خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه حضور شهروندان البرزی در مراسم تشییع شهیدخدمت

اعلام برنامه حضور شهروندان البرزی در مراسم تشییع شهیدخدمت
کد خبر : ۱۴۸۴۳۴۶

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته شهروندان کرجی از ساعت 5 صبح روز چهارشنبه 2خردادماه از مساجد محله هایی که مبدا اعزام به مراسم ارتحال امام بوده اند به مراسم تشییع پیکر مطهر شهید خدمت اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا از البرز، ولی پوری معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز در ابتدای جلسه برنامه‌ریزی تسهیل حضور شهروندان البرزی درمراسم تشییع شهید رئیس دولت سیزدهم اظهار کرد: همه ما در استان البرز برای خلق حماسه باشکوه در تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌آلله سید ابراهیم رئیسی در تهران تلاش کنیم ودر همه برنامه‌ریزی‌ها باید تلاش شود تا حضور تشکل‌های مردمی برای برگزاری این مراسم پررنگ باشد.

ولی پوری خاطرنشان کرد: برای شرکت در مراسم تشییع از شهرستان‌ها و استان‌های مجاور هم حضور خواهند داشت لذا باید تلاش شود تا در بحث جابهجایی شهروندان و تسهیل در این موضوع تدابیر واقدامات لازم صورت پذیرد.

همچنین کاظمینی مدیرکل اموراجتماعی استانداری البرز مسوول هماهنگی ستاد گرامیداشت با بیان اینکه  باید مراسمی در خور شأن و جایگاه شهید خدمت داشته باشیم خاطرنشان کرد: مسئولان با تدابیری که انجام می‌دهند باید از ظرفیت‌های مردمی به خوبی برای برنامه‌ریزی در این زمینه استفاده کنند.  

وی ادامه گفت: دستگاه‌های خدمات رسان باید با بسیج امکانات برای همراهی با شهروندان کرجی و البرزی استقرار پیدا کنند و آمادگی کاملی در این زمینه داشته باشد.

کاظمینی تاکید کرد:براساس برنامه ریزی های صورت گرفته شهروندان کرجی از مساجد محله هایی که مبدا اعزام به مراسم ارتحال امام بوده اند به مراسم تشییع پیکر مطهر شهید خدمت در روز چهارشنبه 2 خردادماه راس ساعت 5 صبح  به تهران اعزام  می‌شوند و مسوولیت اجرایی آن برعهده سپاه امام حسن مجتبی استان البرز است.

کاظمینی مدیرکل اموراجتماعی استانداری البرز در پایان تصریح کرد:  ساعات و نحوه اعزام شهروندان دیگر شهرستان های استان البرز را پس از برگزاری جلسات متناظر فرمانداران شهرستان‌ها اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز