خبرگزاری کار ایران

مرکز شیشه اتومبیل در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۸۶۵

مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی بهترین شیشه اتومبیل تویوتا و هیوندا و کیا می باشد.

برای مراجعه به شیشه اتومبیلی قبل از هر چیزی باید بهترین مرکز شیشه اتومبیل در تهران را بشناسید. ما در این مقاله می خواهیم بهترین مرکز شیشه اتومبیل در تهران را به شما معرفی کنیم.

 

شیشه اتومبیل یکی از مهم ترین و حیاتی ترین قسمت های آن به شمار می رود. این قسمت مهم و اساسی از دو جنس سکوریت و لمینت ساخته شده است. این دو جنس بسیار محکم و قوی هستند که با شیشه های معمولی تفاوت زیادی دارند. به همین جهت امروز در این مقاله می خواهیم درمورد شیشه اتومبیل در تهران با شما صحبت کنیم. پس این مقاله مهم را تا انتها مطالعه کنید.

شیشه اتومبیل عبدالهی بهترین شیشه اتومبیل در تهران می باشد و ارسال شیشه به سراسر کشور دارد.جهت هماهنگی برای خرید شیشه هایلوکس و یا کرولا و انواع تویوتا می توانید به عبدالهی گلس مراجعه کنید. و یا با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه خودرو چیست ؟

همانطور که اشاره کردیم، شیشه خودرو روی بدنه خودرو نصب می شود. این قطعه روی درب ها، بدنه خودرو و یا حتی سقف آن وجود دارد. شیشه های خودرو شامل شیشه عقب، شیشه جلو، گلس درب های جلو، درب های عقب، شیشه لچکی، شیشه رو ستونی و سانروف می شوند. البته لازم به ذکر است که بعضی از خودرو ها شیشه رو ستونی یا سانروف و یا لچکی ندارد. اما تمام خودرو ها شیشه جلو، عقب و شیشه درب ها را دارا می باشند. تمام شیشه های خودرو به جز گلس جلویی آن گلس های جانبی نامیده می شوند. شیشه جلویی تمام خودرو ها از جنس لمینت بوده و شیشه های جانبی آن از جنس سکوریت هستند. البته لازم به ذکر است که در بعضی از خودرو های خارجی در درب های آن نیز از شیشه های لمینت استفاده می شوند. این کار معمولا برای افزایش امنیت خودرو است. در ادامه شیشه لمینت و سکوریت را برای شما توضیح می دهیم.

شیشه لمینت

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که شیشه لمینت چه نوع شیشه ای است؟ شیشه های لمینت که معمولا در جلوی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد، از جنس این شیشه است. این نوع گلس ها از یک یا چند لایه چسبناک PVB ساخته می شوند. این چند لایه چسبناک هنگام شکستن شیشه، از پخش شدن آن جلوگیری کرده و کاری می کنند که تکه های آن به صورت منسجم در کنار هم قرار بگیرند.

شیشه سکوریت

همانطور که اشاره کردیم، شیشه های سکوریت در درب های خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع شیشه ها بر خلاف شیشه های لمینت تکه های پخش می شوند. اما یک تفاوت اساسی که با شیشه های معمولی دارند در این است که تکه های آن بسیار ریز هستند و نوک آن ها تیز نمی باشد. به همین جهت آسیبی به افراد داخل خودرو نمی رسانند. شیشه های سکوریت در دمای 600 الی 700 درجه سانتی گراد حرارت داده شده و سریعا سرد می شوند. این کار باعث بالا رفتن استحکام آن ها می شود. همچنین این نوع شیشه ها می توانند فشار 40 کیلوگرمی را تحمل کنند و مقاومت آن ها هفت برابر بیشتر از شیشه های معمولی است. علاوه بر این در طول زمانی که آن ها را خریداری می کنید، تغییر رنگ نمی دهند.

 قیمت شیشه هایلوکس

این خودرو دارای شیشه های جلو، درب های جلو و درب های عقب و شیشه عقب می باشد. همانطور که متوجه شدید جنس شیشه جلویی این خودرو از لمینت و جنس سایر شیشه های آن از سکوریت می باشد.

مرکز شیشه اتومبیل در تهران

-قیمت شیشه خودرو هایلوکس (1968 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت گلس خودرو هایلوکس (2012 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه خودرو هایلوکس (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت های شیشه این خودرو می توانید با ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و اطلاعات کامل کسب کنید.

قیمت شیشه کرولا

این خودرو دارای شیشه  جلو، شیشه عقب، گلس درب های عقب، درب های جلو و رو ستونی می باشد. این خودرو یک خودرو کامپکت می باشد که در سال 1966 میلادی توسط شرکت تویوتا معرفی شده  همچنان در حال تولید است.

-قیمت شیشه خودرو کرولا کامپکت کوچک (1966- 1991): تماس بگیرید.

-گلس خودرو کرولا کامپکت (1991 تا کنون): تماس بگیرید.

-قیمت شیشه خودرو کرولا (2005 تا 2007): تماس بگیرید.

با توجه به نوساناتی که در قیمت شیشه خودرو وجود دارد، برای اطلاع از قیمت شیشه این خودرو و خودرو های دیگر می توانید با ما تماس بگیرید و همچنین مشاوره به صورت رایگان بگیرید.

مرکز شیشه اتومبیل در تهران

 مرکز شیشه اتومبیل در تهران

یکی از مراکزی که شما می توانید شیشه خودرو خود را از آن ها خریداری کنید، تعمیرگاه های تهران است. این تعمیرگاه ها، مرکز فروش، تعمیر، ترمیم، پخش عمده و تک شیشه خودرو هستند. این مراکز شیشه های خودرو را به صورت فابریک عرضه می کنند. برای خرید، ترمیم و یا به طور کلی خدمات شیشه در مرحله اول باید یک تعمیرگاه معتبر شیشه پیدا کنید تا از شیشه خودرویی که می خواهید خریداری کنید مطمئن شوید. یا حتی اگر شیشه خودرو را خریداری کردید، حتما شیشه خود را بررسی کنید که هیچگونه پستی و بلندی روی شیشه شما وجود نداشت باشد. همچنین بعد از ترمیم و تعمیر شیشه خودرو خود، حتما بررسی کنید که هیچگونه شکاف و ترک روی آن وجود نداشته باشد، چرا که در صورت وجود هر گونه شکستگی و یا ترک چرک و کثیفی وارد شکاف شیشه خودرو شما می شود.

برای خرید، ترمیم، تعویض و تمامی خدمات شیشه خودرو خود، می توانید با شماره درج شده در همین صفحه تماس حاصل فر مایید و با مشاورین ما صحبت کنید.

 شیشه المنت دار

حتما بار ها شیشه المنت دار را شنیده اید. شیشه المنت دار نام شیشه های عقب خودرو ها می باشد و به دلیل خطوط مشکی رنگ پشت شیشه به آن ها المنت دار گفته می شود. این خطوط که نام دیگر آن ها خطوط گرم کن نیز می باشد، با وصل شدن برق به ماشین خصوصا در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان باعث از بین رفتن بخار و قطرات برف و باران می شوند. همانطور که می دانید در فصل های زمستان که بخاری را در خودرو روشن می کنید و از این طریق بخار شیشه درب ها و شیشه جلویی را از بین ببرید. اما از آنجایی که گرما بخاری به شیشه های عقب نمی رسد تا بخار آن ها را از بین ببرد، به همین دلیل این خطوط برای این کار ساخته شده اند.

جهت سفارش، تعمیر و تعویض شیشه خود با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات کافی را به شما بدهد و در صورت نیاز می توانید تمامی خدمات شیشه خودرو خود را در تعمیرگاه ما انجام دهید

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز