خبرگزاری کار ایران

بررسی چگونگی افزایش تبادلات تجاری میان ایران و مکزیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۱۰۹

افزایش تبادلات تجاری میان ایران و مکزیک در دیدار هیأت تجاری از مکزیک با مدیر دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران بررسی شد.

به گزارش ایلنا از سازمان توسعه تجارت ایران، ظرفیت‌های همکاری ایران و مکزیک در زمینه‌های دارو و تجهیزات پزشکی، فناوری نانو، ساختمان، محصولات کشاورزی و دامی در دیدار خولیو سانچز مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران شرکت مشاوره بازرگانی HSC مکزیک با بدری مدیرکل محترم دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران، مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست بدری مدیرکل محترم دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن معرفی این سازمان، با  اشاره به برنامه های سازمان توسعه تجارت در خصوص تجارت با منطقه آمریکای لاتین، به بیان فرصت های بی شمار طرفین در خصوص افزایش مبادلات تجاری پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت کشور مکزیک در منطقه آمریکای لاتین، ظرفیت های همکاری در بخش های دانش بنیان و نانو را از مهمترین بخش ها برای همکاری میان دو کشور دانست.

خولیو سانچز مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران شرکت مشاوره بازرگانی HSC نیز ضمن معرفی کلی کشور مکزیک، فرآیند های اداری ثبت دارو و تجهیزات پزشکی را به اطلاع حاضرین رساند.

در پایان این جلسه، بعد از طرح سئوالات، جلسات B2B میان شرکت های ایرانی و مکزیکی برگزار شد تا تجار دو کشور با ظرفیت های یکدیگر آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز