد تولید می شود.

 بلوک پوکه ای مانا با استفاده از جدیدترین و مدرنترین ماشین آلات تولید بلوک سیمانی سبک و سنگین،نیروی متخصص در امر تولید بلوک سیمانی،  با بکارگیری علم و تجربه می تواند بالاترین کیفیت را برای شما تضمین کند .

اصول و استراتژی  فروش بلوک

جلب رضایت مشتری عامل برتری و بقای هر کسب و کاری است. علاوه بر فاکتورهای اقتصادی و تنوع محصولات، مسئله کیفیت تعیین کننده ترین نقش در این امر را دارد. مانا بلوک به خوبی می داند که خریدار هرگز به این واحد تولیدی نیازمند نبوده بلکه با ارتباط با این مجموعه اجازه و فرصت خدمت رسانی به خود را داده است. در صورت عدم رضایت مشتری، مرجوع کردن محصولات موجب امتنان این مجموعه می باشد و مانا بلوک این تعهد را به خریداران خود می دهد که تحت هیچ شرایط محصولات شکسته یا معیوب را به آنها تحویل نمی دهد.

کارخانه ی بلوک مانا، تولید کننده انواع بلوک سبک و فوق سبک

علاوه بر آن مانا بلوک فروش را تمام شده تلقی نمی کند بلکه همواره پیگیر رضایت کاربران در کلیه سطوح(سازنده، ساکنین و...) بوده است.

خرید بلوک سبک

چنانچه برای پروژه ی خود نیاز به هر نوع مصالحی جهت اجرای دیوار و تیغه چینی اعم از انواع بلوک سبک و سنگین سیمانی با دانه بندی طبیعی و مصنوعی( پوکه ای، لیکا، پرلیت و ...)،سفال،آجر، انواع بلوک هبلکس و ... دارید. جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید محصولات به وبسایت شرکت بلوک مانا مراجعه کنید و یا با تلفن های این شرکت تماس بگیرید.

 

وبسایت فروش محصولات:  manablock.com

خدمات آنلاین و پس از فروش: online.manablock.ir

تلفن دفتر فروش: 09122153171

نشانی کارخانه: تهران، جاده مخصوص کرج، بلوار کرمان موتور، بعد از پمپ بنزین مروارید، جنب امامزاده حضرتین

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز