خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاﯨ در پاسخ به ایلنا؛

پرداخت‌های مالیاتی قرارگاه به روز است

پرداخت‌های مالیاتی قرارگاه به روز است
کد خبر : ۱۴۸۷۱۱۴

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاﯨ گفت: پرداخت‌های مالیاتی قرارگاه به روز است اما این آمادگی را داریم که مطالبات را با هزینه‌های مالیاتی تهاتر کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سردار عبدالرضا عابد در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین وزارت امور اقتصادی و دارایی و قرارگاه خاتم‌الانبیاﯨ با بیان اینکه شهادت رییس جمهور کشور و این مصیبت غیر قابل جبران را تسلیت می‌گویم، اظهار داشت: امروز با فقدان این خدمتگذار کشور مواجه هستیم و این راهی که شهدای خدمت پیش گرفتند امتحان بزرگی برای ما در مابقی عمرمان است. 

وی با بیان اینکه ما در قرارگاه خاتم‌الانبیاﯨ لیاقت را پیدا کردیم که در خدمت دولت خدمتگزار باشیم، گفت: هم دولت و هم قرارگاه وارث پروژه‌های نیمه تمام بر زمین مانده بودند و دولت خسته‌ناپذیر هم در سفرهای استانی فشرده مصوبات و قول‌هایی به مردم درباره این پروژه‌ها داشتند و هدف این بود که مردم  را خوشحال و امیدوار کنیم و همواره تاکید بانی بود که نباید از نگاه مردم این احساس شود که نظام ناکارآمد است.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاﯨ با بیان اینکه شهید رییسی مسلط بر مسائل کشور بودند بسیار دقیق نسبت به پروژه‌ها نظارت داشت و درباره پروژه‌های نیمه تمام ابراز نگرانی می‌کردند و بر این باور بودند که باید وعده‌ها علمیاتی شود. مصوباتی درباره پروژه‌های نیمه تمام در سفرها مطرح می‌شد و همواره در قرارگاه سعی داشتیم که با زمان کوتاه‌تر و هم سریع این ناامیدی را به امید تبدیل کنیم تا پروژه‌ها به افتتاح برسند. 

سردار عابد گفت: بسیاری گمان دارند با تهاتر اموال دولت با مطالبات قرارگاه، این موضوع درآمد خالص برای قرارگاه است اما اینطور نیست و همواره تاکید بر این بوده شرمنده پیمانکاران به ویژه پیمانکاران بخش خصوصی نباشیم و بتوانیم از این محل بدهی ها را هم تسویه کنیم.

وی ادامه داد:  قرارگاه مطالبات زیادی دارد اما همچنان تمام تلاش برای همکاری با دولت را داریم و در ٣ سال گذشته قرارگاه به تمام معنا خدمتکار دولت و مردم بوده است.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاﯨ در پاسخ به سوال ایلنا درباره امکان تهاتری مطالبات قرارگاه با بدهی‌های مالیاتی به دولت گفت: پرداخت‌های مالیاتی قرارگاه به روز است اما این آمادگی را داریم که مطالبات را با هزینه‌های مالیاتی تهاتر کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز