خبرگزاری کار ایران

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین؛ حضور و غیاب بدون دستگاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۶۵۱

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین، سیستم حضور و غیابی است که می تواند با استفاده از تکنولوژی مورد استفاده در تلفن های همراه هوشمند؛ یعنی با بهره مندی از فناوری موقعیت‌یاب یا  GPS (یا موقعیت‌یاب لوکیشن Location گوشی) در گوشی موبایل افراد اقدام به ثبت تردد پرسنل کند.

این سامانه تحت عناوین دیگری مثل نرم افزار حضور و غیاب اندروید، اپلیکیش حضور و غیاب، حضور و غیاب با موبایل و حضور و غیاب بدون دستگاه نیز شناخته می شوند.

 

شیوه کار نرم افزار حضور و غیاب آنلاین

سامانه حضور و غیاب آنلاین به عنوان یکی از برترین روش های کنترل تردد پرسنل یک برنامه ثبت ورود و خروج با موبایل است که نیازی به دستگاه های حضور و غیاب ندارد. پرسنل ورود یا خروج خود را تنها با روشن کردن جی پی اس موبایل خود انجام می دهند. ابتدا بایست محل کارهای مختلفی که پرسنل در آن مکان ها تردد می کنند مشخص و در سیستم حضور و غیاب آنلاین تعریف شود.

در واقع این محل کارها همان درب های ورود و خروج محل کار یا محل های ماموریت پرسنل سازمان ها است که ممکن است با استفاده از دستگاه ساعت زنی نیز پوشش داده شوند. بر اساس ساز و کار اپلیکیشن حضو و غیاب فرد اقدام به ثبت تردد آنلاین در زمان ورود و خروج خود در محل کار یا ماموریت کرده و سپس به صورت خودکار کارکرد او در سامانه ثبت و محاسبه می شود.

البته باید توجه داشت که ثبت تردد در سیستم حضور و غیاب آنلاین تنها محدود به استفاده از اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن همراه پرسنل و با استفاده از فناوری  GPS نیست و کارکنان می توانند حضور و غیاب خود را با قابلیت های دیگری مثل Wifi ، Bluetooth  و دستگاه ساعت زنی یا دستگاه کنترل تردد نیز انجام دهند.

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین؛ حضور و غیاب بدون دستگاه

 

راهکار کسرا برای حضور و غیاب آنلاین و رصد و نظارت بر پرسنل دورکار یا پرسنل ارائه نرم افزار حضور و غیاب آنلاین کسرا آوید است که میتواند امکانات مناسبی را متناسب با نیاز کسب و کارهاب در اختیار آنان قرار دهد. از جمله ویژگی های آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه کسرا آوید

پشتیبانی از انواع گوشی های تلفن همراه

کسرا آوید در دو نسخه نرم افزار حضور و غیاب اندروید و حضور و غیاب iOS در دسترس کاربران قرار دارد.

مدیریت کارکنان از راه دور

با اپ حضور  غیاب آوید میتوانید عملکرد پرسنل خود را به صورت آنلاین و از راه دور مدیریت کنید.

مدیریت پرسنل دورکار

ممکن برخی از مواقع نیاز باشد پرسنل دورکار شوند در این صورت مدیران میتوانند با استفاده از اپ حضور  غیاب کسرا آوید پرسنل دورکار خود را نیز مدیریت کنند.

قابل استفاده در مشاغل چند شعبه ای

در سازمان ها و شرکت هایی که دارای شعب مختلف و متعددی هستند نیاز به وجود نرم افزاری که بتواند به صورت جداگانه ترددد و ورود و خروج پرسنل را ثبت کند و جود دارد و اپ حضور و غیاب انلاین کسرا به خوبی چنین امکانی را میسر می سازد.

امکان اخذ گزارش در قالب های مختلف

حضور و غیاب بدون دستگاه اپ کسرا آوید می تواند گزارش های مختلفی را از عملکرد پرسنل در قالب های مختلف مثل PDF، اکسل و ... در اختیار کاربران خود قرار دهد.

پیدا کردن موقعیت مکانی افراد و ثبت تردد با  gps

کسرا اوید به عنوان یک سیستم حضور و غیاب آنلاین که میتواند بدون دستگاه ورود و خروج پرسنل را ثبت کند می تواند موقعیت مکانی افراد را با دقتی بالا ردیابی کرده و در نهایت تردد پرسنل را با جی پی اس ثبت کند.

صرفه جویی در هزینه ها با اپلیکیشن ثبت تردد مکانی کسرا آوید

با استفاده از اپ حضور و غیاب آنلاین اوید دیگر نیازی به خرید دستگاه های حضور و غیاب گران قیمت نخواهد بود و با کمترین هزینه میتوانید حضور و غیاب پرسنل خود را مدیریت کنید.

ما در کسرا آماده ارائه خدمت به سازمان شما هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر شما میتوانید به سایت شرکت مهندسی کسرا مراجعه کرده؛ یا از طریق تلفن های 09196769974 یا 02141452000 با ما در ارتباط باشید. کارشناسان کسرا در سریعترین زمان ممکن با شما ارتباط خواهند گرفت و اطلاعات مورد نیاز در مورد امکانات نرم افزار حضور و غیاب آنلاین کسرا در اختیار شما قرار خواهند داد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز