خبرگزاری کار ایران

تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد _ مشهد سرویس

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۳۰۲

در این مقاله قصد داریم برای شما کاربر گرامی بهترین راه تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد را معرفی کنیم. اگر از این دستگاههای با کیفیت و خوش ساخت استفاده می کنید، شاید کمتر نیاز به تعمیر لباسشویی خود پیدا کرده باشید. اما اگر ایرادی در دستگاه خود دیدید، سریعا و پیش از این که مشکل دستگاه حاد شود، برای تعمیر آن اقدام کنید.

در غیر این صورت احتمال خرابی سایر قطعات نیز وجود دارد و ممکن است هزینه بیش تری را متحمل شوید. اگر نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد به صورت فوری و با کیفیت دارید، با شماره های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید. مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس، علاوه بر انجام فوری تعمیرات در محل، تمامی خدمات ارائه شده را بر حسب نرخ های مصوب اتحادیه محاسبه می‌کند. در ادامه در خصوص برخی از ایراداتی که منجر تماس با نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد می‌شود، آشنا می‌شویم.

لباسشویی ال جی روشن نمی‌شود

ابتدا از وصل بودن جریان برق مطمئن شوید. برای این کار پس از بررسی پریز به کمک یک فاز متر یا یک وسیله برقی کوچک، به سراغ پریز برق دستگاه بروید و مطمئن شوید که این قسمت سالم است. برای محافظت از لباسشویی ال جی و سایر لوازم منزل خود، آنها را به محافظ جریان برق وصل کنید. در قسمت های بعدی در خصوص راهکار مراقبت از دستگاه صحبت خواهیم کرد. همچنین لازم است بدانید، استفاده از چند راهی در طول عمر و سلامت سیستم برق این دستگاهها تاثیر مناسبی ندارد و می توانید به برد الکترونیکی و سایر بخش های حساس دستگاه آسیب برساند. اگر ایراد را پیدا نکردید برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد با تعمیرکار مجاز دستگاه تماس بگیرید.

لباسشویی وارد برنامه ها نمی‌شود

خطای پرتکرار دیگری که در نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد به ثبت رسیده است عدم ورود دستگاه به برنامه ها و شروع نشدن کار دستگاه است. برای حل این مساله ابتدا از بسته شدن قفل در و سلامت چفت آن ها مطمئن شوید. دکمه استارت لباسشویی را دوباره بزنید. اگر پیغام قفل کودک را دریافت کردید دستتان اشتباها به این دکمه ها برخورد کرده و به همین دلیل، لباسشویی وارد برنامه ها نشده و شروع به کار نمی‌کند. به جز این مورد ممکن است دستتان اشتباها به دکمه Time Delay یا شستشوی با تاخیر خورده باشد که قابلیت شستشوی لباس در چند ساعت بعد است. در صورتیکه کد خطا دریافت می‌کنید، ایراد دستگاه را در دفترچه راهنمایش پیدا کنید و برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد، با مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد  _ مشهد سرویس

ایراد در میکروسوئیچ و تماس برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

به دلیل خرابی میکروسوییچ درب لباسشویی ال جی، یا قطع شدن ارتباط آن با برد الکتریکی دستگاه پیغام بسته بودن در لباسشویی را دریافت نکرده و شروع به کار نمی‌کند. ممکن است حتی در لباسشویی کاملا بسته باشد اما دستگاه پیغام باز بودن در را به برد مخابره کند. این موضوع می تواند به دلیل خرابی میکروسوییچ یا قطع شدن ارتباط آن با برد باشد. تا زمانی که برد الکترونیکی پیغام فوق را دریافت نکند، اجازه آغاز به کار را به لباسشویی نمی دهد. تا زمانی که این مشکل رفع نشود، دستگاه آغاز به کار نخواهد کرد. برای رفع این موارد و تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد با شماره های 05132288855 یا 05132288866 ، مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس، تماس بگیرید. در ادامه با برخی از راهکارهایی که می تواند از بروز مشکلات و خرابی در دستگاه جلوگیری کند، آشنا می‌شویم.

راهکارهای نگهداری و تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

اگر ساکن شهر مشهد هستید و برای تعمیر دستگاه خود با نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد تماس گرفته اید، به زودی مشکل دستگاه شما کاملا رفع خواهد شد. اما بهتر است از این به بعد و برای جلوگیری از خرابی مجدد دستگاه، نکاتی که در ادامه می آید را، با دقت رعایت کنید.

  • اجسام سنگین را روی لباسشویی ال جی خود قرار ندهید. این وسایل می توانند به موتور ماشین لباسشویی شما آسیب برسانند.
  • داخل دستگاه را خیلی سنگین نکنید. این کار می‌تواند باعث آسیب دیدن دیگ لباسشویی شود. سبک بودن بیش از حد دستگاه نیز، می تواند لباسشویی شما را در دور تند از مدار حرکت خارج کند.
  • جاپودری را هر ماه بشورید و بگذارید تا خشک شود و سپس در جای خود جا بزنید. ریختن پودر بیش از حد در لباسشویی، هیچ سودی نداشته و باعث کف کردن بیش از حد و آسیب دیدن دستگاه می شود.
  • زیپ لباس های زیپ دار را ببندید و آن را پشت و رو کنید و سپس در داخل لباسشویی ال جی بیاندازید. با این کار استیل داخلی دیگ لباسشویی آسیب نمی بیند.
  • فیلتر لباسشویی را چک و تمیز کنید. مخصوصاً فیلتر تخلیه، بعد از مدتی به دلیل وجود مو و پارچه‌های ریز که ممکن هست در آن گیر کرده باشند با مشکل رو به رو شود. اگر در خانه حیوان خانگی مانند سگ و گربه دارید، لازم است این کار را زودتر انجام دهید.
  • سلکتور یا همان دکمه بزرگ روی پنل لباسشویی را در خلاف جهت نچرخانید. این کار به چرخ دنده های سلکتور لباسشویی ال جی آسیب می رساند.
  • حداقل سالی دو یا سه بار برای جلوگیری از جرم‌گیری و شکل‌گیری قارچهای انگلی در ماشین لباسشویی خود، ماشین را روی داغترین درجه آن با یک دور آبکشی اضافی تنظیم کنید. در ادامه در خصوص تمیز کردن لباسشویی ال جی، نکات بیش‌تری را می‌خوانیم.

تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد  _ مشهد سرویس

تمیز کردن لباسشویی با روشهای ساده

در ادامه در خصوص راههای مختلف و ساده‌ی تمیز کردن لباسشویی ال جی، نکاتی را می‌خوانیم.

برای تمیز کردن لاستیک دور درب لباسشویی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از نصف پیمانه مایع سفیدکننده و نصف پیمانه آب استفاده کنید.
  2. لاستیک درب را به طور کامل خشک کنید.
  3. به کمک اسفنج محلول را روی لاستیک بریزید.
  4. اجازه دهید محلول چند دقیقه بماند.
  5. با استفاده از دستمال خیس محلول را پاک کرده و لاستیک را خشک کنید.

نحوه تمیز کردن دیگ لباسشویی ال جی به صورت زیر است:

  1. جوش شیرین یا قرص ضدعفونی کننده را درون محفظه بریزید.
  2. لباسشویی را با دمای آب 60 درجه روشن کنید.
  3. پس از اتمام سیکل شستشو درب دستگاه را باز بگذارید تا محفظه خشک شود.

برای تمیز کردن بدنه لباسشویی ال جی، نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

  1. دکمه ها، صفحه کنترل، ولوم، درب و سایر بخش های بدنه لباسشویی را تمیز کنید.
  2. بخش های کناری لباسشویی را با دستمال پاک کنید.
  3. پشت دستگاه را نیز تمیز کنید. از یک پارچه یا حوله نمدار و یا مسواک برای این کار

استفاده کنید.

برای تمیز کردن لباسشویی با جوش شیرین، باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • مقداری جوش شیرین درون محفظه استیل لباسشویی بریزید.
  • لباسشویی را با سیکل شستشوی آب گرم روشن کنید.
  • پس از اتمام شستشو درب دستگاه را باز بگذارید تا خشک شود.

تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد سرویس

مشهد سرویس، یکی از شناخته شده ترین مراکز تعمیر لوازم منزل است. اگر نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد داشتید، با این مرکز تماس بگیرید تا از مزایای مختلفی مانند: تعمیر فوری در محل، استفاده از قطعات فابریک یدک در تعمیرات، تعمیر لباسشویی ال جی به کمک تکنسین هایی با حداقل هشت سال سابقه، انجام تعمیرات با نرخ های مصوب و ...، بهره مند شوید. شماره تلفن های 05132288855 یا 05132288866 ، در تمام ایام هفته پاسخگوی تماس های شما برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز