خبرگزاری کار ایران

انجام ضمن خدمت فرهنگیان توسط یادگیری برتر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۵۹۲

 

یادگیری برتر یک سایت آموزشی و مشاوره ای می باشد که با داشتن اساتید حرفه ای و مشاوران با تجربه در زمینه کنکور و همچنین مشاوره انتخاب رشته کنکور فعالیت می کند. یادگیری برتر خدماتی نیز به کارمندان آموزش و پرورش ( معلمان و اداری ) نیز ارائه می کند. 

ضمن خدمت فرهنگیان

دوره های مهارت افزایی کارمندان آموزش و پرورش، را ضمن خدمت فرهنگیان می گویند. که در طول یک سال حداکثر ساعت گذرانده شده توسط فرهنگیان در سامانه Itms و یا درموسسات بیرونی ، 200 ساعت می باشد.

از محبوب ترین دوره ها می توان به دوره icdl فرهنگیان ، دوره روخوانی و روان خوانی قرآن و .. اشاره کرد. این دوره های ضمن خدمت برای فرهنگیان مزیت های شغلی دارد که در پرونده شان اعمال می شود که برخی از این مزیت ها شامل افزایش حقوق با رسیدن به 1000 ساعت و سازماندهی محل خدمتی و ..  سایت یادگیری برتر با هدف تسهیل کارمندان آپ در گرفتن گواهی موسسات خارجی، ضمن خدمت فرهنگیان را انجام می دهد.( با کم ترین قیمت و 100% معتبر_ در موسسه عصر اندیشه و رهاپارس )

3 وب سایت آموزشی برتر ایران

وب سایت های زیادی در ایران وجود دارند که درحوزه آموزش فعالیت می کنند. برخی از سایت ها به صورت تخصصی روی زمینه ای خاص فعالیت میکنند و برخی نیز به صورت جامع تمامی زمینه ها را پوشش می دهند.

اگر بخواهیم بهترین سایت های آموزشی را معرفی کنیم میتوانیم به سایت آموزشی یادگیری برتر، برتر آموز و فرادرس اشاره کنیم. این سایت ها به بهترین شکل ممکن محتویاتی را به صورت رایگان و البته دورهای آموزشی در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار داده اند.

انجام ضمن خدمت فرهنگیان توسط یادگیری برتر

آموزش تکنیک های تست زنی کنکور

امروزه با بدتر شدن شرایط اقتصادی کشور، بسیاری از کنکوری ها دیگر توانایی تهیه پکیج های گران قیمت و ویدئو های آموزشی را ندارند. همچنین دیگر ثبت نام در کلاس های کنکور ( که اکثرن فقط هدفشان خالی کردن جیب شماست ) فایده ای ندارد.

سایت یادگیری برتر با هدف اسفاده تمام قشر های جامعه، تکنیک و نکات تست زنی را جمع آوری کرده است و در قالب PDF به کاربران خود عرضه می کند. هچنین در این فایل PDF تمام تست های کنکور 98_99_1400 در تمام رشته ها با همین تکنیک های گفته شده، حل شده است.

آموزش تکنیک های دروس عمومی کنکور

خیلی از کنکوری ها دوست دارند ک درس عمومی کنکور رو در کم ترین زمان ممکن بهترین درصد رو بگیرند که این نیاز به تکنیک های مخفی و طلایی دارد که این نکات بی نظیر رو می تونید از سایت یادگیری برتر تهیه کنید. از جمله تکنیک های قوی دروس عمومی می توان به تکنیک های عربی کنکور ( تکنیک زدن تست ترجمه عربی بدون حفظ لغت ) اشاره کرد.

این نکات از درصد آورترین نکات کنکور می باشد که برای داولبانی مناسب است که دانش پایه را دارند اما نمی توانند تست کنکور بزنند.

انتخاب رشته کنکور

انتخاب رشته کنکور یکی از مهم ترین مراحل کنکور است که اگر درست و با هدف گذاری انجام نشود ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. چه بسا داوطلبانی بودند که با بهترین رتبه و تراز گیر بدترین مشاوران افتادند و آینده خود را خراب کردند.

دیگر هزینه های هنگفت بابت انتخاب رشته کنکور خود به موسسات و مراکز مشاوره گران قیمت نپردازید. سایت یادگیری برتر با بهترین قیمت و سرشناس ترین مشاوران آمده است که این مرحله از کنکورتان را برایتان انجام دهد.

انجام ضمن خدمت فرهنگیان توسط یادگیری برتر

 

سامانه یار معلم

گروهی از افراد با تجربه در حوزه آموزش و مشاوره که به صورت سامانه ای و سوشال مدیا ها فعالیت دارند که نام خود را معلم یار گذاشته اند که در زمینه های مختلف به سایت یادگیری برتر کمک می کنند. این گروه در سوشال مدیا هایی مانند اینستاگرام ، توییتر ، تلگرام و.. فعالیت داشته و مشاوره رایگان در زمینه های مختلف آموزشی به اعضای خود می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز