خبرگزاری کار ایران

بهترین بازی های آنلاین در دنیا برای موبایل و کامپیوتر

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۱۳۲

بهترین بازی های آنلاین در دنیا برای موبایل و کامپیوتر

    توسعه دستگاه های تلفن همراه سیستم در حال توسعه است، الگوریتم ها به طور مداوم در حال بهبود و بهینه سازی هستند.. به لطف ویژگی‌های سخت‌افزاری جدید، بازی‌های دستگاه‌های اندرویدی هر سال بهتر و بهتر می‌شوند و بسیاری از این محصولات جدید را می‌توان کاملاً رایگان بازی کرد. تلفن مدرن امروزی حتی یک بازی آنلاین بزرگ را که تا همین اواخر غیرقابل تصور بود اداره می کند. رتبه بندی دارای سیستمی از فیلترها بر اساس ژانر است که به خوانندگان اجازه می دهد تا با علایق خود بازی هایی را در موبایل و کامپیوتر انتخاب کنند و از بازی با آن لذت ببرند.

Minecraft: Pocket Edition

یک افسانه واقعی که به سادگی نمی توان آن را در این لیست قرار داد. Minecraft زمانی فقط روی رایانه شخصی قابل بازی بود، اما از آن زمان به کنسول ها و بعداً به دستگاه های تلفن همراه منتقل شد. دنیایی که به طور تصادفی تولید می شود را کاوش کنید، منابع را استخراج کنید و به لطف سیستم voxel هر ساختمانی را که می خواهید بسازید. مانند تمام نسخه‌های دیگر Minecraft، نسخه موبایل به شما امکان می‌دهد با دوستان خود هم در شبکه محلی و هم به صورت آنلاین با اتصال به سرورها بازی کنید. با رفتن به تنظیمات مربوطه از منوی اصلی می توانید سرور خود را بدون مشکل ایجاد کنید. یکی از بهترین بازی آنلاین گوشی در حال حاضر است.

در میان ما Among Us

Among Us به حق یکی از بهترین بازی های چند نفره برای گروهی از دوستان در نظر گرفته می شود. این بازی  چنان محبوبیتی به دست آورد که هر گیمری باید حداقل نام او را شنیده باشد. در Among Us ، بازیکنان اعضای خدمه یک سفینه فضایی هستند، با این حال، به برخی از آنها نقش یک خائن داده می‌شود و باید همه بازیکنان دیگر را بکشند و از شناسایی اجتناب کنند. Among Us هم در رایانه شخصی و هم در دستگاه های تلفن همراه در دسترس است. تنها تفاوت قابل توجه بین این دو نسخه این است که پس از دور، باید یک ویدیو تبلیغاتی را در گجت موبایل خود تماشا کنید.

فورتنایت Fortnite

بازی Battle Royale Fortnite به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تمام دوران تبدیل شده است و صدها میلیون دلار برای توسعه‌دهندگان خود در Epic Games کسب کرده است. حداکثر 100 بازیکن می توانند به طور همزمان در یک مسابقه شرکت کنند و گیم پلی نسخه موبایل به همان اندازه پویا است که روی رایانه شخصی یا کنسول ها پویا می باشد. با این حال، نسخه موبایل فورتنایت مشکلات خاص خود را دارد که اصلی ترین آن عملکرد پایین است، بنابراین برای یک بازی راحت، داشتن یک گوشی هوشمند قدرتمند مطلوب است. شما باید به کنترل ها عادت کنید، زیرا در Fortnite نه تنها باید حرکت کنید و تیراندازی کنید، بلکه با موجودی نیز مقابله کنید. اگر مشکلات ذکر شده شما را آزار نمی دهد، Fortnite Mobile راهی عالی برای سرگرمی آنلاین شما خواهد بود.

اسپارت: جنگ امپراتوری ها

اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک هستید، حتماً نام «عصر امپراتوری»، محبوب ترین بازی استراتژیک توسعه یافته توسط مایکروسافت را بازی کرده یا شنیده اید. گرافیک داستان بازی «Sparta: War of Empires» فاصله چندانی با «عصر امپراتوری» ندارد. مجموعه او بر اساس جنگ های یونان باستان است. در این بازی شما شهر خود را اداره می کنید. بنابراین، شما از شهر خود در برابر ارتش های مهاجم امپراتوری ایران محافظت می کنید. Sparta: War of Empires توسط پلاریوم توسعه یافته است و به علاوه، بازی آنلاین رایگان است.

ویژگی های کلیدی

جلوه های صوتی و تصویری با کیفیت بالا.

علاوه بر این، استراتژی این بازی بر تمرکز PvP تاکید دارد.

از طریق ماموریت ها ارز ممتاز به دست آورید.

گرافیک چشمگیر و AV عالی.

بهترین بازی های آنلاین در دنیا برای موبایل و کامپیوتر

Apex Legends Mobile

موبایل Apex Legends به سرعت در برترین بازی‌های اندروید 2022 جای گرفت. این یک بازی تیراندازی بتل رویال در همان سبک Fortnite و PUBG New State است، اما با چند کنترل عالی، چند حالت بازی متفاوت و توانایی‌های جالب‌تر. حالت اولیه بتل رویال دارای 60 بازیکن در 20 تیم است. این بازی هنوز کاملا جدید است، اما در حال حاضر تعداد زیادی از طرفداران را  گرد هم جمع کرده است. Apex Legends Mobile در اولین ماه حضور خود بیش از ده میلیون دانلود داشت و فهمیدن دلیل آن آسان است، بازی سریع و سرگرم کننده است و پتانسیل بروز رسانی های بعدی بسیار بالاست. اگر به دنبال یک بازی جدید بتل رویال هستید، Apex Legends Mobile قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

کشتی گمشده Lost Ark

Lost Ark یک بازی نقش آفرینی آنلاین چند نفره (MMORPG) از بالا به پایین است که در کره شمالی ایجاد شده است. این بازی اکشن مملو از گرافیک ها و مبارزات جذاب مختلف است که تجربه بازی شما را به سطح دیگری می برد. علاوه بر این، این یک بازی رایگان است.در این بازی، ویژگی‌های زیادی برای کاوش و مناطق بی‌پایان برای بازی وجود دارد. اگر به سرگرمی Diablo عادت کرده‌اید، بازی برای شما جالب است، احتمالاً حتی جالب‌تر از Lost Ark، حتی با جنگجویان بهتر و جادوهای قوی‌تر.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز