کد خبر: 546818 A

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ یا برندسازی اینترنتی مباحثی می باشد که امروزه با توجه و دقت بیشتری بدان پرداخته می شود. آمار مختلفی از حضور در شبکه های اجتماعی و میزان و گستردگی استفاده از اینترنت و طراحی سایت به گوش می رسد. هر چند این آمار متفاوت باشد اما یک نقطه مشترک در همه آنها دیده می شود و آن تعداد بالای افرادی است که به شبکه های اجتماعی و اینترنت دسترسی دارند. این مورد به صورت بالقوه می تواند یک بازار بسیار بزرگ را پیش روی صاحبان کسب و کار و مشاغل قرار دهد و باید اقدام به استفاده موثر و موفق از این فضای فوق العاده در جهت پیشبرد اهداف و فروش نمود. اما سوالات فراوانی از کارشناسان شرکت طراحی وب سایت نونگار پردازش در این مورد شده است که آیا به طراحی سایت بپردازیم و یا اینکه به توسعه و تمرکز بر روی شبکه های اجتماعی. در واقع دیجیتال مارکتینگ فراتر از شبکه های اجتماعی می باشد و تمامی فعالیت های شما در فضای اینترنت و دیجیتال را در بر می گیرد.

نقش ترافیک در بازاریابی اینترنتی

برای اینکه در پیشبرد اهداف خود در فضای اینترنت موفق باشید باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. هر چه جلوتر می رویم رقابت در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی و طراحی سایت نیز سخت تر می شود زیرا افراد جدیدی با ایده های جدید وارد صحنه می شوند و کسب و کارهای قدیمی نیز با صرف هزینه های بالا در صدد هستند که جایگاه خود را حفظ کرده و ارتقا ببخشند. بنابراین باید از ابزارهای مختلف و متفاوتی استفاده کنید و به عبارت بهتر چندین استراتژی مختلف را برنامه ریزی نمایید. کسب ترافیک و کیفیت ترافیک کسب شده یکی از ابزارهای مهم دیجیتال مارکتینگ می باشد. به این معنی که به صورت روزانه باید تعداد بالایی کاربر به سایت شما مراجعه نماید و این کاربران واقعا به دنبال محتوا و محصولات سایت شما وارد سایت شوند تا مدت زمانی مشخص را در سایت شما بمانند. همچنین اگر روزانه صد هزار بازدید دارید بهتر است این تعداد توسط صد هزار نفر از آی.پی های متفاوت انجام شود تا اینکه تعداد کمی مثلا ده هزار نفر صد هزار بار از طراحی سایت شما دیدن نمایند. این نرخ بازدید علاوه بر اینکه فروش شما را بالا خواهد برد رتبه شما را در موتورهای جستجو نیز ارتقاء خواهد بخشید.

اهمیت مخاطب در دیجیتال مارکتینگ

مخاطبین و کاربران در نهایت هدف اصلی از دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت می باشند و کسب و کارهای مختلف باید تلاش کنند علاوه بر جذب کاربران به سایت و شبکه های خود آنها را قانع کنند که اقدام به خرید نمایند و یا محصولات و محتوا را به اشتراک بگذارند. در این مسیر شما باید از شبکه هایی مانند یوتیوب که با قابلیت سمعی و بصری می تواند تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبین داشته بهره ببرید. شبکه های اجتماعی دیگری نظیر لینکدین و توئیتر و فیس بوک و ... نیز از دیگر شبکه هایی می باشند که می توانند کمک شایانی در جهت دستیابی به اهداف به شما داشته باشند. این شبکه های اجتماعی و کانال هایی که شما در اینها ایجاد می کنید را می توانید به طراحی سایت خود لینک داده و ترافیک قابل ملاحظه ای را جذب نمایید. همچنین مورد مهم دیگر در جذب مخاطب این است که به هیچ وجه تمرکز خود را بر روی عده مشخص قرار ندهید و با تولید محتوای مناسب و متفاوت سلیقه های مختلف را جذب کنید.

نقش طراحی سایت در دیجیتال مارکتینگ

در مجموع و با نتیجه گیری از موارد فوق، شرکت نونگار پردازش به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت ایران تلاش نموده است که با استفاده از جذب نیروه های خبره و متخصص و ایده پردازان دیجیتال مارکتینگ ارتباط مناسبی بین طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی به وجود بیاورد و با توجه اهداف شرکت ها و کسب و کارهای مختلف استراتژی های مشخص و مدون را برای پیشرفت آنها طراحی نماید و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود اعم از طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی ترافیک سایت را بالا برده و در نتیجه با توجه به هدفمند بودن استراتژی ها این ترافیک را به ترافیک مثبت یعنی منجر به اقدام (خرید) تبدیل نماید. روند تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ بدون شک می تواند بر بیس طراحی سایت استوار بوده و سایر ابزارهای دیجیتال مانند تلویزیون و مطبوعات و رادیو و تلفن های هوشمند همگی در کنار هم منجر به جذب ترافیک و برند سازی  مشاوره تحصیلی کنکور می گردند که در نهایت می توان کسب و کارهای مختلف را به اهداف زیر بنایی و آینده نگری سوق دهد.

انتهای پیام/
تلویزیون شبکه های اجتماعی کسب و کار کنکور برنامه ریزی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر