خبرگزاری کار ایران

5 دلیل مهم در مورد اینکه چرا استفاده از یو پی اس در شرکت ها ضروری است!

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۳۹۸

سیستم های مختلف برای قدرت پردازش بیشتر از برق اضطراری استفاده می کنند. بنابراین یو پی اس نقش مهمی در حفظ و دوام مشاغل برعهده دارد. قطعی برق در بیشتر مشاغل باعث اختلال در کارکرد آن ها می شود. اما با خرید یو پی اس و نصب پشتیبان باتری یو پی اس می توان نسخه پشتیبان را از داده های شرکت برداشت و تا زمان وصل برق هم چنان به پردازش اطلاعات ادامه داد بدون اینکه اختلالی در کارکرد سیستم کاری به وجود بیاید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی پنج دلیل مهم برای استفاده شرکت ها از یو پی اس می پردازیم.

5 دلیل مهم در مورد اینکه چرا استفاده از یو پی اس در شرکت ها ضروری است!

5 دلیل اصلی استفاده از یو پی اس

در واقع یو پی اس از مرکز داده های تجاری و فناوری حفاظت می کند . یک رویداد غیر منتظره مثل قطعی یا نوسان برق تاثیر منفی روی کسب و کار شما می گذارد. اما با خرید UPS می توان از آن اطلاعات محافظت کرد. در ادامه به علت نیاز به خرید یو پی اس اشاره می کنیم

  1. اختلالات را از بین می برد

در صورت قطعی برق باتری یو پی اس منبع تغذیه و بدون وقفه را فراهم می کند. این باتری هم چنین از خرابی شبکه جلوگیری و راه اندازی ژنراتور محافظت می کند. پس هنگام قطعی برق کلیه تجهیزات شما بدون کوچکترین اختلالی به کار خود ادامه می دهند.

به طور مثال اگر در هنگام کار کامپیوترهای یک بانک شرکت یا ماشین آلات در یک خط تولید ناگهان برق قطع بشود. باعث از دست رفتن قدرت و توقف کارها و زیر ساخت های مهم تجارت و به خطر افتادن سرمایه خواهد شد. استفاده از یو پی اس تمام خطرات را به حداقل می رساند.

5 دلیل مهم در مورد اینکه چرا استفاده از یو پی اس در شرکت ها ضروری است!

2. قدرت خروجی را افزایش می دهد.

یو پی اس به شما این امکان را می دهد که به جای حمل و جابه جایی وسایل الکترونیکی خود،  ولتاژ را از راه یک قدرت خروجی پایدار تحت کنترل خود در بیاورید.

3. ولتاژ ورودی را کنترل می کند.

یو پی اس با کنترل ولتاژ ورودی  هر گونه اختلال و نوسان و قطعی برق شناسایی می کند و در صورت بروز مشکل، ولتاژ ورودی را به برق AC  تغییر می دهد. به این شکل، رسیدن قدرت به دستگاه های وابسته به برق و متصل را متوقف می کند. سپس بعداز بین رفتن قدرت دوباره ولتاژ را به برق منتقل می کند.

4. امکان تهیه نسخه پشتیبان از داده ها را فراهم می کند

وقتی قصد خرید باتری یو پی اس از نمایندگی فروش یو پی اس را دارید، انتخاب یک دستگاه متناسب شرایط و نیازتان بسیار حائز اهمیت است. DCRاز یک یو پی اس که پشتیبان سیستم IT می باشد، رصد یا سرویس می کند.

 اگر یو پی اس با دستگاه های شما سازگار نباشد، ممکن است نتواند از اطلاعات شما محافظت کند. بهترین راه این است که از نمایندگی فروش UPSمشاوره رایگان دریافت کنید. متخصصان مرکز خرید یو پی اس به شما می گویند که کدام یو پی اس برای شغل شما مناسب می باشد.

5. از بروز هزینه محتمل جلوگیری می کنند.

خب قطعا منظور فقط هزینه به شکل ریالی نیست؛ بلکه از دست دادن بهره وری یا بازیابی اطلاعات هزینه سنگینی بر دوش خیلی از مشاغل می گذارد. داده های حساس و محرمانه در دفاتر اسناد در معرض خرابی منبع تغذیه قرار دارند که با خرید یو پی اس از داده ها محافظت می شود. یو پی اس برای امنیت و حفظ اطلاعات با  کمترین قیمت ups و مصرف انرژی کمتر از مشاغل حساس و وابسته به برق حمایت می کند.

5 دلیل مهم در مورد اینکه چرا استفاده از یو پی اس در شرکت ها ضروری است!

برای پیشبرد روندهای تجاری پیشرفته خرید یو پی اس یک انتخاب هوشمندانه است. این به مشاغل وابسته اجازه می دهد که از نیروی مورد نیاز خود نسبت به روندهای احتمالی قبلی محافظت کنند. گروه کیان صنعت به عنوان مرکز فروش یو پی اس پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد. جهت اطلاع از قیمت یو پی اس با کارشناسان ما در بخش فروش یو پی اس تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز