خبرگزاری کار ایران

هفته دولت فرصت مناسبی برای معرفی خدمات کمیته امداد البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۸۴۹

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز، گفت: در راستای توانمندسازی مددجویان موردحمایت کمیته امداد فعالیت‌های مختلفی درزمینهٔ های اقتصادی، فرهنگی، حمایتی و اجتماعی صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد  اظهار داشت: در راستای توانمندسازی مددجویان مورد حمایت کمیته امداد فعالیت‌های مختلفی درزمینه های اقتصادی، فرهنگی، حمایتی و اجتماعی صورت گرفته است

محمدی فرد گفت: به همت خیرین و کمیته امداد از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح استان مبلغ ۱۰۵ میلیارد و ۹۱۳ میلیون تومان بابت تسهیلات اشتغال به ۱۷۶۹ نفر پرداخت‌شده است. همچنین خدمات کاریابی، آموزش و راهبر شغلی برای بیش از ۲۰۰۰ نفر ارائه‌ شده است.

وی افزود: با توجه به‌ضرورت کمک به اقشار کم برخوردار جامعه درزمینه مسکن این نهاد از ابتدای سال تاکنون ۱۹۲ مورد تعمیر، خرید و احداث به مبلغ بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  تومان ارائه خدمت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به ضرورت مردمی کردن فعالیت‌های خیر و احسان و توسعه مراکز نیکوکاری به عنوان هسته های مردمی و پویش های سازمان یافته در جهت یاری رسانی به خانواده های نیازمند با اولویت حاشیه نشینان گفت : از ابتدای سال تا کنون تعداد 34 مرکز به جمع مراکز نیکوکاری افزوده شده و تعداد این پایگاههای مردمی خیر و احسان به ۴۱۱ عدد در سطح استان رسیده است. 

مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: در خدمات حمایتی اعتباری بیش از ۱۳۱ میلیارد  تومان جهت ارائه خدمات حقوق مستمری (معیشت)، لوازم ضروری زندگی، اجاره و ودیعه مسکن، کمک موردی، هزینه درمان، کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج و رفع سوءتغذیه مادر و کودک به تعداد ۲۸۰۰۰ خانوار تحت حمایت صرف شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز