خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر عامل نفت گیلان برگزار شد؛

جلسه تخصصی ارتقا سطح کیفی کسب و کار سامانه هوشمند جایگاه‌های سوخت گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۶۶۰

دومین جلسه تخصصی ارتقاء سطح کیفی کسب و کار سامانه هوشمند مجاری عرضه با هدف بررسی مسایل مجاری عرضه سوخت در حوزه کسب و کار سامانه هوشمند به ریاست مدیر عامل نفت منطقه گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، بررسی مسائل مربوط به پایداری خط مخابراتی جایگاه، نصب و راه اندازی کارت‌خوان و سیم کارت برای نازل های جدید جایگاههای در حال توسعه ، نصب دستگاه pay station  ( ایستگاه پرداخت الکترونیک ) و بررسی راهکارهای استفاده بهینه از تجهیزات سامانه در مجاری عرضه سوخت  از اهم سرفصلهای این نشست بود .

پیگیری نصب و راه اندازی کارتخوان و سیم کارت تلمبه ها و نازل های  جدید نفتگاز  و سامانه پرداخت الکترونیک درجایگاهها ، پیگیری مستمر کاهش سوءاستفاده از کارت های سوخت نفتگاز  با استفاده از سامانه های در اختیار نواحی ، واحدهای ستادی و جایگاهها از جمله مصوبات این نشست بود .

معاون مالی اداری، معاون بازرگانی، رئیس حراست، رئیس سامانه هوشمند، رئیس برنامه‌ریزی و کارشناسان حراست و فن آوری اطلاعات ( IT  ) منطقه از اعضای کارگروه پیگیری و رفع مشکلات کسب و کار مجاری عرضه هستند که در دومین نشست خود اتخاذ تصمیمات مرتبط با امور فن آوری اطلاعات ( IT  ) و رایانه ای در جایگاههای سطح استان را مورد بررسی قرار دادند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز