خبرگزاری کار ایران

تبلیغات دورغین لاغری با قارچ گانودرما

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۶۰۷

در این مقاله قصد داریم تا با پرده برداری از تبلیغات دروغین قهوه گانودرما و قهوه سبز لاغری شما را با واقعیت این دو قهوه و تبلیغات آن آشنا کنیم.

اگر سرچی در گوگل بزنید و عنوان قهوه سبز برای لاغری و یا قهوه ی گانودرما برای لاغری و یا خواص درمانی دیگری که در عکس زیر برای شما آورده شده است را سرچ کنید مطالب جذاب و وسوسه انگیزی را در خصوص فواید بسیار زیاد این دو قهوه خواهید دید.

اما این همه خواص در مورد این دو قهوه واقعیت دارد؟

قسمتی از مطالب منتشر شده راجع به هر دو نوع قهوه را ابتدا باهم مرور کرده و سپس با بیان دلایل خود به رد این مطالب دروغین و تبلیغاتی خواهیم پرداخت، پس با قهوه پیک همراه باشید.

قهوه پیک فروشگاه آنلاین خرید قهوه

قهوه گانودرما برای لاغری:

سایت

 A قارچ جان افزا یا قهوه گانودرما به صورت پودر فوری است که ترکیبی از قهوه معمولی و قارچ گانودرما است.

طبیبان خواص بسیار قهوه گانودرما برای لاغری و کاهش وزن را در کتب خود برشمرده اند... قارچ گانودرما از قدیم مورد استفاده حکما قرار می گرفته است و سابقه ای طولانی در طب چینی دارد...

بعضی از طرفداران این قهوه ادعا دارند که این قهوه با بالا بردن سطح ایمنی بدن کمک به : کاهش وزن، رفع خستگی، تقویت حافظه و… می کند.

برخی از دیگر خواص آن از جمله، کاهش کلسترول، افزایش انرژی، کاهش استرس و التهاب، کاهش روند پیری و بهبود بخشیدن گردش خون، جلوگیری از بیماری‌های مثل پارکینسون و انواع دیابت سخن می گویند...

سایت

 B چرا مردم از قهوه گانودرما استقبال می‌کنند؟

طرفداران قهوه گانودرما مدعی هستند که مصرف این قهوه باعث افزایش ایمنی بدن، کمک به کاهش وزن، رفع خستگی، تقویت حافظه، افزایش انرژی و بنیه، کاهش کلسترول، کاهش التهاب و استرس، معکوس‌کردن فرایند پیری و بهبود گردش خون می‌شود. ضمن اینکه منبعی غنی از آنتی اکسیدان است.

مدعیانِ مفیدبودن این قهوه می‌گویند که مصرف آن باعث پیشگیری از بیماری‌هایی مانند: دیابت، اختلالات شُش، بیماری‌های قلبی و حتی سرطان می‌شود.

گفته می‌شود که وجود برخی مواد در قهوه گانودرما به جریان‌افتادن اکسیژن در بدن کمک می‌کند. در نتیجه، انرژی و توان بدن افزایش پیدا می‌کند و از میزان استرس هم کاسته می‌شود. همه‌ی این مزایا درحالی به وجود می‌آید که هیچ‌ یک از عوارض مصرف قهوه عادی هم در فرد به وجود نمی‌آید. تأثیری که این قهوه با ایجاد نشاط و حس سلامت در بدن به وجود می‌آورد، باعث رفع مشکلات روحی و افسردگی می‌شود...

سایت C

 قهوه سوپریم گانودرما یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی های مدرن، به ویژه در جمعیت جوانان است. قهوه سوپریم گانودرما خاصیت انرژی بخشی بسیار زیادی داشته و می تواند کسالت، خستگی و رخوت های سحرگاهی را در مصرف کنندگان کاهش دهد. این قهوه عطر و طعمی دل انگیز داشته و نوشیدن یک فنجان از آن در طول روز، انرژی مضاعفی به شما می بخشد. ترکیبات گیاهی مورد استفاده در این قهوه مانند عصاره جنسینگ از جمله گیاهان بسیار انرژی زا بوده که می تواند قوای جنسی را در افراد به ویژه آقایان تقویت نماید.

قهوه سوپریم قارچ گانودرما دارای حجم بالایی از ویتامین های خانواده B، B1، B2، B3 و B5 بوده و سرشار از مواد معدنی مختلف مانند منگنز، منیزیم، پتاسیم و فسفر نیز می باشد. یکی دیگر از خواص بسیار مهم قهوه سوپریم گانودرما خاصیت کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام در مصرف کنندگان است.

و سایت های بسیاری که با انتشار مطالب اشتباه افراد را به استفاده از قهوه گانودرما ترغیب می کنند.

قهوه سبز لاغری

تبلیغات دورغین لاغری با قارچ گانودرما

کافیست قهوه سبز لاغری را در گوگل سرچ کنید تا با پیشنهادهای متنوع گوگل در این خصوص روبرو شوید از جمله:

قهوه سبز لاغری دکتر بیز، قهوه سبز لاغری دکتر اوز،  قهوه ی سبز لاغری 111 و ...

به نظر شما چه دلیلی ممکن است پشت پرده ی این همه برند مختلف و البته زیاد برای فروش این نوع قهوه باشد؟

با زبانی ساده در این مطلب به رد محتواهای نشر شده و تبلیغات موجود می پردازیم.

همانطور که می دانید قهوه ی سبز گیاهی خام می باشد. این گیاه خام با توجه به شیوه ی نگهداری در کیسه ها و نحوه ی حمل و نقل از کشورهای صادر کننده قهوه به ایران، مملو از باکتری و میکروب می باشد حتی اگر در بسته بندی کاملا مناسبی آن را دریافت کنید بازهم بدلیل خام بودن دارای میکروب و باکتری می باشد.

این میکروب ها و باکتری های موجود در قهوه ی سبز تنها پس از رست قهوه( برشته کردن قهوه) آن هم در دمای بالای 200 درجه ی سانتی گراد و در زمان مشخص خود از بین خواهد رفت.

تبلیغات دورغین لاغری با قارچ گانودرما

همچنین تحقیقات نشان می دهد که قهوه در بین تمام گیاهان، بالاترین میزان اسید کلروژنیک را دارد.

و اما کلروژنیک اسید Chlorogenic acid‎ چیست؟

کلروژنیک اسید به صورت مخفف (CGA) مهم‌ترین اسید موجود در قهوه سبز است که بین 6 تا 8 ٪ وزن گونه عربیکا و حدود 10٪ گونه روبوستا را تشکیل می‌دهد. میزان قابل‌توجهی از مزه‌های اسیدیته و تلخی نوشیدنی قهوه و نیز بخشی از اثرات محرک آن به‌خاطر وجود همین اسید کلروژنیک است.

کلروژنیک اسید در دانه‌های سبز قهوه یا دانه‌های بو داده نشده وجود دارد. زمانی که دانه‌ها بو داده می‌شوند، اسید کلروژنیک تا حد زیادی از بین می‌رود. بسیاری بر این باروند که این ماده به کاهش جذب کربوهیدرات‌ها در دستگاه گوارش انسان کمک می‌کند. از این رو، به کاهش قند خون و تولید انسولین کمک می‌کند. برخی مطالعات با حضور سوژه‌های حیوانی توانایی در کاهش جذب چربی و ذخیره آن را نیز نشان داده‌اند...

و این دلیلی ست بر ادعای لاغری با قهوه ی سبز و دیگر خواص درمانی قهوه ی سبز ...

اما لازم است بدانید که میزان کلروژنیک اسید در قهوه ی سبز به قدری بالا است که بطورمثال اگر شما 10 گرم قهوه ی سبز را دم کنید برای متعادل کردن کلروژنیک اسید آن، نیاز به مقدار زیادی شیر می باشد. این مثال تنها برای نشان دادن میزان بالای این اسید می باشد که افراد زیادی با توجه به عدم آگاهی در این خصوص، قهوه سبز را با مقدار اندکی آب دم کرده و سپس میل می کند و از بلایی که بر سر معده ی خود خواهند آورد بی اطلاعند.

و نتیجه چه خواهد شد؟

بالارفتن مقدار بسیار زیاد اسید معده و بعد از مدتی بیماری های معده...

همچنین مصرف یک دوز بالا از اسید کلروژنیک برای یک دوره کوتاه موجب افزایش سطح هوموسستئین پلاسما می شود که ممکن است با بیماری هایی همچون بیماری قلبی همراه باشد.

اما شاید بهتر باشد بدانید چرا با وجود اینکه بطور حتم فروشندگان و برندهای مختلف قهوه ی سبز از عوارض و ایرادات مصرف قهوه ی سبز خام مطلعند باز هم اقدام به فروش قهوه می کنند؟

جالب است بدانید قهوه ی سبز بعد از رست و تفت دادن در حدود 15 الی 20 درصد افت رطوبت خواهد داشت و مسلما در پی آن حجم و وزن قهوه کاهش خواهد یافت.

فروش قهوه قبل از رست بدلیل داشتن وزن بیشتر و عدم نیاز به دستگاه، نیروی متخصص و دیگر حواشی رست با کیفیت قهوه  و .... مسلما سود و پول بیشتری را روانه ی جیب مالکین منافع فروش قهوه سبز خواهد کرد.

و اما بپردازیم به قهوه گانودرما

متن هابی تبلیغاتی و خواص زیاد این نوع از قهوه ی ترکیبی با قارچ گانودرما را در بالا برای شما آوردیم. جالب است بدانید تمام خواص درمانی گفته شده منحصرا مربوط به استفاده ی جداگانه ی آن ها می باشد نه ترکیبی.

ما در مقاله ی قهوه پیک تحت عنوان 10 خاصیت درمانی اثبات شده برای قهوه  به بیان تمام موارد فوق که قهوه بدلیل آنتی اکسیدان و کافئین خود در درمان برخی بیماری ها دارد پرداخته ایم. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به سایت قهوه پیک به آدرس pikcoffeeroasters.com  قسمت مقالات، مقاله مذکور را مشاده نمایید.

قارچ گانودرما هم دارای خواص درمانی خود می باشد که البته تحقیقات معتبری در خصوص تایید این خواص موجود نمی باشد اما با فرض قبول خواص درمانی آن، استفاده ی ترکیبی این دو ماده با هم مناسب نمی باشد.

اگر جز حرفه ای های مصرف قهوه باشید حتما می دانید اگر مزه ی واقعی و کافئین قهوه برای شما مهم است قهوه را با هیچ مایعی جز آب نباید دم کرد.

اگر قهوه با پودر قارچ گانودرما ترکیب شود با بالارفتن میزان TDS قهوه ای نامطلوب به شما از لحاظ عصاره گیری، طعم، رایحه  و... خواهد داد.

TDS بالا در مایعات بعد از گذشت زمان طولانی با ته نشین شدن منجر به سنگ سازی در کلیه و مثانه و بیماری های کلیوی می شود.

TDS چیست؟ Total Dissolved Solids

مجموع کل املاح موجود در آب را بیان می کند. آب مقطر TDS برابر با صفر است و هرچه این عدد بالاتر رود میزان املاح بیشتر می شود و اصطلاحا آب سخت تر می شود.

آب ها تقریبا در TDS بالای 170 ایجاد رسوب محسوسی خواهند داشت و حداکثر TDS آب مطلوب جهت آشامیدن را حدود 150 و حداقل 50 ذکر می کنند.

سازمان SCA پیشنهاد می کند، TDS آب برای عصاره گیری قهوه بین ۷۵ تا ۲۵۰ میلی گرم بر لیتر باشد.

☕️♠︎ PIKCOFFEEROASTERS ♠︎☕️

 

و اما اگر تمایل به خرید قهوه با بالاترین کیفیت دارید و همچنین دوست دارید طعم های جدید قهوه، همچون طعم های آجیلی، تمشک سیاه، هلو، شکلاتی، وانیلی، بلوبری و ... را تجربه کنید، حتما به فروشگاه آنلاین خرید قهوه از قهوه پیک سر بزنید.

طعم های خاص و بی نظیری را برای شما در فروشگاه قهوه پیک موجود کرده ایم.

تبلیغات دورغین لاغری با قارچ گانودرما

لینک فروشگاه آنلاین خرید قهوه از قهوه پیک:    https://pikcoffeeroasters.com/shopping/

طعم های جذاب میوه ای، شکلاتی و آجیلی قهوه در قهوه پیک

تبلیغات دورغین لاغری با قارچ گانودرما

 

تبلیغات دورغین لاغری با قارچ گانودرما

 لینک خرید قهوه:

 

خرید قهوه از قهوه پیک

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز