خبرگزاری کار ایران

اتاق اصناف اعلام کرد:

مصلای امام خمینی (ره) پیشگام در برگزاری نمایشگاه‌های بهاره

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۵۳۹

مجموعه چهل‌سرای مصلای بزرگ امام‌خمینی(ره) از 25 بهمن تا 4 اسفندماه میزبان نخستین دوره نمایشگاه‌های بهاره با عنوان جشنواره خرید بهاره تهران است، نمایشگاهی که با حضور بیش از 150تولیدکننده و عرضه کننده کالاهای ایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که با مجوز اتاق اصناف برگزار می‌شود، شهروندان و بازدیدکنندگان می‌توانند اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده و تحت نظارت اتاق اصناف و هیئت‌های نظارتی خریداری کنند.

تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان بدون واسطه، تامین نیاز کالاهای اساسی سبد خانوار، کمک به اقتصاد خانواده‌ها و حمایت از تولیدکنندگان مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه و جشنواره خرید بهاره تهران است.

 در این نمایشگاه و جشنواره انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه ؛ آجیل و خشکبار؛ لوازم آشپزخانه ؛ کیف و کفش؛ شیرینی و شکلات، گوشت مرغ ؛ تخم مرغ ؛ برنج ، موادشوینده و دیگر ملزومات و نیازمندیهای آخر سال و سال جدید شهروندان عرضه می شود.

در نمایشگاه و جشنواره خرید بهاره تهران و برای رفاه حال بازدیدکنندگان محل‌های استراحت مادر و نوزاد در سالن‌ها و همچنین شهر بازی در محل جشنواره در نظر گرفته شده است.  

مجموعه چهل‌سرای مصلای امام‌خمینی یکی از مناسب‌ترین محل‌ها برای برگزاری نمایشگاه‌ها از نظر موقعیت، دسترسی، امکانات رفاهی، مسجد، پارکینگ و دسترسی آسان به مترو است که نمایشگاه و جشنواره خرید بهاره در آن برپا خواهد شد.

نمایشگاه و جشنواره خرید بهاره تهران از 25 بهمن تا 4 اسفندماه هر روز از ساعت 11 صبح تا 21 (9 شب)  و جمعه‌ها از ساعت 13 تا 22 (10 شب) در  مجموعه چهل‌سرا واقع در ضلع‌جنوبی مصلای امام‌خمینی(ره) آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز