خبرگزاری کار ایران

ابراهیم فهیمی منتخب مردم پارس آباد،بیله سوار و اصلاندوز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۲۴۰

ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب ۵۰هزار و ۹۸۳ رای منتخب مردم شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش ایلنا و بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، ابراهیم فهیمی گیگلو» در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست اکثریت آرای حوزۀ انتخابیۀ پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز را کسب کند و به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

در این رقابت که ساعت ۲۲ شب گذشته به پایان رسید، ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب ۵۰ هزار و ۹۸۲ رای توانست در رقابت با امیدعلی رعنایی پیروز شده و راهی بهارستان شود.

منتخب مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در بهارستان را بیشتر بشناسیم

ابراهیم فهیمی گیگلو متولد ۱۳۴۴ در شهرستان اصلاندوز دانش آموخته مقطع کارشناسی در رشته مدیریت دولتی و علوم پایه و مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی بوده و متخصص در موضوعات حقوقی، تخلفات اداری و امور شهری و فن آوری اطلاعات است.

وی از اعضای فعال در حزب جمهوری اسلامی ایران و حزب موتلفه اسلامی، قائم مقام شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مناطق ۹ و ۱۴ تهران، عضو شورا و مسئول هماهنگی و سرناظر حوزه های انتخابیه مناطق تهران در شورای نگهبان بوده و فعالیت مستمر در بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور داوطلبانه در جبهه داشته است.

فهیمی گیگلو عضو فعال در انجمن اسلامی آموزش و پرورش استان تهران و اتحادیه انجمن های اسلامی آذربایجان شرقی و اردبیل بوده و فعالیت در بسیج دانشجویی، تشکل های جامعه اسلامی دانشگاهها و بسیج عشایری را در سابقه خود دارد.

وی پیش از این، مدیر حقوقی اداره کل هماهنگی و نظارت بر هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و شهرداری‌های استان تهران، رئیس گروه هیات تجدید نظر و رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران، مدیر دفتر وزیر آموزش پرورش در دوره وزارت دکتر فرشیدی، مدیر هماهنگی امور هیات‌های امنای وزارت آموزش و پرورش، مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی سنوات متمادی و مدیر راه اندازی شرکت های تولید کشاورزی و دامپروری، عمرانی، بازرگانی بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز