خبرگزاری کار ایران

آشنایی با شهر کتاب پاسداران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۸۲۴

 

از قدیمی ترین مجموعه هایی است که در حوزه امور فرهنگی در شمال تهران فعالیت می کند شهر کتاب پاسداران می باشد، این مجموعه با دارا بودن محیطی دنج، بهترین انتخاب برای تفریح، استراحت، یا گذراندن اوقات فراغت می باشد. از درب ورودی که وارد شهر کتاب پاسداران می شویم، منظره ای زیبا از گلخانه شهر کتاب جلب توجه می کند در این گلخانه که گل های زیبا و زینتی عرضه می شود می توانید از بین انواع مختلف گلها به دلخواه خود گلدانی را جهت هدیه یا نگهداری در منزل خریداری نمایید.

محصولات عرضه شده در شهر کتاب پاسداران

در این مجموعه می توانید با مراجعه حضوری یا آنلاین انواع نوشت افزار، لوازم التحریر، هدایا و صنایع دستی، محصولات دکوراتیو و کارهای هنری، قلم های نفیس، بخش کتاب کودک و نوجوان، بازی فکری و رومیزی، اسباب بازی و همین طور انواع کتاب برای سنین مختلف و بازی های فکری  و رومیزی اسباب بازی، و همین طور موسیقی اورجینال سنتی و خارجی را می توانید تهیه کنید. این مجموعه علاوه بر این که همیشه رعایت حقوق مصرف کننده را اولویت خود قرار داده است و علاوه بر قیمت مناسب در عرضه محصولات خود بهترین کیفیت را به صورت تضمین شده از هر محصول در اختیار شما قرار می دهد.

این مجموعه از هر محصول در هر حوزه ای بهترین نوع آن را جهت رفاه حال مشتریان محترم و مصرف کنندگان در سبد کالایی خود قرار می دهد. غرض از افتتاح این مجموعه کمک به افرادی بوده است که در پاسداران قصد خرید انواع محصولات فرهنگی را دارند و بالا بردن سطح فرهنگی و سرانه مطالعه از دیگر اهداف مجموعه ما می باشد.

 

شهر کتاب پاسداران، شهر دوم شما

گوش کردن به تجربه مشتری های عزیز به ما نشان داده که جدای از بحث خرید کردن، فضای صمیمی و انرژی حاکم بر اینجا، یکی از مهم ترین ویژگی های این مجموعه است.به معرفی بخش های مختلف شهر کتاب پاسداران می پردازیم:

از در اصلی که وارد مجموعه شدید، سمت راست با دنیای نوشت افزار و لوازم تحریر رو به رو می شید! سمت چپ، به هدایا و صنایع دستی اختصاص داره که می تونید از دست سازه ها و محصولات دکوراتیو کسب و کارهای هنری ایرانی خرید کنید.

کمی جلوتر، یک اتاق شیشه ای جذاب داریم که به «اتاق هنری» معروفه. ابزارهای هنری تخصصی، قلم های نفیس و هر چیزی که برای طراحی، گرافیک و نقاشی حرفه ای لازم دارید، در این قسمت با بروزترین برندها موجوده!

بخش کتاب کودک و نوجوان، بازی فکری و رومیزی و اسباب بازی به صورت کامل در انتهای سالن قرار داره.

از پله ها که تشریف می برید بالا هم وارد بخش کتاب بزرگسال، بخش موسیقی و کتاب های اورجینال و خارجی می شوید.

کافه شهر کتاب پاسداران

 آشنایی با شهر کتاب پاسداران

همان طور که پیشتر نیز گفته شد در مجموعه شهر کتاب پاسداران، کافه دنجی نیز برای استفاده مراجعه کنندگان محترم وجود دارد، این کافه علاوه بر این که فضای دنجی دارد، می توانید برای همه وعده های غذایی به آن مراجعه کنید، و از انواع نوشیدنی های سرد و گرم و خوراکی ها بهره مند شوید.

می توانید با دوستان خود به کافه شهرکتاب پاسداران مراجعه کنید و از انواع بردگیم های این مجموعه بهره مند شوید و اوقات خوشی را با دوستان خود بگذرانید.

کافه شهر کتاب پاسداران محیطی برای هم نشینی با دوستان و آشنایان و یا برگزاری جلسه های کاری می باشد، در این کافه می توانید با دوستان خود کتاب مطالعه کنید یا به تبادل نظرات بپردازید و در مورد موضوع های روز صحبت کنید.

درست پشت قفسه ی کتاب هایی که با نظم در جای خودشون آرام گرفتن، صدای همهمه  و موسیقی در هم پیچیده شده، توجه شما رو به خودش جلب می کند. صدای افرادی که آنور دیوار در «کافه پرولوگ» نشسته اند.

کافه پرولوگ روی تراس شهر کتاب پاسداران قرار دارد. کافه ای با فضای باز و چشم اندازی جذاب به درخت های چنار محله با دکوراسیون کلاسیک. صبحانه های معروف و قهوه های با کیفیت اینجا می تواند شروع یک صبح دلپذیر برای شما باشد. انواع نوشیدنی های سرد و گرم با تنوع کیک های خوشمزه و هم چنین وعده های غذایی هیجان انگیز می تواند خاطره برای شما بسازد.

از مزیت های کافه پرولوگ این است که کنار همه میزهای کافه، شما دسترسی به پریز برق دارید و این کافه را مکانی مناسب برای کار با لپتاپ در ساعت های خلوت روز کرده است.

 

فروش انواع کتاب

کتاب روح فرهنگ یک جامعه است، متاسفانه در کشور ما سرانه مطالعه بسیار پایین بوده و عده ی کمی از افراد به مطالعه علاقه نشان می دهند، در شهر کتاب پاسداران می توانید از انواع کتاب ها مخصوص بزرگسالان، کودک و نوجوان و خارجی دیدن نموده و خریداری نمایید. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا تمام انواع کتاب ها از نویسندگان محبوب از سراسر دنیا و ایران را در این مجموعه گرد هم بیاوریم.

دایره کتاب های موجود در شهر کتاب بسیار گسترده می باشد، از کتاب های ادبیات ملل گرفته تا عرفانی و روانشناسی و فلسفه و حقوق و کتاب های علوم سیاسی و داستان های محبوب کودک و نوجوان را می توانید بیابید.

خرید انواع لوازم التحریر

با توجه به شروع فصل مدارس و ما به روز ترین و شیک ترین لوازم التحریر را در شهر کتاب پاسداران موجود کرده ایم، البته این مساله تنها منتهی به فصل مدارس نبوده و در تمام مدت می توانید این محصولات را تهیه نمایید.

لوازم کادویی

در همه ایام سال می توانید با مراجعه به فروشگاه ما از انواع صنایع دستی، مجسمه سازی، لیوان و ماگ، باکس فانتزی بهره مند شوید و  با بگ کادویی و یا کادویی مورد نظر خود دریافت کنید و به عزیزان خود هدیه دهید یا به عنوان دکور از این صنایع دستی در منزل و محل کار خود استفاده نمایید.

خرید اسباب بازی

شهر کتاب مجموعه ای است که متنوع ترین اسباب بازی و بردگیم ها را می توانید از آن تهیه نمایید. انواع پازل برای بزرگسالان و کودکان، انواع برد گیم مانند: آلوان، سنچری، اسکال کینگ و غیره را می توان نام برد. همچنین انواع اسباب بازی، ماشین کنترلی، و اسلایم بتن و غیره نام برد.

گلخانه گرینلند

یکی از راهکارهای سبک زندگی پایدار و همچنین تصفیه ی هوای محیط اطراف، پرورش گل و گیاه درمحل کار یا خانه است.

«گلخانه ی گرینلند» در کنار مجموعه  شهرکتاب پاسداران، فعالیت خود را از سال 1399 شروع کرده با یک تیم تخصصی که به شما مشاوره و راهنمایی خرید و نگهداری گیاه، به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری میدهد.

تمرکز اصلی گلخانه ی گرینلند بر روی گل های آپارتمانی و دکوری می باشد. برای فضای داخلی منزل، محل کار، دیزاین شرکت ها و دفاتر می توانید بر اساس فضا و نوری که دارید از تنوع محصولات استفاده کنید.

نتیجه گیری

آشنایی با شهر کتاب پاسداران

در این مطلب سعی کردیم آشنایی کلی در خصوص شهر کتاب پاسداران را به مخاطبان عزیز بدهیم، شهرکتاب علاوه بر این که محیط فرهنگی نیز می باشد، محیط دنجی نیز ترتیب داده شده است که می توانید با دوستانتان به کافه یا گلخانه شهر کتاب تشریف بیاورید و اوقات خوشی را سپری  کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز