خبرگزاری کار ایران

ضبط سه تن حبوبات قاچاق در شهرستان ماکو

ضبط سه تن حبوبات قاچاق در  شهرستان ماکو
کد خبر : ۱۴۸۶۹۹۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت 15 میلیارد و 122 میلیون ریالی یک شرکت تجاری برای قاچاق حبوبات خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم حبوبات شامل عدس،ماش،لپه . غیره به ارزش یک میلیارد و 890 میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبته گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط حبوبات کشف شده شرکت متخلف را به پرداخت 11 میلیارد و 341 میلیون ریال جریمه نقدی و یک سال ممانعت از فعالیت تجاری شرکت محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، شعبه همچنین علاوه بر محکومیت شرکت، مدیرعامل آن را هم به پرداخت سه میلیارد و 780 میلیون ریال معادل 2 برابر ارزش ریالی کالا در مجموع به پرداخت 15 میلیارد و 122 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران گمرگ پلدشت محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه تریلی حامل بار گمرکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تلفن 33466803-044 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز