خبرگزاری کار ایران

فراب کالا مرکز خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۷۱۵

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب امروزه بسیار مورد نیاز است چرا که کیفیت آب آشامیدنی افت کرده است و بیماری های مختلفی از آن ناشی شده است. اهمیت آب آشامیدنی سالم به منظور سلامت خانواده و جامعه باعث شده است به دنبال خرید تصفیه آب با کیفیت باشیم. وفور برندها و مونتاژهای مختلف از هر برند کار را برای خرید یک دستگاه تصفیه آب مرغوب سخت کرده است. خرید اینترنتی از مراکز معتبر میتواند راه حل خوبی برای دسترسی به دستگاه های تصفیه آب با کیفیت باشد. 

 

شناخت یک مرکز معتبر عرضه کننده دستگاه های تصفیه آب، نیازمند دانستن اطلاعات مورد نیاز درباره دستگاه تصفیه آب است، روند کار تصفیه اب آشامیدنی و شناخت مراکز معتبر خرید است. تا بتوانیم دستگاه تصفیه آب را متناسب با نیاز و بودجه خود از نظر قیمت و کیفیت مناسب انتخاب و خریداری کنیم.

چرا باید از دستگاه های تصفیه آب خانگی استفاده کنیم

 

برخی از مردم اعتقاد دارند تصفیه ای که در تصفیه خانه های شهری انجام میشود برای پاکسازی آب از آلودگی های کافی بوده و نیازی به تصفیه مجدد آب نیست. اما خوب است بدانیم در این تصفیه خانه ها برای گندزدایی و پاکسازی آب از آفت کش ها، کلر و موادی استفاده می شود که خود عامل بروز بسیاری از بیماری ها بوده، وجود این مواد و آفت کش ها در آب، رنگ و طعم آب را تغییر میدهد و شما اغلب حتی با چشم هم میتوانید آلوده بودن آب را تشخیص دهید. 

 

فیلتراسیون ها و تصفیه دقیق آب بسیار هزینه بر است و نمیتوان در تصفیه خانه های شهری از آن برای تصفیه حجم بسیار زیاد آب بهره گرفت. علاوه بر اضافه شدن موادی که در تصفیه خانه های شهری به آب وارد میشود، آب شهری در مسیر انتقال آب از تصفیه خانه تا منازل، به علت عبور از مسیری که دارای رسوبات موادی است که از سال ها قبل باقی مانده و حل شدن این مواد در آب، مجددا آلوده میشود. پس آبی که ما در منازل یا محیط داریم سالم نیست و استفاده از آن برای سلامت ما خطر آفرین است. 

 

استفاده از آب آلوده باعث بروز بیماری های مختلف داخلی و گوارشی می شود ممکن است در دراز مدت و عدم توجه خسارات جبران ناپذیری در سلامت و بدن ما به وجود آورد. خوشبختانه امروزه دستگاه های تصفیه آب خانگی وجود دارند که در انواع مختلف می توانند آب را تا بالای 99 درصد تصفیه کنند و ضامن سلامت آب مصرفی ما باشند. برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید اقدام نمایید. دستگاه های تصفیه آب خانگی با فیلتراسیون های چند مرحله ای تمامی مواد مضر موجود در آب را از بین برده آب سالم و بهداشتی را به دور از هرگونه آلودگی در خروجی عرضه میکنند.  برخلاف آنچه که به نظر می آید این دستگاه های تصفیه کننده آب قیمت های هنگفتی ندارند و هر کسی میتواند یکی از این دستگاه ها را در خانه داشته باشد.

 

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی 

 

دستگاه های تصفیه آب در انواع مختلفی مانند مدل های رومیزی، زیر سینکی ، سرشیر و متصل به یخچال (به فیلتر یخچال معروف هستند ) تولید شده و در بازار وجود دارند. هرکسی می تواند بر اساس آنچه نیاز دارد هر کدام از مدل ها را خریداری نماید. در میان این مدل ها معمولا مدل زیر سینکی طرفداران بیشتری دارد چرا که مخزن ان دستی نیست و نیازی به پر کردن دستی مخزن ندارید و با اتصال به شیر آب لوله کشی در هر لحظه که بخواهید میتوانید به آب تصفیه شده و سالم دسترسی داشته باشید. معمولا تعداد مراحل فیلتراسیون مدل های مختلف دستگاه ها متفاوت است. مثلا مدل های نسبت مدل های زیر سینکی و رومیزی  تعداد مراحل تصفیه بیشتری نسبت به فیلتر یخچال و سرشیری داشته و قطعا قیمت بالاتری نیز دارند. 

فراب کالا مرکز خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب در ایران

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی 

 

اگر به بازار یا سایت ها نگاهی بیندازید لیستی بلند بالا از برندهای مختلفی از دستگاه های تصفیه آب خواهید دید که همگی از سیستم اسمز معکوس که بهترین روش تصفیه آب خانگی می باشد برای تصفیه آب استفاده می کنند. در میان برندهای مختلف دستگاه های تایوانی معمولا حرف اول را میزنند هرچند دستگاه های تولید داخل نیز چیزی از برند های تایوانی کم ندارند.

 

برندهای معروف و پرفروش سافت واتر، آکواجوی، cck و ادنسه فراب کالا از بهترین و مرغوب ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی هستند که کارایی خود را در طول سالیان نشان داده اند. مونتاژ های مختلفی از این دستگاه ها ممکن است در بازار پیدا کنید که برخی از آن ها از قطعات با کیفیت ضعیف تر ساخته شده اند. برای اینکه از کیفیت دستگاهی که میخرید اطمینان داشته باشید پیشنهاد میشود خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید. اگر در جایی هستید که دسترسی مستقیم به مراکز معتبر و متخصص حوزه تصفیه آب ندارید نگران نباشید خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب بهترین گزینه است

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز