خبرگزاری کار ایران

معیارهای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال امن چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۸۰۳

با وجود گزینه‌های بسیار زیاد، چگونه می‌توانید بهترین صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنید؟ برای اتخاذ این تصمیم، باید در مورد جزئیات خاص هر صرافی نیز تحقیق کنید و صرافی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. هنگام فکر کردن به نحوه انتخاب صرافی ارز دیجیتال، عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در اینجا چند مورد از مهمترین آنها آورده شده است:

همانطور که می‌دانید با توجه به تحریم و خطر بلوکه شدن حساب؛ ما ایرانی‌ها نمی‌توانیم از صرافی‌های خارجی استفاده کنیم؛ زیرا به محض احراز هویت، بلوکه خواهیم شد. به این منظور صرافی‌های ایرانی مثل صرافی ارز دیجیتال Wallex به روی کار آمده که شما می‌توانید همانند صرافی های خارجی همانند coinmarketcap در آن به خرید ارز دیجیتال و یا سرمایه گذاری خود بپردازید. صرافی ارز دیجیتال والکس، امنیت و احراز هویت چند مرحله‌ای را برای اطمینان خاطر کاربران خود فراهم کرده است. برخی از مزایای این صرافی که وجه تمایز آن را با بقیه مشخص می‌کند، عبارتند از:

سهولت استفاده

چقدر با تجارت آشنایی دارید؟ سرمایه‌گذاران جدیدتر ممکن است از صرافی‌هایی که رابط ظاهری پیچیده‌ای با نمودارها و اطلاعات بیشمار دارند، احساس ترس کنند. اگر اینطور است، امکان معامله ساده و راحت برای تازه کارها ممکن است بهترین گزینه باشد. برخی از سایت‌های صرافی ارزهای دیجیتال دارای دیدگاه‌های «پایه» و «پیشرفته» هستند که به کاربران امکان می‌دهند طرح‌بندی خود را انتخاب کنند. برخی دیگر به طور خاص برای کسانی طراحی شده‌اند که به عنوان مبتدی وارد سرمایه گذاری در رمز ارز می‌شوند تا از هرگونه سردرگمی احتمالی جلوگیری کنند. صرافی ارز دیجیتال والکس هر دو امکان را برای کاربران فراهم کرده است.

نقدینگی

درک نقش نقدینگی در کریپتو یکی از اولین گام‌ها در سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است. معامله‌گران به نقدینگی نیاز دارند تا بتوانند در هر زمان بدون تحرک بیش از حد بازار معامله کنند. این بدان معناست که یک صرافی باید حجم بالایی از سفارش‌ها را در هر روز معین از طریق دفترچه‌های سفارش‌اش جاری کند.

برای به دست آوردن آن حجم، یک صرافی باید یا تعداد زیادی کاربر داشته باشد، یا کاربرانی که مقدار زیادی دارایی را در صرافی نگهداری می‌کنند و مرتباً آنها را معامله می‌کنند. اگر فقط مقدار کمی سفارش در دسترس باشد، ممکن است هیچ سفارشی وجود نداشته باشد و کسی نباشد که مایل به خرید یا فروش ارزهایی‌ست که سرمایه‌گذار می‌خواهد آن را خریداری یا نقد کند. صرافی آنلاین والکس به علت داشتن کاربران زیاد و حجم معاملات بالا نقدینگی خوبی نسبت به سایر صرافی‌های ایرانی دارد.

 امنیت

نیاز به یک صرافی امن رمزنگاری کاملاً قابل توضیح است. نگه داشتن ارز در صرافی به معنای اعتماد به آن صرافی است. در بیشتر موارد، اگر صرافی هک شود یا هکری بتواند ارزهای دیجیتال را هک کند، سرمایه گذاران در نهایت دست خالی می‌مانند.

اکثر صرافی‌ها اطلاعاتی در مورد اقدامات امنیتی خود در جایی از وب سایت‌های خود ارائه می‌دهند. در حالی که هیچ صرافی 100% ایمن نیست، و سخت است بدانید که امن ترین صرافی ارز دیجیتال کدام است، ممکن است به دنبال این باشید که کدام صرافی در طولانی ترین زمان وجود داشته است، بیشترین مشتری را داشته و کمترین مشکل را داشته است.

معیارهای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال امن چیست؟

صرافی ایرانی والکس با داشتن امکانات احراز هویت چند مرحله‌ای احتمال هک و دستکاری را نزدیک به صفر رسانده و حداقل هیچ گزارشی دال بر از دست رفتن پول سرمایه‌گزاران گزارش نشده است. پس می‌توان از لحاظ امنیت نیز به این صرافی اعتماد کرد.

شهرت و اعتبار صرافی

هنگام انتخاب رستورانی که در آخر هفته می‌خواهید به آن رفته و لحظاتتان را خوش کنید، مهم است که اعتبار آن رستوران را در نظر بگیرید. زیرا در نهایت برای آن هزینه می‌کنید و قصد دارید یک غذای با کیفیت با لحظاتی شیرین تجربه کنید. برای انتخاب صرافی هم این قضیه مستثنی نیست، کسانی که قصد ترید در صرافی‌های ارز دیجیتال  دارند به سایت‌های صرافی ارزهای دیجیتال نگاه کرده و شهرت و اعتبار آن را می‌سنجند. سپس آن را برای معاملات خود انتخاب می‌کنند. خوشبختانه صرافی Wallex با سال‌ها تجربه برادری خود را ثابت کرده و از اعتبار بالایی میان کاربران و معامله‌گران برخوردار است. برای انجام کمی تحقیقات در مورد آنچه که کاربران گذشته و فعلی صرافی والکس در مورد آن گفته‌اند، می‌توانید به این وب سایت مراجعه کرده و با اعتبار آن بیشتر آشنا شوید.

پشتیبانی مشتری

غیرعادی نیست که هنگام استفاده از بهترین صرافی ارز دیجیتال با مشکل مواجه شوید. کاربران جدیدتر، به ویژه، ممکن است تعدادی سؤال در مورد اصول رمزنگاری و نحوه عملکرد صرافی داشته باشند. گاهی اوقات نیاز به پشتیبانی مشتری ممکن است فوری باشد. زیرا بازارهای کریپتو به سرعت حرکت می ‌نند و روزهای انتظار برای پاسخ از طرف پشتیبانی مشتری می‌تواند عواقب مالی واقعی داشته باشد. به همین دلیل است که سرمایه گذاران باید به اعتبار خدمات پشتیبانی مشتری صرافی توجه کنند. آیا آنها سریع پاسخ می‌دهند؟ آیا مشتریان عموماً راضی هستند؟ آیا صرافی تاکید بر خدمات عالی مشتری دارد؟ در این قضیه نیز صرافی امن والکس پشتیبانی 24 ساعته داشته و شبانه روز پاسخگوی سوالات و رفع مشکلات شما خواهد بود.

پس بزن بریم به سمت ثبت نام در صرافی والکس!

اگر به معاملات کریپتو علاقه دارید، ممکن است بخواهید این کار را در صرافی انجام دهید که به شما امکان می‌دهد مستقیماً دارایی‌های خود را از کیف پول رمزنگاری خود سپرده گذاری کنید و تجارت آنها را شروع کنید. در نظر گرفتن عوامل فوق می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب کنید کدام صرافی ممکن است برای شما بهترین باشد. چنانچه با توضیحات بالا انتخاب شما صرافی ارز دیجیتال والکس است، می‌توانید به این وب سایت مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در این صرافی اقدام نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز