خبرگزاری کار ایران

رحمانی‌فضلی:

دستورالعمل وزیر اقتصاد تهیه نشود بیت‌کوین غیرقانونی است/توزیع 3 هزار تن کاغذ برای رسانه‌ها، از فردا

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۱۸۸

وزیر کشور تاکید کرد که تا دستورالعمل وزیر اقتصاد تهیه نشود بیت‌کوین غیرقانونی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه سی امین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی در جمع خبرنگاران گفت: ما در این جلسات سعی می‌کنیم مصوبات قبلی را پیگیری کرده و گزارشات آنها را بررسی کنیم. یکی از موضوعاتی که موجب نگرانی دوستان بود، ترخیص کالا از گمرکات کشور بود که البته دوستان ما در گمرک توضیحاتی را ارایه کردند و مقرر شد که ترخیص کالاهای اساسی در اولویت باشد .

وزیر کشور با اشاره به تولید بیت‌کوین در کشور گفت: مقرر شد وزیر اقتصاد دستورالعمل آن را تهیه کند و تا زمانی که این کار صورت نگیرد از نظر ما غیر قانونی است و ما با آن برخورد خواهیم کرد.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه در دو هفته اخیر قیمت‌ها روند کاهشی داشته، گفت: البته برخی کالاها افزایش محدود و برخی کاهشی و برخی نیز افزایشی بود و ان‌شاءالله رسیدگی خواهد شد . همچنین با توجه به کاهش نرخ ارز در روزهای اخیر توقع این است که تاثیر آن را در قیمت کالاها مشاهده کنیم.

وی درباره موضوع کاغذ گفت: ما در دو یا سه جلسه‌ای که با رییس‌جمهور داشتیم ایشان پیگیر این موضوع بودند و مقرر شده برای رسانه‌ها 3 هزار تن کاغذ با ارز 4 هزار و 200 تومانی  از فردا توزیع شود. همچنین درباره واردات کاغذ با نرخ نیما محدودیتی وجود ندارد و این موضوع را می‌توان مشاهده کرد.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: همچنین سعی می‌کنیم از کارخانه‌های داخلی در حوزه کاغذ استفاده کنیم و وزارت کشاورزی نیز 500 هزار تن چوب در راستای تولید کاغذ به کارخانه‌ها ارایه خواهد کرد و همه تلاش ما این است تا اول مهر مشکلات مربوط به لوازم التحریر برطرف شود.

وزیر کشور با بیان اینکه تلاش می‌کنیم از رسانه‌های هماهنگ تقدیر شود، گفت: تلاش می‌شود رسانه‌ها بررسی شود و رسانه‌های برتر که در جهت ستاد  هماهنگی هستند به مردم اعلام و از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز