خبرگزاری کار ایران

اولین رویداد "ایران موبایل سامیت" آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۸۱۹

برای اولین بار به منظور تمرکز بر محتوا و مشکلات حوزه موبایل طراحی و برنامه‎ریزی "موبایل ایران سامیت" کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در برگزاری‎های اکوسیستم استارتاپی ایران معدود همایش یا کنفرانسی با رویکرد و نگاه اختصاصی موبایل برگزار می‎شود. به همین دلیل این رویداد، هم‌ ردیف رویدادهای حوزه موبایل در حال برگزار است.  

رویداد ایران موبایل سامیت علاوه بر پنل‎های تخصصی و سخنرانی‌ها، کارگاه‎های مفید و نمایشگاه جانبی در حوزه‌های مختلف موبایل نیز دارد که علاقه‌مندان و فعالان هر حوزه می‎توانند از آن بهرهمند شوند.

میلاد نوری، .هماهنگ کننده این رویداد" ایران موبایل سامیت" درباره چگونگی برگزاری این رویداد و اهداف آن، گفت: اولین دوره رویداد ایران موبایل سامیت با هدف گردهم آوردن بازیگران اصلی و بزرگ صنایع مبتی بر موبایل است.

وی ادامه داد: در این رویداد از بازی سازها، شرکت‌های فعال در حوزه مارکتینگ، تبلیغات، مارکت‌ها، تامین کنندگان زیرساخت پیام رسان‌ها، مسیریاب‌ها و ... دعوت شده تا به انتقال تجربه بپردازند.

نوری با بیان اینکه بسیاری از حاضران در این رویداد در ابتدای راه کسب و کارهای دیجیتالی یا اواسط آن هستند، افزود: این افراد می‌توانند از تجربه‌های فعالان این حضور برای توسعه کسب و کار خود و رشد استفاده کنند.

وی تاکید کرد: ما در رویداد ایران موبایل صفر تا صد یک کسب و کار موبایلی را در نظر گرفته و تمام چالش‌های پیش رو توسعه، برندینگ و فروش آن را شناسایی کردیم.

نوری برگزاری کارگاه های آموزشی در این رویداد برای صاحبان کسب و کارهای موبایلی قدمی برای رفع چالش‌های پیش روی آن‌ها دانست.

وی در پایان سخنان خود گفت: رویداد ایران موبایل سامیت استمرار خواهد داشت و برگزاری سالی یکبار آن از برنامه‌های ما است.

همچنین، در دور اول رویداد موبایل ایران سامیت موضوعات و محورهای زیر در سخنرانی‌ها و پنل‌های گفتگو به عنوان محور اصلی مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرند:  

_ نوآوری رشد در صنعت موبایل

_ درآمدزایی و بازهای موبایلی

_ بازاریابی و تبلیغات در موبایل

_ دستیابی کاربران جدید و بهبود ترافیک

_ فروشگاه‌های نرم افزار و موبایل

_ مدیریت‌های موبایلی و اپلیکیشنی و پرداخت

این رویداد برای دور اول به مدت دو روز از تاریخ ۳۰ و ۳۱ خردادماه جاری در سالن کتابخانه ملی با ظرفیت ۸۰۰ نفر در هر روز  برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز