خبرگزاری کار ایران

معرفی برند تصفیه آب سافت واتر و راهنمای خرید آن

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۵۰۱

دستگاه تصفیه آب سافت واتر (soft water) یکی از برندهای بسیار قدیمی و معتبر در زمینه دستگاه های تصفیه آب بوده که در کل دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار است.

دستگاه های برند سافت واتر  که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب می باشند قادر هستند در فرایند تصفیه آب به جداسازی مولکول های سالم و اشباع نشده از مولکول های اشباع شده اقدام نمایند. برند سافت واتر از تاییدیه های NSF ، CE ، WaterQuality  و ISO برخوردار بوده و در کل دنیا به عنوان یکی از بهترین ها در زمینه تصفیه آب شناخته می شود.  نصب این دستگاه در آخرین نقطه مصرف آب صورت می گیرد که معمولاً می تواند در آشپزخانه باشد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر می تواند آلودگی ها، ناخالصی ، کلر و ترکیبات آن ، نیتریت و نیترات و همچنین طعم و بو و مزه بد آب را از بین برده و تا حد زیادی به کاهش سختی آب مصرفی شما کمک کند.

روش تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب سافت واتر به روش اسمز معکوس Reverse osmosis  که سازمان بهداشت جهانی هم این روش تصفیه آب را تایید می کند است. این دستگاه قادر است به نوعی به غربال مولکول های آب آشامیدنی شما بپردازد و مولکول های اشباع شده و نشده را از هم جدا کرده و ناخالصی های آب شامل مواد شیمیایی ، اسید ها ، تری هالو  متان ها و ... را گرفته و در خروجی آن شما آبی سالم و گوارا را دریافت خواهید کرد.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

-   دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

خرید آب تصفیه کن سافت واتر از نوع اسمز معکوس در ایران بیشتر از سایر انواع دستگاه تصفیه آب سافت واتر رواج دارد. به عبارتی دستگاه تصفیه آب سافت واتر جزو اولین دستگاه های تصفیه آب است که وارد کشور شد. این دستگاه ساخت کشور تایوان بوده اما تحت لیسانس کشور آمریکا تولید می شود. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس سافت واتر از روش فرآیند اسمز معکوس برای شیرین کردن آب استفاده می کند. عامل جداسازی ناخالصی های آب در رمز اسمز معکوس به کمک دستگاه تصفیه آب سافت واتر اعمال فشار مکانیکی بوده و این روش در تصفیه آب نقش بسیار گسترده ای دارد.

این دستگاه دارای یک محفظه با غشاء نیمه تراوا است و روش کار این دستگاه به این صورت است که با کمک پمپ آب خام وارد این محفظه می شود. به دلیل این که غشاء اجازه عبور آب ناخالص را نمی دهد در نتیجه در یک طرف غشاء آب خالص و در طرف دیگر آن آب ناخالص جمع می شود.

• ویژگی های این دستگاه شامل موارد زیر است :

  1. 1.   میزان مصرف برق دستگاه تصفیه آب سافت واتر اسمز معکوس در حدود 24 ولت است.
  2. 2.   مخزن ذخیره آب این دستگاه 16 لیتری بوده و دارای گیج فشار است.
  3. 3.   این دستگاه توانایی شیرین کردن آب شور را دارد.
  4. 4.   این دستگاه می تواند ph آب را تنظیم کرده و اندازه TDS آب را بر روی استاندارد تنظیم می کند.
  5. 5.   این دستگاه قادر است که فلزات سنگین ، نیترات ، نیتریت و ... را از آب ناخالص حذف کرده و سختی آب را کاهش دهد.
  6. 6.    قابلیت جابجایی آسان و نصب به ساید از دیگر ویژگی های دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس است.
  7. 7.   می تواند در زیر سینک آشپزخانه نصب شود و فضای بسیار کمی می گیرد.
  8. 8.   بوستر پمپ دستگاه تصفیه آب سافت واتر از نوع اسمز معکوس از قدرت بالایی برخوردار بوده و به شیر تنظیم املاح مجهز است و می تواند بدون لرزش و صدا کار کند.
  9. 9.   از شیر TDS و میکس برخوردار است .
  10. 10- و...

-   دستگاه تصفیه آب قلیایی

یکی دیگر از انواع تصفیه آب softwater ، دستگاه تصفیه آب سافت واتر قلیایی است. این دستگاه از 7 فیلتر تشکیل شده و با استفاده از تکنولوژی اسمز معکوس و در 7 مرحله قادر است ناخالصی آب را برطرف کرده و آب یونیزه قلیایی تحویل شما دهد.

آب یونیزه قلیایی به آبی گفته می شود که حالت اسیدی آن در پایین ترین حد ممکن باشد. اگر تعادل لازم در خصوص یونیزاسیون آب را برقرار نکنیم نمی توان آن آب را به عنوان آبی سالم و موثر برای سلامتی مصرف نمود. برند سافت واتر که به عنوان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب شناخته می شود این نوع از دستگاه های تصفیه آب را برای تامین سلامتی بیشتر تولید کرده و در اختیار مردم کل دنیا قرار داده است. این دستگاه از دستگاه اسمز معکوس پیشرفته تر بوده و می تواند حالت اسیدی آب را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. در زمان های گذشته که از روش اسمز معکوس استفاده می شد این دستگاه ها به گونه ای بودند که میزان ph آب را کاهش می دادند و سبب افزایش حالت اسیدی آب می شدند با به وجود آمدن دستگاه تصفیه آب سافت واتر از نوع قلیایی که به فیلتر قلیایی مجهز است این مشکل برطرف شده است.  آب قلیایی دارای فواید زیادی است از جمله این که می تواند به کاهش قند خون ، چربی ، مشکلات گوارشی و بی حالی بدن کمک کند.

• ویژگی های دستگاه تصفیه آب قلیایی

1-    دستگاه تصفیه آب قلیایی برند سافت واتر از مخزن 16 لیتری تشکیل شده که آنتی باکتریال بوده و همچنین این دستگاه دارای هوزینگ های دابل اورینگ ، شیر برداشت اهرمی بسیار زیبا و شاسی فایبرگلاس که ضد زنگ و پوسیدگی است می باشد.

2-    این دستگاه همچنین جزو بهترین دستگاه های تصفیه آب به شمار می رود که ساخت کشور تایوان است.

3-   این دستگاه مجهز به پمپ psi 125 بوده و از شیر تنظیم املاح برخوردار است.

4-   دستگاه تصفیه آب قلیایی ساخت سافت واتر بدون لرزش و صدا است.

5-   دستگاه تصفیه آب سافت واتر قادر است که تمامی ناخالصی های آب را برطرف کند.

6-   قابلیت نصب آسان و جابه جایی راحت از ویژگی های عالی این دستگاه است

7-   برق مصرفی این دستگاه 24 ولت است.

8-   قادر است آب شور را شیرین کند و این دستگاه به فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی مجهز است و با 7 فیلتر مجزا کار خالص کردن آب را انجام می دهد.

9-   با خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر مجهز به فیلتر قلیایی شما می توانید به راحتی آن را در زیر سینک آشپزخانه خود نصب کنید

10-و...

-  دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون

دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون یکی دیگر از دستگاه های تصفیه آب سافت واتر است که می تواند در خالص کردن آب آشامیدنی کمک فراوانی کند. این دستگاه از فیلترهای uf برای انجام این کار کمک می گیرد. تکنولوژی که در فیلترهای uf دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون به کار رفته است باعث می شود که آب ناخالص از روزنه هایی که قطر آن ها در حدود 0.1 میکرون است عبور کنند. در واقع این دستگاه از لوله هایی که دارای سوراخ هایی در اندازه 0.1 میکرون هستند تشکیل شده است که باعث می شود که ذرات بزرگ تر از 0.1 میکرون نتوانند از فیلتر عبور کنند. این کار باعث می شود که مولکول های آلی بزرگ ، پروتئین ها ، کلوئید ها و میکروب های بیماری زا نتوانند از آن عبور کنند و در پشت فیلتر جمع می شوند. 

معرفی برند تصفیه آب سافت واتر و راهنمای خرید آن

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر

دستگاه تصفیه آب سافت واتر از نظر قیمت به عوامل زیادی مانند متریال و شرکت مونتاژ کننده بستگی دارد. برند سافت واتر در ایران توسط شرکت راد گستر نوین عرضه می شود. عوامل زیادی مانند قیمت ارز و وضعیت اقتصادی کشور و ... می توانند بر قیمت این دستگاه تاثیرگذار باشند. قیمت تصفیه آب سافت واتر که ساخت تایوان است نسبت به مشابه آن که از متریال های چینی در ساخت استفاده شده است کمی بیشتر است و این دستگاه که توسط شرکت راد گستر نوین عرضه می شود از نظر کیفیت و قیمت بسیار مناسب و عالی می باشد. خرید دستگاه تصفیه آب اصل تایوان دوبل اورینگ قیمت بیشتری دارد. برای تهیه و خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر می توانید به سایت شرکت راد گستر نوین مراجعه کرده و از قیمت این دستگاه که در انواع و اقسام مختلف موجود هستند اطلاع پیدا کنید. رنج قیمت های این دستگاه از متوسط تا بالا در سایت ما موجود است.

نمایندگی معتبر تصفیه آب سافت واتر

شرکت راد گستر نوین به عنوان نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر در کشور شناخته می شود و دارای سابقه ای بالغ بر 16 سال در زمینه فروش و واردات انواع دستگاه های مختلف تصفیه آب خانگی و همچنین دستگاه تصفیه هوا است. کیفیت دستگاه هایی که توسط شرکت ما عرضه می شود بسیار بالا بوده و شما با خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی سافت واتر می توانید از خدمات پشتیبانی و مشاوره کارشناسان شرکت استفاده کنید. شعار شرکت ما عرضه محصول با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه به مشتریان است.  فروش دستگاه تصفیه آب سافت واتر در شرکت راد گستر نوین به صورت نقد و اقساط انجام می شود. محصولاتی که ما عرضه می کنیم دارای گارانتی 1 ساله طلایی بوده و به همراه آن خدمات مختلفی مانند پشتیبانی طولانی مدت ، ارسال رایگان و همچنین شیرآلات رایگان و نصب رایگان را خدمت مشتریانی که به خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر از شرکت ما اقدام کنند ارائه می دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز