خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی در گفت‌وگو با ایلنا:

آذربایجان به دلیل افزایش شیوع کرونا مرز مسافری با ایران و همسایگان را بست/ مرز تجاری باز است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۷۲۰

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی با بیان اینکه آذربایجان از امروز به دلیل افزایش شیوع کرونا اتباع خارجی را نمی‌پذیرد، گفت: این انسداد مرزهای بین ایران و آذربایجان تنها مشمول مسافران و مرز مسافری می‌شود و مرزهای تجاری و باری بین این دو کشور فعال هستند و تردد کامیون‌ها در حال انجام است.

جواد هدایتی در گفت و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره علت بسته شدن مرز آذربایجان و ایران اظهار داشت: مرز مسافری جلفا- پل‌دشت از امروز بسته می‌شود و آنچه که طرف آذری در ملاقات مرزی امروز اعلام کرده این است که به دلیل افزایش شیوع کرونا مرز مسافری را می‌بندد.

وی ادامه داد: طبق اعلام آذربایجان به دلیل افزایش شیوع کرونا و شدت گرفتن سرایت کرونا در این کشور، مرز مسافری خود را با ایران و ترکیه در مرز صدرک را می‌بندد.   

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری درباره تعیین تکلیف مسافران در مرز جلفا-پل‌دشت گفت: آذربایجان اعلام کرده است که از امروز اتباع خارجی را نمی‌پذیرد و همچنین اتباع خارجی از جمله مسافران ایرانی ظرف سه الی چهار روز باید از مرز خارج شوند.

هدایتی تاکید کرد: البته این انسداد مرزهای بین ایران و آذربایجان تنها مشمول مسافران و مرز مسافری می‌شود و مرزهای تجاری و باری بین این دو کشور فعال هستند و تردد کامیون‌ها در حال انجام است.     

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز