خبرگزاری کار ایران

بررسی سرور HPE ProLiant DL380 G10 از نگاه ماهان شبکه ایرانیان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۸۰۷

خرید سرور اچ پی یکی از چالش‌هایی است که مهندسان آی تی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. امکان خرید انواع سرور HP در سایت ماهان شبکه ایرانیان برای شما کاربران عزیز با مناسب‌ترین قیمت فراهم شده است.

خرید سرور اچ پی یکی از چالش‌هایی است که مهندسان آی تی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. خرید سرور HP با توجه به ویژگی‌های خاص، کارایی و عملکرد بالا، بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های حوزه صنعت IT، امنیت، قیمت مناسب نسبت به امکانات و خیلی موارد دیگر نسبت به سایر برند‌های تولید کننده سرور مانند Dell، IBM(Lenovo) و… برتری دارد.

کمپانی اچ پی محصولات و تجهیزات حرفه ای و سازمانی خود را با نام تجاری HPE به بازار عرضه کرده است، HPE در واقع مخفف عبارت انگلیسی Hewlett Packard Enterprise است.

بهتر است اگر دانش کافی در زمینه خرید سرور اچ پی مناسب ندارید، حتما از کارشناسان خبره حوزه شبکه و سرور مشاوره دریافت کنید تا متحمل پرداخت هزینه‌های زیاد و بدون بهره وری نشوید. قابل ذکر است که هنگام کانفینگ سرور بهتر است به نکاتی مانند بودجه، هدف و نیاز سازمان، امکان ارتقا در صورت نیاز، پاسخگوی فعالیت‌های سازمان برای مدت طولانی و… توجه بیشتری داشته باشید.

امکان خرید انواع سرور HP در سایت ماهان شبکه ایرانیان برای شما کاربران عزیز با مناسب‌ترین قیمت فراهم شده است. قبل از اقدام به خرید سرور اچ پی، می‌توانید از قابلیت مقایسه که در سایت وجود دارد به مقایسه سرورهای مختلف پرداخته و درصورت نیاز به راهنمایی در مورد کانفینگ مختلف سرور با بخش فروش تماس بگیرید.

قبل از خرید سرور اچ پی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

بررسی سرور HPE ProLiant DL380 G10 از نگاه ماهان شبکه ایرانیان

قبل از خرید سرورهای اچ پی، به عنوان اولین نکته باید بدانید که این سرور قرار است کدام نیاز سازمانتان پاسخ دهد و یا هدف از خرید سرور HP چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال مهم، ابتدا حجم اطلاعاتی که قرار است در اختیار سرور قرار گیرد را تخمین بزنید یعنی تعداد کاربران و حجم اطلاعات، نرم افزارهایی که قرار است در پردازش اطلاعات نقش داشته باشند را برآورد کنید. از طرفی باید حواستان به رشد سازمان و همچنین اهدافی که سرور برای آن خریده می‌شود را نیز درنظر بگیرید.

پرفروش‌ترین سرور HP در بازار ایران

اگر با سرورهای اچ پی آشنایی داشته باشید، می‌دانید که این کمپانی سرورهای خود را در نسل‌های گوناگونی ارائه می‌دهد. آخرین نسل سرورهای اچ پی، G10 و G10 Plus هستند. اما بد نیست بدانید که نسل‌های پایین‌تر یعنی G8 و G9 نیز در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. به‌عنوان مثال یکی از سرورهای پر تقاضا برای انواع مشاغل، سرور HP DL380 G9 است. این سرور از ویژگی‌های خارق العاده‌ای برخوردار است. سرور DL380 G9 به دلیل ویژگی و خصوصیات خاص خود می‌تواند انتخاب مناسبی برای سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ در زمینه آموزشی، مجازی سازی، دیتاسنتر‌ها، خودروسازی، صنایع مخابراتی و… باشد. سرور HP ProLiant DL380 G9 با ترکیبی از ویژگی‌های خارق العاده هم برای شرکت‌های بزرگ و هم برای دفاتر کوچک از راه دور بسیار ایده آل است. این مدل نسبت به سرور HP DL380 G8 عملکرد بسیار بهتری دارد و موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های نگهداری می‌شود.

حال که با خلاصه‌ای از ویژگی‌های این سرور نسل 9 آشنا شدید، باید بگوییم که سرور HP DL380 G10 به‌طور قطع 10 برابر بهتر از نسل قبلی است.

نقد و بررسی سرور HP ProLiant DL380 G10

بررسی سرور HPE ProLiant DL380 G10 از نگاه ماهان شبکه ایرانیان

در بین سرور‌ نسل 10 اچ پی ، سرور DL380 G10 جز محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سرور‌های تولید شده این نسل است. این سرور قدرتمند اچ پی، از نوع رکمونت بوده و برای بار‌های کاری مختلف و انواع محیط کاری طراحی شده است تا عملکردی در سطح بالا در سطح جهانی را شاهد باشیم.

سرور اچ پی پرولیانت DL380 G10، با قابلیت تطبیق پذیری و انعطاف پذیری فوق العاده برای هر محیط کاری از جمله کار با Big Data مناسب خواهد بود. این سرور اچ پی از دو پردازنده مقیاس پذیر زئون اینتل با حداکثر تعداد 28 هسته پردازشی پشتیبانی می‌کند. فرم فکتور سرور HP DL380 G10، از نوع 2U Rack است. این سرور به دلیل پشتیبانی از قابلیت‌های expandability و scalability در پیکربندی‌های مختلف در بازار شبکه عرضه شده است.

نکته قابل توجه قیمت سرور HP DL380 G10 و خرید آن از ماهان شبکه ایرانیان این است که شما می‌توانید این سرور نسل 10 را با کانفیگ مورد انتخاب خود سفارش دهید.

از دیگر ویژگی‌های سرور HP DL380 Gen10 می‌توان به مدیریت از راه دور ، از طریق فناوری iLO 5 اشاره کرد. بهره‌مندی از این فناوری سبب می‌شود، بتوان از راه دور و با امنیت بالا سیستم را کنترل و مانیتور کرد. با وجود این تکنولوژی نسل جدید، ادمین یا مدیر شبکه، می‌تواند با خیالی راحت از خطر هک شدن اطلاعات، تنظیمات پیکربندی سرور را از راه دور مدیریت کرده و در صورت وجود خطا در سیستم نسبت به رفع آنها اقدام نماید. این سرور نسل دهم اچ پی، به جدیدترین تکنولوژی‌های امنیتی مجهز شده است تا جزو امن‌ترین سیستم‌های در دسترس کاربران قرار گیرد.

خرید سرور HP از ماهان شبکه ایرانیان

ما در ماهان شبکه ایرانیان تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا خریدی بی دردسر را برای مشتریانمان فراهم کنیم. از این‌رو همواره قبل از خرید به مشتری راهنمایی و مشاوره‌های مربوطه را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهیم تا با آگاهی کامل نسبت به خرید اقدام کنند. کار اینجا تمام نمی‌شود! ما پس از خرید نیز همراه مشتری هستیم و با ارائه گارانتی طلایی، همه نگرانی‌های مشتری را رفع می‌کنیم. از دیگر مزایای خرید از ماهان شبکه ایرانیان این است که نیازی به نگرانی بابت جایگزینی قطعات سرور وجود ندارد. ما تمامی تجهیزات و قطعات سرور HP را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی ارائه می‌دهیم. برای مشاهده انواع سرورهای اچ پی و قطعات آن می‌توانید به آدرس mahanshabake.com مراجعه کنید و یا با شماره 02191008413 تماس بگیرید و از کارشناسان مربوطه، مشاوره رایگان دریافت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز